بیوگرافی وحید اسلامی کارگردان سینما با علت فوت و درگذشت + عکس ها و سوابق

0

بیوگرافی وحید اسلامی کارگردان سینما با علت فوت و درگذشت + عکس ها و سوابق

وحید اسلامی کارگردان و نویسنده سینما متولد سال ۱۳۵۷ در سن ۴۴ سالگی روز پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ بر اثر بیماری درگذشت بیوگرافی وحید اسلامی و همسرش همراه با زندگی شخصی و عکس و سوابق هنری تا علت فوت و درگذشت وحید اسلامی کارگردان و منتقد سینما را در ادامه میخوانید

وحید اسلامی

بیوگرافی وحید اسلامی

وحید اسلامی متولد سال ۱۳۵۷ در مرودشت، کارگردان و نویسنده و منتقد سینما بود که در سن ۴۴ سالگی بر اثر بیماری درگذشت. او عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران بود

این کارگردان، منتقد و روزنامه‌ نگار روز پنجشنبه ۹ تیرماه در شهرستان مرودشت و در سن ۴۴ سالگی به دلیل ایست قلبی درگذشت.

رضا آژ دوست این کارگردان و منتقد سینما خبر درگذشت این هنرمند را تایید کرد.

بیوگرافی وحید اسلامی کارگردان سینما با علت فوت و درگذشت + عکس ها و سوابق

سوابق سال های فعالیت

مرحوم اسلامی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال ۱۳۸۹ فیلم دزدان خیابان جردن به عنوان نویسنده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند و در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر فتحعلی اویسی، ارژنگ امیرفضلی، رضا شفیعی‌جم و حدیث فولادوند و .. تجارب خوبی را کسب کند.

سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم ایشان در این سال، فعالیت در فیلم دزدان خیابان جردن به کارگردانی وحید اسلامی محسوب می‌شود.

علت فوت و درگذشت وحید اسلامی کارگردان

«سیزدهمین ماه سال»نام فیلم دیگری به کارگردانی اسلامی بود که در بخش مسابقه نهمین دوره جشنواره بین المللی اسپانیا، برنده جایزه برترین فیلمنامه شد

او همچنین در آثاری همچون برنامه تلویزیونی ویتامین خ و همچنین در سینمای ایران سابقه مطبوعاتی داشت و مدتی در روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی مشغول به فعالیت بود.

علت فوت و درگذشت

اسلامی پیش از این کارگردانی و نویسندگی فیلم سینمایی «دزدان خیابان جردن» را برعهده داشت و مدتی بود که به دلیل بیماری در شهرستان مرودشت زندگی می‌کرد.

به‌ علت ایست قلبی در زادگاهش شهرستان مرودشت دار فانی را وداع گفت.

او در آثاری همچون «دزدان خیابان جردن»، «جنجال در عروسی» به عنوان «کارگردان»، «نویسنده فیلمنامه»، «استوری‌ بورد» حضور داشته است.

نظرات