۶ نکته مهمی که باید در هنگام خرید تم تولد به آن توجه کنید

1

۶ نکته مهمی که باید در هنگام خرید تم تولد به آن توجه کنید

بی شک برپایی یک جشن تولد برای همه ما جز آن دسته از مناسبت‌های خاطره‌ساز و به‌ یادماندنی است که القاکننده حسی شیرین و خوشایند در وجود ما می‌شود. جشنی که وقتی قرار باشد به ‌افتخار ورود ما به این دنیا برپا شود، دلمان برایش قنج می‌رود و ذوقی در دلمان می‌دود.

خرید تم تولد

برپایی هر جشن، مناسبت و یا مراسم، نیازمند تأمین تدارکات به‌خصوص و مناسب آن جشن است. برای تدارک و برپایی یک جشن تولد شیک و رویایی هم  نیاز است تا تدارک ببینید و هر آنچه که به ذهنتان می‌رسد و تولد را رویایی‌تر و جذاب جلوه می‌دهد را در حد امکان تهیه کنید.

هر چقدر خلاقیت و ایده‌پردازی قوی‌تری برای تزیین  یا مکان مورد نظر در این زمینه به کار گیرید، نتیجه کار جلوه و نمای زیباتری خواهد داشت. داشتن یک نتیجه خوب نیازمند یک سری نکات در برگذاری جشن میباشد که توجه به آنها میتواند جشنی بی نقص برای شما رقم زند.

شناخت شما از تم های تولد یکی از مهم ترین نکات میباشد.همچنین باید توجه داشته باشید که از چه لوازم تولدی در جشن خود به کار میبرید چرا که داشتن لوازم تولد با کیفیت و هماهنگ با تم خود میتواند در برگذاری یک جشن خوب بسیار حائز اهمیت باشد.

خرید تم تولد

تم تولد چیست؟

در واقع تم تولد، مجموعه‌ای از تدارکات یا وسایل تزیینی مورد نیاز در چیدمان تولد است که از نظر شکل و رنگ ظاهری با یکدیگر هماهنگی داشته و پس از چیدن نمای چشم‌نواز، زیبا، متناسب و متوازنی را در چشم بیننده ایجاد می‌کنند. به عبارتی، ست‌کردن تمام وسایل موجود در دیزاین تولد را تم  می‌گویند.

وسایلی که در تم تولد استفاده می‌شوند عبارت‌اند از: پیش‌دستی، لیوان، کارد، چنگال، قاشق، چاقو، تاپر، ظرف پاپ کرن، جعبه دستمال کاغذی، دستمال کاغذی رنگی، رومیزی، استند عدد، استند نام، انواع ریسه ها، فلش راهنما، برچسب، کارت دعوت، فشفشه، بمب شادی و … هستند. استفاده از تم در جشن‌ها و مناسبت‌های دیگری چون عقد، عروسی و …  نیز کارایی دارد.

خرید تم تولد

نکاتی که باید هنگام خریدتم تولد به آن ها توجه کرد

در هنگام خرید انواع تم تولد نیاز است نکاتی را مدنظر قرار دهید تا بتوانید تم مناسب با فرد و مکان مورد نظرتان فراهم کنید.

هزینه

توجه به هزینه یکی از موارد مهم راهنمای خرید بهترین تم تولد است. در قدم اول لازم است تا به برآورد هزینه‌ها بپردازید و با مدیریت مالی اقدام به خرید کنید. با توجه ‌به هزینه پرداختی می‌توانید از بین طیف گسترده تم‌های لاکچری و پر هزینه تا انواع ساده و ارزان، تم مناسب با هزینه خود را انتخاب کنید.

استفاده از مواد بازیافتی

در هنگام خرید تم، بیشتر روی  لوازم و ظروف یک ‌بارمصرف تاکید داشته باشید تا اینکه زحمت کمتری به جهت نظافت و تمیزکاری بر دوش شما بیفتد و در نهایت لوازم مصرفی قابل بازیافت  و مقرون ‌به ‌صرفه باشند.

تعیین مکان موردنظر به جهت برپایی جشن

قبل از خرید تم تولد باید مکان و محیطی که قرار است آن را به ‌منظور برپایی جشن دیزاین کنید مشخص باشد. میزان فضای قابل ‌استفاده و تعداد مهمانان باید در نظر گرفته شده و با توجه‌ به آن تم مورد نظر خریداری شود. به این نکته نیز توجه داشته باشید که تا حد امکان رفت ‌و آمد مهمانان به محل برگزاری جشن با سهولت انجام شود.

