مرد غارنشین فومنی درگذشت بیوگرافی عزیز نوروزی پرور مرد غارنشین فومنی +علت فوت

0

مرد غارنشین فومنی درگذشت بیوگرافی عزیز نوروزی پرور مرد غارنشین فومنی +علت فوت

عزیز نوروزی پرور مرد غارنشین فومنی کیست؟ بیوگرافی عزیز نوروزی پرور مرد غارنشین با علت فوت + عکس ها و زندگی شخصی و سوابق شغلی عزیز نوروزی پرور ملقب به مرد غارنشین فومنی را در ادامه از علت غارنشینی و خانواده تا علت مرگ و فوت او را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

مرد غارنشین فومنی

بیوگرافی عزیز نوروزی پرور مرد غارنشین فومنی

عزیز نوروزی پرور مقلب به مرد غارنشین فومنی و عزیز جنگل متولد آذر سال ۱۳۲۰ در فومن در ۹ تیر ۱۴۰۱ در سن ۸۱ سالگی درگذشت او دارای مدرک تحصیلی پنجم ابتدایی بوده و از سال ۱۳۵۲ و بیش از ۶۰ سال در تنهایی و انزوا در جنگل های آلیان فومن زندگی کرد و از سن ۱۸ سالگی با از دست دادن والدین خود از سوی نزدیکان و بستگان طرد می‌شود و به‌ دلیل تنهایی و مشکلات روحی به شدت به انزوا روی می‌آورد.

بیوگرافی عزیز نوروزی پرور مرد غارنشین فومنی

علت فوت و درگذشت مرد غارنشین فومنی

این مرد غارنشین فومنی معروف به عزیز جنگل ۹ تیر ۱۴۰۱ در سن ۸۱ سالگی درگذشت. روابط عمومی اداره کل بهزیستی گیلان با تایید خبر مرگ « عزیز جنگل» گفت: وی چند روز قبل به علت بیماری و عفونت از ناحیه‌ ی پا به آسایشگاه معلولین رشت منتقل شده بود.

بیش از این طی اقدام قابل تقدیر دادستان فومن؛ عزیز جنگلی، غارنشین گیلانی به بهزیستی منتقل شده بود.

عزیز نوروزی پرور معروف به عزیز جنگلی که بیش از ۶۰ سال در جنگل های فومن تنهایی زندگی می کرد و با توجه به کهولت سن قادر به انجام امورات خود نبود، سرانجام هفتم تیرماه سال جاری شناسایی و با دستور دادستان شهرستان فومن جهت نگهداری به بهزیستی تحویل داده شد.

علت فوت و درگذشت مرد غارنشین فومنی

سوابق شغلی

عزیز نوروزی پرور متولد آذر ۱۳۲۰ بود و تا کلاس پنجم ابتدایی درس خوانده، خطی خوش و حافظه خوبی دارد و اشعار زیادی را حفظ است و علاقه خاصی به آواز و شعر داشت.

علت غارنشینی و انزوا

به گفته خودش از سال ۱۳۵۲ غارنشینی را انتخاب کرده و در جایی در بین جنگل های اطراف روستای جیرده آلیان فومن زندگی می کند. درباره غارنشین گیلان داستان های زیادی گفته می شود؛ دلیل انزوا و غارنشینی این مرد مشکلات عاطفی و شکست عشقی در جوانی عنوان شد تا جوانی که پس از فوت والدینش و دلگیری از بستگان راه جنگل را در پیش گرفت.

درگذشت عزیز نوروزی پرور مرد غارنشین فومنی

در مورد قصه غارنشین گیلان می گویند که روزگاری در جوانی دل به دختری به نام نگار سپرد که دختر خان روستا بود. عزیز هر روز در کنار چشمه منتظر آمدن نگارش می ماند تا با اسبش برای آب بردن بیاید. اما نظام ارباب-رعیتی آن زمان سنگ بزرگی پیش روی عزیز و نگار بود. واسطه هایی که عزیز برای سر گرفتن این ازدواج فرستاد کاری از پیش نبردند و با ازدواج آن دو مخالفت شد.

لازم به ذکر است که او تا سال ۱۳۹۰ فاقد شناسنامه جمهوری اسلامی بوده و از سوی اداره ثبت احوال فومن در تاریخ ۱۶ مهر سال ۱۳۹۰ برای عزیز نوروزی پرور شناسنامه صادر و با حضور مدیرکل ثبت و احوال استان، شناسنامه در غار به وی تحویل داده شد.

نظرات