بازیگر نقش حمید صناداری در سریال ستایش ۳ کیست + بیوگرافی و عکس های بدون گریم

1

سینا شفیعی نقش حمید گماشته و معشوقه پری سیما در فصل سوم ستایش را بازی کرده کیست با عکس و بیوگرافی کام سینا شفیعی بازیگر نقش حمید معشوقه پری سیما در سریال ستایش ۳ کیست + عکس های جدید سینا شفیعی بازیگر نقش حمید قاتل صابر فردوس در سریال ستایش ۳ همراه با زندگی شخصی و هنری از شروع تا شهرت و همسرش با پیج اینستاگرامش و ایا پری سیما با حمید صناداری ازدواج می کند یا نه را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

حمید در سریال ستایش 3

بازیگر نقش حمید صناداری در سریال ستایش ۳ کیست + بیوگرافی و عکس های بدون گریم

سینا شفیعی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد سال ۱۳۶۷ در تهران است که در عرصه بازیگری فعالیت دارد و در رشته بازیگری تحصیل کرده اما انصراف داده و حالا در جدیدترین اثر بازیگری در فصل سوم سریال ستایش و ستایش ۳ به ایفای نقش پرداخته است.

وی دانشجوی انصرافی رشته بازیگری بوده که از سال ۱۳۸۲ وارد عرصه بازیگری در تئار شد
خودش گفته: من دانشجوی کارگردانی تئاتر بودم ولی همان سال اول انصراف دادم ، احساس کردم دانشگاه بیش از داشته ، به دانسته ام اضافه می کند یعنی یک آگاهی کاذب به من می دهد.

بازیگر نقش حمید در سریال ستایش ۳

سوابق بازیگری

سینا شفیعی یکی از بازیگران قدیمی و با سابقه تئاتر و سینما و تلویزیون ایران است که کار هنری خود را از دوران دانشجویی آغاز کرده، او تاکنون در چند تئاتر به ایفای نقش پرداخته، و در پندین فیلم و سریال نقش آفرینی کرده است.

او همچنین چند فیلم کوتاه ساخته و جایزه بین المللی فیلم کوتاه را نیز دریافت کرده است. تا الان حدود ۲۰ نمایش‌نامه نوشته و همه آن‌ها در جشنواره‌های مختلف حضور پیدا کردند

بیوگرافی سینا شفیعی بازیگر نقش حمید در سریال ستایش ۳

بیوگرافی سینا شفیعی بازیگر نقش حمید در سریال ستایش ۳

سریال در جستجوی آرامش اولین تجربه بازیگری حرفه ای این هنرپیشه کشورمان است که در نقش سیامک در سریال در جستجوی آرامش به کارگردانی سعید سلطانی بازی کرد و بعد از آن در سریال راه و بیراه ساخته داوود بیدل به ایفای نقش پرداخت.

آقای شفیعی در جدیدترین اثر هنری خود در سریال نهنگ آبی در نقش وکیل به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه کنندگی سعید ملکان و فیلم سینمایی روز صفر به کارگردانی سعید ملکان به ایفای نقش پرداخته است.

سینا شفیعی بازیگر نقش حمید در سریال ستایش 3 کیست

جالب است که بیشترین فعالیت سینا شفیعی در تئاتر است و به جز بازیگری، در زمینه نویسندگی تئاتر نیز فعالیت داشته و تابحال نمایشنامه های زیادی را به نگارش درآورد و کارگردانی آنها را برعهده داشت و در جشنواره های مختلف حضور داشت.

عکس بازیگر نقش حمید در سریال ستایش 3

سینا شفیعی درباره نقش «حمید» در سریال «ستایش ۳» گفته: حمید با من خیلی فاصله دارد، اما از همان اول دوست داشتم جذاب ایفایش کنم.

حمید که همان راننده شخصی پری‌ سیمادر فصل سوم ستایش است، در دومین همکاری خود با سعید سلطانی توانست به شهرت برسد و به چهره ای معروف در بازیگری تبدیل شود.

ستایش یک مجموعه‌ تلویزیونی ایرانی در سه فصل به کارگردانی سعید سلطانی و به نویسندگی سعید مطلبی است. به گفته کارگردان و بازیگران مجموعه، بانی و طراح این سریال ایرج قادری بوده‌است. فصل اول این سریال در سال ۱۳۸۹ و فصل دوم در سال ۱۳۹۳ و فصل سوم نیز در سال ۱۳۹۸ از شبکه سه پخش شد. در ستایش سه بازیگرانی چون داریوش ارجمند و مهدی سلوکی ،لاله مرزبان ، نرگس محمدی ، سیما تیرانداز ، فریبا نادری ؛ فرهاد جم ، مهتاج نجومی ، میرمحمد زند ، شهرام پوراس ، هزاد خداویسی ، مهدی میامی و اکرم محمدی خانم بزرگ و … حضور دارند

1 دیدگاه در “بازیگر نقش حمید صناداری در سریال ستایش ۳ کیست + بیوگرافی و عکس های بدون گریم

  1. سلما گفت:
    2
    1

    بسیار بازیگر خوبیه

نظرات