بیوگرافی لین می خواننده مکزیکی با ماجرای بارداری + زندگی و عکس قبل از عمل زیبایی

0

بیوگرافی لین می خواننده مکزیکی با ماجرای بارداری + زندگی و عکس قبل از عمل زیبایی

بیوگرافی لین می خواننده مکزیکی با ماجرای بارداری لین می خواننده مکزیکی و همسرش + زندگی و عکس قبل از عمل زیبایی لین می همراه با زندگی شخصی و هنری و پیج اینستاگرام لین می خواننده مکزیکی با ماجرای چهره عجیبش بعد از عمل پلاستیک و زیبایی در ادامه مطلب کامل با عکس ها و تصاویر جدید می خوانید

لین می خواننده مکزیکی

بیوگرافی لین می خواننده مکزیکی

لین می با نام اصلی لیلیا مندیولا دی چی، متولد ۱۲ دسامبر ۱۹۵۲ در شهر گوئررو، مکزیک، بازیگر و خواننده مکزیکی با چهره ای عجیب و غریب است که به دلیل چهره و ظاهر عجیب بعد از عمل پلاستیک و زیبایی مشهور شد. او یکی از محبوب‌ترین بازیگران مکزیکی در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ و یکی از ستاره‌های اصلی سینمای مکزیک بود که اصالتا چینی، اما بزرگ شده مکزیک است.

بیوگرافی لین می خواننده مکزیکی با ماجرای بارداری + زندگی و عکس قبل از عمل زیبایی

ماجرای بارداری لین می خواننده مکزیکی

در آگوست ۲۰۲۱، رسانه ها گزارش دادند که می در ۶۸ سالگی باردار شد، او پیام بارداری خود را در اینستاگرام اعلام کرد که جنجال هایی را در بین روزنامه نگاران داخلی و روزنامه نگاران ایجاد کرد

او در حال حاضر با مارکو دل ریو هنرمند جوان مکزیکی ازدواج کرده و از سال ۲۰۱۳ در کنار هم زندگی می کنند.

همسران لین می خواننده مکزیکی

لین تاکنون سه باز ازدواج رسمی داشته استو او برای اول با آنتونیو چی زو بین سال های (۱۹۸۹–۲۰۰۸) ازدواج کرد. همسر اولش در سال ۲۰۰۸ درگذشت

این زوج یک رستوران چینی در Avenida Bucareli در مکزیکو سیتی افتتاح کردند. چی سو در سال ۲۰۰۴ به سرطان پروستات مبتلا شد و در سال ۲۰۰۸ درگذشت.

وی پس از درگذشت همسر اولش با گیرمو کالدرون استل در بین سال های (۲۰۰۸–۲۰۱۲) ازدواج کرد و سال ۲۰۱۲ جدا شد و در حال حاضر در سال ۲۰۱۳ با مارکو دل ریو ازدواج کرده و تفاوت سنی این زوج همیشه یکی از داغ های فضای مجازی است. او و همسر جوانش در کنار هم زندگی خوبیرا سپری می کنند.

همسران لین می خواننده مکزیکی

سال های فعالیت

لین می در مکزیک متولد شد. او اصل و نسب چینی دارد. لیلیا در دوران کودکی خود با فروش سوغاتی به گردشگران به خرج خانه کمک می کرد و سپس به عنوان پیشخدمت در رستورانی مشغول به کار شد و در آنجا با شوهر اولش، ملوان مکزیکی، آشنا شد و با او در مکزیکو سیتی مستقر شد. پس از پنج سال ازدواج و تولد دو دختر، لیلیا از همسرش جدا شد.

سوابق هنری از بازیگری تا خوانندگی

لین می فعالیت هنری را ابتدا با رقص آغاز کرد و سپس وارد خوانندگی و بازیگری شد. در سال ۱۹۷۰، لیلیا توسط تاجر انریکه لومباردینی، که در آن زمان مدیریت تئاتر اسپرانزا آیریس را بر عهده داشت، استخدام شد. اما در تئاتر موفق نشد و برای اولین بار در یک نمایش توسط شرکت کنندگان و تماشاگران به دلیل برهنگی هو شد.

در سال ۱۹۷۴، آلبرتو آیزاک، فیلمساز، لین را به عنوان یکی از قهرمانان اصلی فیلم معروف تیوولی انتخاب کرد. با موفقیت این فیلم، لین به طور کامل وارد سینمای مکزیک شد، اما در سینما نیز موفق نبود و پساز بازی در چند فیلم و نمایش، از صحنه تئاتر و سینما کناره گیری کرد.

بارداری لین می خواننده 70 ساله مکزیکی

پس از ناکامی در بازیگری، وارد عرصه موسیقی شد، در سال ۱۹۹۸، پس از شرکت در موزیک ویدیوی گروه راک مکزیکی Plastilina Mosh وارد عرصه موسیقی شد. او همچنین اغلب به عنوان مهمان در چند برنامه تلویزیونی ظاهر شد.

او در حال حاضر به عنوان یک مربی رقص تاهیتی در هتل Plaza Caribe در کانکون، مکزیک کار می کند و آخر هفته ها در همان موسسه اجرا می کند.

در سال ۲۰۱۶، لین در فیلم مستند زیبایی های شب، توسط فیلمساز ماریا خوزه کوواس بازی کرد که تجارب خوبی را در کنار بازیگران دیگری مانند اولگا بریسکین، راسی مندوزا، واندا سئوکس و پرینسزا یامال به دست آورد.

نظرات