بیوگرافی و علت مرگ ناگهانی احمد امینی بازیکن سابق مس رفسنجان چه بود + عکس درگذشت

1

بیوگرافی و علت مرگ ناگهانی احمد امینی بازیکن سابق مس رفسنجان چه بود + عکس درگذشت

احمد امینی فوتبالیست, متولد دهه ۶۰ در شیراز, اهل استان فارس است که ۹ تیر ۱۴۰۱ درگذشت. برخی رسانه ها حکایت از مرگ این بازیکن فوتبال بر اثر عارضه قلبی دارند. در ادامه بیوگرافی احمد امینی بازیکن سابق تیم مس رفسنجان و علت فوت و علت درگذشت ناگهانی احمد امینی بازیکن فوتبال اهل ایران را میخوانید.

بیوگرافی و علت مرگ ناگهانی احمد امینی بازیکن سابق مس رفسنجان چه بود + عکس درگذشت

بیوگرافی احمد امینی بازیکن فوتبال

احمد امینی متولد دهه ۶۰ در شیراز می باشد. او بازیکن پیشین تیم فوتبال مس رفسنجان بود که سابقه بازی در سال های ۹۱ – ۹۲ را در این باشگاه داشت در ۹ تیر ۱۴۰۱ درگذشت.

باشگاه مس رفسنجان با انتشار تصویر این بازیکن این خبر را تایید کرد.

بیوگرافی احمد امینی فوتبالیست

سوابق ورزشی

احمد امینی یکی از بازیکنانان فوتبال اهل شیراز بود که فوتبال را از شهر زادگاهش آغاز کرد و کم کم با درخشش در مسابقات وارد لیگ برتر فوتبال ایران شد.

احمد امینی بازیکن شیرازی تیم فوتبال مس رفسنجان در سالهای ۹۱ تا ۹۲ به عنوان مدافع در تیم مس رفسنجان ایفای نقش می‌کرد.

لازم به ذکر است که باشگاه فوتبال مس رفسنجان یک باشگاه در شهر رفسنجان، ایران است که در سال ۱۳۵۴ تأسیس شده است.

باشگاه صنعت مس رفسنجان یک باشگاه فرهنگی ورزشی است که در رشته‌هایی همچون فوتبال، دوچرخه‌سواری، بسکتبال، والیبال، فوتسال و وزنه‌برداری فعالیت دارد. مس رفسنجان در فصل ۹۹–۱۳۹۸ لیگ آزادگان به قهرمانی رسید و به عنوان اولین تیم به لیگ برتر خلیج فارس راه یافت
در جام حذفی ۸۸-۱۳۸۷، این تیم توانست با حذف کردن سه تیم لیگ برتری مس کرمان، استقلال و ملوان تا مرحله نیمه نهایی پیش رود و «غول کش» لقب گیرد.

از جمله فهرست بازیکنان در فصل ۰۲–۱۴۰۱ می توان به دروازه‌بان داوود نوشی صوفیان ، محسن طرحانی ، هومن ربیع‌زاده ، عقیل کعبی ، محمد آقاجان‌پور ، فراز امام‌علی ، قائم اسلامی‌خواه ، مهرداد رضایی ، میثم تیموری ، شاهین توکلی و گادوین منشا و شیمبا و حامد لک و مهدی ترکان و فرشاد سالاوند و … اشاره کرد.

1 دیدگاه در “بیوگرافی و علت مرگ ناگهانی احمد امینی بازیکن سابق مس رفسنجان چه بود + عکس درگذشت

  1. راضیه گفت:

    واکسم زده بیچاره راهی ان دنیا شده مردم هرچه زودتر برید واکسم تقویتی دز چهارم وپنجم را بزنید تا به بازیکنان در گذ شته بپیوندید.

نظرات