بازیگر نقش مهدی مظفری در سریال ستایش ۳ کیست + عکس های جدید و بدون گریم

0

بیوگرافی شهرام پوراسد بازیگر نقش مهدی در سریال ستایش ۳ کیست + عکس های جدید شهرام پوراسد بازیگر نقش مهدی مظفری در سریال ستایش ۳ همراه با زندگی شخصی و هنری از شروع تا شهرت و همسرش با پیج اینستاگرامش در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

مهدی مظفری در سریال ستایش 3

بازیگر نقش مهدی مظفری در سریال ستایش ۳ کیست + عکس های جدید و بدون گریم

شهرام پوراسد بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد سال ۱۳۴۷ در تهران است که در عرصه بازیگری و گویندگی رادیو نیز فعالیت دارد و در رشته های بازیگری، کارگردانی تئاتر و معماری تحصیل کرده و حالا در جدیدترین اثر بازیگری در سریال ستایش ۳ در نقش مهدی مظفری به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر نقش مهدی مظفری در ستایش 3

سوابق بازیگری

شهرام پوراسد در سال ۱۳۷۱ در حالی که در دانشگاه مشغول به تحصیل بود برای اولین بار در فیلم «آخرین شناسایی» بازی کرد.

او از کودکی زندگی هنری خود را در رشته های مختلف هنری مانند عکاسی، نقاشی و موسیقی از جمله نوازندگی ویولن کلاسیک و ایرانی زیر نظر استاد علی تجویدی، استاد فرید فرجاد و استاد داود گنجه ای که از آهنگسازان مطرح جهانی هستند آغاز کرد.

شهرام پوراسد بازیگر نقش مهدی در سریال ستایش ۳ کیست

شهرام پوراسد بازیگر نقش مهدی در سریال ستایش 3 کیست

شهرام پوراسد سال ها به عضویت ارکستر سمفونیک تهران درآمد و در حالی که در حال آموزش به عنوان خواننده اپرا نزد استاد حسین سرشار از مشهورترین خوانندگان بود. تمام زحمات او در ایران و آلمان در دهه ۸۰ به نمایشگاه‌های موفق متعددی ختم شد. از این رو تصمیم گرفت در آلمان بماند تا دوره‌های آکادمیک سینما/تئاتر، موسیقی و عکاسی خود را به پایان برساند تا به سطح حرفه‌ای برسد.

بازیگر نقش مهدی مظفری در سریال ستایش 3 کیست + عکس های جدید و بدون گریم

در کنار زندگی موفق هنری خود به رادیو پیوست و به عنوان مجری فعالیت کرد. ایشان در حال حاضر مدرس و استاد دانشگاه هنر تهران و به عنوان معمار مشغول به کار است.

آقای پوراسد ازدواج کرده و یک دختر جوان دارد

بیوگرافی شهرام پوراسد بازیگر نقش مهدی مظفری در سریال ستایش ۳

بیوگرافی شهرام پوراسد بازیگر نقش مهدی در سریال ستایش ۳

از کارنامه هنری شهرام پوراسد می توان به فیلم ها و سریال هایی چون ‏رنج و سرمستی ، کاغذ خروس نشان ، شهر اسفنجی ، منفی هجده ، شهرت ر، فرار بزرگ ، لاک‌پشت (۱۳۷۵) ، شیرین و فرهاد (۱۳۷۴) ، ستایش (فصل سوم، ۱۳۹٨ سعید سلطانی) ، شب هزارویکم (۱۳۸۸) ، شب می‌گذرد (۱۳۸۷) ، آهوی ماه نهم (۱۳۸۳) ، مسافر زمان (۱۳۸۲)آبی مثل دریا ، (۱۳۸۱) ، حامی (۱۳۸۱) ، صدایم کن (۱۳۷۹) ، گم‌شده (۱۳۷۷) ، فرار (۱۳۷۴) و ب ایفای نقش پرداخته است.

شهرام پوراسد در فصل سوم سریال ستایش در تلویزیون دیده شد و به شهرت رسید.

عکس بازیگر نقش مهدی در ستایش 3

پیج اینستاگرام شهرام پوراسد

shahrampourassad_official

ستایش یک مجموعه‌ تلویزیونی ایرانی در سه فصل به کارگردانی سعید سلطانی و به نویسندگی سعید مطلبی است. به گفته کارگردان و بازیگران مجموعه، بانی و طراح این سریال ایرج قادری بوده‌است. فصل اول این سریال در سال ۱۳۸۹ و فصل دوم در سال ۱۳۹۳ و فصل سوم نیز در سال ۱۳۹۸ از شبکه سه پخش شد.

عکس بازیگر نقش مهدی در ستایش 3

فصل سوم پس از ۵ سال در سال ۱۳۹۷ شروع و در همان سال به‌پایان رسید و از ۲۲ شهریور تا ۷ آبان ۱۳۹۸ به‌روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

مهدی مظفری در فصل سوم به ستایش علاقه‌ مند شده، از او خواستگاری می‌کند، اما در اتفاقی ناگهانی تصادف می‌کند. ستایش، پس از این تصادف تصمیم می‌گیرد به مهدی جواب مثبت بدهد. این تصمیم او با واکنش منفی اعضای خانواده همراه است. ستایش علی‌ رغم مخالفت خانواده‌اش با مهدی مظفری ازدواج می‌کند.

نظرات