آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

0

آخرین خبر تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ گرد و خاک و آلودگی هوا و گرمای هوا در شهرهای خوزستان و تهران و البرز و ایلام و شهرهای اصفهان ، تبریز ، مشهد ، یزد ، تهران ، زنجان و سیستان و بلوچستان و کرمان و … بدلیل آلودگی هوا مشخص شد, تعطیلی مدارس و ادارات تهران و البرز فردا دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ به دلیل گردوخاک و الودگی هوا و تعطیلی مدارس و بانک ها و دانشگاه ها ادارات شهرها و استان ها امروز دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ آلودگی هوا را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی ادارات دوشنبه 13 تیر 1401 آلودگی هوا

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

🔹 تا ساعاتی دیگر اطلاعیه جدید درباره تعـطیلی ادارات و بانک ها برای روز شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ بروزرسانی میشود

اطلاعیه فوری

🔺ادارات تهران و البرز فردا دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ تعطیل شد

معاون هماهنگی استانداری تهران گفت: فردا ادارات، مهدکودک‌ها و تمامی مقاطع تحصیلی استان تهران به استثنای دماوند و فیروزکوه به‌علت آلودگی هوا تعطیل هستند.

بنا بر اعلام معاون عمرانی استانداری تهران به دلیل افزایش آلاینده ‌های زیست محیطی فردا دوشنبه ۱۳ تیر تمامی ادارات و مراکز‌ آموزشی شهر تهران به جز دماوند و فیروزکوه تعطیل اعلام شد.

بنابر این گزارش، بورس و بانک ها تعطیل نیستند.

ادارات و مدارس استان البرز فردا تعطیل شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی تمامی ادارات، بانک ها و‌ مراکز علمی و آموزشی استان در روز دوشنبه به دلیل کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و گرد و غبار خبر داد.

تسنیم: از کرج، امیر جاویدپور در حاشیه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر توده گرد و غبار و فعالیت موج ناپایدار است.

وی افزود: در این راستا با توجه به پیش بینی وزش باد نسبتا شدید و لحظه ای، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در سطح ناسالم برای تمام گروه‌ها با تعطیلی تمامی ادارات بانک ها و‌ مراکز علمی و آموزشی استان استان موافقت شد.

معاون امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به وضعیت آلودگی هوای برای تمامی گروه ها بویژه کودکان، سالمندان و‌ گروه های پرخطر توصیه می شود جهت حفظ سلامت خود از تردد در سطح استان خودداری کنند.

وضعیت هوای تهران، در اوج آلودگی

غلظت آلاینده ذرات معلق کوچک‌تر از ۱۰ میکرون افزایش قابل توجهی داشت؛ به‌نحوی که شاخص برخط این آلاینده در ساعت ۳ بامداد روز یکشنبه (۱۲ تیرماه) به عدد ۳۳۴ رسید.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با استناد به اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوا، از قرار گرفتن هوای پایتخت در شرایط ناسالم طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

محمدمهدی میرزایی قمی با اعلام اینکه افزایش غلظت گرد و غبار در هوای پایتخت از ساعات پایانی روز شنبه (۱۱ تیرماه) شدت گرفت، گفت: غلظت آلاینده ذرات معلق کوچک‌تر از ۱۰ میکرون افزایش قابل توجهی داشت؛ به‌نحوی که شاخص برخط این آلاینده در ساعت ۳ بامداد روز یکشنبه (۱۲ تیرماه) به عدد ۳۳۴ رسید.
وی با اشاره به اینکه پس از این ساعت، به‌تدریج از میزان غلظت ذرات معلق کاسته شد تا ظهر روز یکشنبه که شاخص برخط آلاینده مذکور در عدد ۱۴۶ قرار گرفت، اظهارکرد: این پدیده موجب شد تا شاخص ۲۴ ساعته شهر تهران در ساعت ۱۱ روز جاری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کوچک‌تر از ۱۰ میکرون با عدد ۱۷۴ به شرایط ناسالم برای همه افراد برسد و در کنار آن، شاخص آلاینده ذرات معلق کوچک‌تر از ۲.۵ میکرون نیز با عدد ۱۵۰ در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از عموم شهروندان تقاضا کرد تا با استفاده از داده‌های مربوط به شاخص برخط آلاینده‌ها از آخرین میزان آلاینده‌ها در شهر مطلع شوند و ضمن خودداری از ترددهای غیر ضرور، الزامات شرایط هوای ناسالم را مد نظر قرار دهند و رعایت کنند.

نظرات