فیلم کامل ماجرای جنجالی حمله ۲ موتورسوار به دو دختر زاهدانی و واکنش ها را ببینید

0

فیلم کامل ماجرای جنجالی حمله ۲ موتورسوار به دو دختر زاهدانی و واکنش ها را ببینید

بتازگی انتشار فیلم حمله به دو دختر زاهدانی و ضرب و شتم دو دختر در زاهدان جنجالی و خبرساز شده و در شبکه های اجتماعی با واکنش های زیادی همراه بوده و به سوژه داغ روز شبکه های اجتماعی تبدیل شده است

حمله به دو دختر زاهدانی

اینروزها انتشار ویدیویی از حمله به دو دختر زاهدان و ضرب و شتم انها توسط دو موتورسوار در یکی از خیابان های شهر زاهدان حواشی زیادی را به دنبال داشته و در اینستاگرام وایرال شد

این فیلم که ظاهرا با گوشی موبایل در یکی از خیابان های زاهدان گرفته شده طی چند روز گذشته در بسیاری از صفحات مجازی از جمله یوتیوب و توئییر و از جمله در اینستاگرام بازتاب وسیعی داشته است.

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی در خصوص ایجاد مزاحمت چند جوان موتورسیکلت سوار برای دو دختر جوان و ضرب و شتم آنها در یکی از محلات زاهدان که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی شد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت که در ویدئوی زیر ببینید:

دانلود ویدئو

پخش کلیپی کوتاهی در فضای مجازی مبنی بر مشاجره لفظی، ضرب و شتم چند جوان موتور سوار به دو دختر جوان در زاهدان که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شهروندان شده و معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان آنچه که توسط چند جوان موتورسوار به دو دختر جوان زاهدانی صورت گرفته مصداق بارز ارتکاب اعمال خلاف اخلاق، شرع و موازین قانونی بود و پلیس با این افراد برخورد قانونی می‌کند.

کلیپی که با گوشی موبایل در یک خیابان گرفته شده و در این فیلم نشان داده می شود که سرنشین دو موتور سوار، به ۲ دختر حمله کرده و انها را مورد ضرب و شتم قرار می دهند. کلیپ هتک حرمت و حمله به دختران در زاهدان در چند روز گذشته در بسیاری از صفحات شبکه‌ های اجتماعی از جمله یوتیوب و اینستاگرام بازتاب گسترده ای داشته و کاربران درخواست برخورد جدیدی با این حرکات و اعمال زشت و ضرب و شتم دو دختر زاهدانی هستند که در زیر برخی نظرات و واکنش ها کابران را میخوانید:

واکنش کاربران

سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سریع دو نفر از عاملان ضرب و شتم ۲ دختر زاهدانی خبر داد و گفت: در پی انتشار کلیپ در فضای مجازی در خصوص ایجاد مزاحمت چند جوان برای دو دختر جوان و ضرب و شتم آنها در یکی از محلات زاهدان که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی شد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس امنیت عمومی استان تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی هویت این افراد آغاز و با تلاش بی وقفه خود در کمتر از شش ساعت موفق به دستگیری دو نفر از عاملان این هتاکی شدند.

سردار طاهری با تاکید بر اینکه هیچ کس حق تعرض، اهانت و توهین به افراد خصوصا بانوان را ندارد تصریح کرد: خادمان مردم در مجموعه فرماندهی انتظامی استان با قاطعیت و مطابق قانون در برابر این گونه افراد خواهند ایستاد و هرگز مجال جولان و گردن کشی را به آنها نخواهند داد.

دستگیری عاملان ضرب و شتم دو دختر زاهدانی

عاملان ضرب و شتم دختر زاهدانی دستگیر شدند، آنان در اعترافات خود علت این اتفاق را تشریح و از مردم عذرخواهی کردند.

ظهر دیروز در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی در خصوص ایجاد مزاحمت چند جوان موتورسیکلت سوار برای دو دختر جوان و ضرب و شتم آنها در یکی از محلات زاهدان که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی شد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

سرهنگ علی رحیمی معاون اجتماعی انتظامی سیستان و بلوچستان درباره ماجرای حمله به دو دختر زاهدانی گفت: به‌زودی جزییات این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه هیچ فرد یا افرادی حق تعرض و اهانت و توهین به دیگران بخصوص بانوان را ندارد، اقدامات قانونی لازم را در دستور کار خود قرار داده است.

ابوالفضل احمدزاده سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان نیز در این باره اظهار داشت: صبح امروز کلیپی کوتاه از تعرض و اهانت چند پسر به دو دختر جوان در زاهدان منتشر شد که باعث مکدر شدن خاطر شهروندان متدین استان شد که بلافاصله دستور شناسایی و برخورد با عوامل این حرکت غیراخلاقی صادر شد.

وی افزود: هرچند امر به معروف و نهی از منکر وظیفه شرعی هر مسلمان است، اما افرادی که شرایط لازم را نداشته و آموزش‌های ابتدایی و یا تخصصی را فرانگرفته‌اند حق ندارند به صورت خودسرانه در خیابان‌های شهر اقدام به اجرای امر به معروف و نهی از منکر آن هم به صورت فیزیکی نمایند.

وی بیان کرد: آنچه توسط چند مرد موتورسوار و به بهانه امر به معروف و نهی از منکر نسبت به دو دختر جوان زاهدانی صورت گرفت مصداق بارز تضییع حقوق عامه و البته بر خلاف موازین شرعی، قانونی و اخلاقی بود چرا که آشکار بود این افراد با ابتدائیات امر به معروف و نهی از منکر غریبه بوده و هیچ آموزشی در این خصوص ندیده‌اند که به همین منظور دستور شناسایی آن‌ها به قید فوریت صادر شد.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر در این قبیل موارد هیچ شخصی حق تعرض و اهانت مستقیم ندارد و مکلف است تا مراتب را به پلیس امنیت اخلاقی که به صورت تخصصی و توسط ماموران خانم انجام می‌دهد اطلاع دهند و نباید با اقدامات خودسرانه و اشتباه، امنیت روانی جامعه و حیثیت بانوان این استان را خدشه دار کنند./ شهرآرا

 

نظرات