 خرید وسایل و لوازم تم

دقت کنید که تم انتخابی خود را با توجه ‌به نمونه‌های موجود در بازار انتخاب نمایید. اگر تمی را از قبل انتخاب کرده‌اید نیاز است تا با یک گشت‌وگذار در بازار متوجه شوید که آیا تم موردنظر شما به راحتی در بازار قابل تهیه است یا خیر. پس با توجه ‌به تم های موجود در بازار تم خود را انتخاب کنید.

توجه به جنس و سن فرد موردنظر

از دیگر مواردی که قبل از خرید تم باید آن را مدنظر قرار دهید، سن و جنسیت فردیست که قرار است برای او جشن تولد بر پا کنید. باتوجه‌به این که فرزند یا فرد موردنظر شما دختر است یا پسر، تم‌های دخترانه شامل تم: سیندرلایی، اسب تک شاخ، بالماسکه، کیتی، بی بی دختر و … و تم های پسرانه نیز شامل: بچه رِئیس، دزد دریایی، بتمن، مرد عنکبوتی و … هستند.

توجه به سن ‌و سال فرد نیز در انتخاب تم مؤثر است.  برای افراد بزرگسال و مسن، تم‌های ساده و رسمی و برای کودکان و افراد کم‌سن‌وسال‌تر از تم‌هایی با رنگ‌های شاد و طرح‌های کودکانه و فانتزی استفاده کنید.

رنگ تم

رنگ تم تولد یکی از موارد در راهنمای خرید بهترین تم تولد است که در هنگام خرید باید به آن نیز توجه داشته باشید. باتوجه‌به جنسیت و سلیقه انتخابی فرد، رنگ مناسب را انتخاب کنید. تم‌های تولد برای پسرهای در سنین پایین، معمولاً در طیف رنگی سبز یا آبی و در سنین بالاتر در طیف رنگ‌های خنثی مانند سفید، خاکستری یا طوسی، مشکی، آبی و … قرار دارند. برای دختران این طیف رنگی متفاوت است و لازم است تا از رنگ‌های گرم برای آنها استفاده شود. می‌توانید دو یا سه رنگ را به‌دلخواه انتخاب نموده و آنها را با هم ترکیب کنید.

خرید تم تولد

رنگ‌های مورداستفاده در تم تولد

همان‌طور که پیش ‌از این ذکر شد، رنگ‌هایی که در تم تولد استفاده می‌شود متفاوت است. برای پسران معمولاً رنگ‌های  سرد یا خنثی مانند سفید، طوسی، خاکستری، مشکی یا آبی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

برای دختران استفاده از رنگ‌های گرم بیشتر رواج دارد.  اما  از ترکیب چند رنگ با هم که  در کنار هم هارمونی داشته باشند، نیز می‌شود استفاده کرد. صورتی، بنفش، طلایی، سفید، مشکی، زرد، طوسی، قرمز و … رنگ‌هایی هستند که اغلب در تم‌ها استفاده می‌شوند.

بهترین تم تولد را از کجا تهیه کنیم؟

شما می‌توانید با مراجعه به انواع مراکز خرید باکیفیت به‌صورت حضوری یا اینترنتی در قدم اول در مورد تم انتخابی خود تحقیق و پرس و جو و در قدم بعد اقدام به خرید تم مناسب کنید. لازم است تا هنگام خرید، تمام موارد ذکر شده را بررسی کرده تا در نهایت انتخاب موفق و قابل پسندی در تم تولد خود داشته باشید.

در این راستا، سایت قناد برتر یکی از مراکز ارائه‌ دهنده انواع خدمات، لوازم و تدارکات تولد است که می‌تواند نیاز شما را در زمینه تهیه تم مناسب تولد و هم چنین انواع کیک تولد و لوازم قنادی برطرف کند.

اگر قصد برپایی یک جشن تولد باشکوه یا یک جشن کوچک خودمانی را در منزل یا هر مکان دیگر دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت قناد برتر در زمینه خرید تم مناسب، کیک تولد مناسب و وسایل تکمیلی دیگر، از صاحبان این کسب‌وکار راهنمایی لازم را در این زمینه دریافت کنید و سپس برای خرید اقدام کنید.

سایت قناد برتر آماده ارائه هرگونه خدمات و فروش بهترین و با کیفیت ترین تم تولد به شما مشتریان گرامی است.

1 دیدگاه در “۶ نکته مهمی که باید در هنگام خرید تم تولد به آن توجه کنید

  1. تم تولد و لوازم تولد گفت:

    فوق العاده بود . خیلی سپاسگزارم از اطلاعات مفیدتون، همیشه بهترین مطالب رو در سایت شما پیدا میکنم .

نظرات