فیلم کامل ماجرای اظهارات عجیب شایان مصلح درباره حکومت اسلامی و واکنش ها را ببینید

0

فیلم کامل ماجرای اظهارات عجیب و دردسر ساز شایان مصلح درباره حکومت اسلامی و واکنش ها را ببینید که در گفتگویی در کلاب هاوس گفته معتقد به حکومت اسلامی در زمان غیبت نیستم که در ادامه همراه با جزئیات و مصاحبه و فیلم صحبت های شایان مصلح در مورد حکومت اسلامی در زمان غیبت تا سفر لاکچری به مالدیو و واکنش ها را می بینید

شایان مصلح کلاب هاس

فیلم کامل ماجرای اظهارات عجیب شایان مصلح درباره حکومت اسلامی و واکنش ها را ببینید

از ساعاتی پیش ویدئو اظهارات و صحبت های شایان مصلح درباره حکومت اسلامی در شبکه های اجتماعی وایرال شد. او اخیرا در کلاب هاوس گفته: معتقد به حکومت اسلامی در زمان غیبت نیستم و به سکولاریسم اعتقاد دارم و آزادی تمام افراد با هر دیدگاه جنسیتی که در ویدئوی زیر ببینید:

شایان مصلح فوتبالیست شاعر و مداح، اینروزها در پی تعطیلات لیگ برتر فوتبال، در مسافرت به مالدیو بسر می برد، با انتشار عکس هایی از زندگی لاکچری در سفر خارجی، مورد انتقاد بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفته بود، حالا با کلیپ جنجالی و سخنان عجیبش به حاشیه کشیده شده و با واکنش های زیادی همراه بوده است

اصلاحات نیوز نوشت: شایان مصلح، فوتبالیست در گفتگویی در کلاب هاوس اظهار داشت: معتقد به حکومت اسلامی در زمان غیبت نیستم و به سکولاریسم اعتقاد دارم.

این صحبت های مصلح با واکنش های زيادي روبرو شده است، در روزهای گذشته نیز عکس های منتشر شده از زندگی لاکچری این فوتبالیست مورد انتقاد بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفته بود.

شایان مصلح شاعر و بازيکن فوتبال ايرانی است که در پست مدافع چپ و مدافع مياني و هافبک چپ براي گل گهر سيرجان در ليگ برتر بازی مي‌کند.

وي در سال ۱۳۹۶ به همراه تيم سپيدرود رشت در مسابقات ليگ آزادگان به مقام نايب قهرماني رسيد و به ليگ برتر صعود کرد.
او ورزش حرفه‌اي خود را با فوتسال آغاز کرد و اولين تجربه فوتبالي خود را در تيم زير ۱۴ سال پگاه گيلان در رشت به‌دست‌آورد، پس از آن با شرکت در تست آکادمي فوتبال استقلال تهران در ۱۷ سالگي با تيم جوانان استقلال قرارداد ۳ ساله بست.

مصلح سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و نيم فصل ۹۶–۱۳۹۵ پس از مذاکرات جدي با استقلال و پرسپوليس در نهايت با قراردادي دو ساله به باشگاه فوتبال پرسپوليس پيوست شايان مصلح ۵۰ بازي رسمي براي باشگاه فوتبال سپيدرود به ميدان رفته و يک گل هم زده‌است.

وي در حوزه شعر و ادبيات پارسي نيز فعال است و مجموعه اشعار خود را در قالب کتابي به نام پرواز ۶۹ به ثبت رسانده‌است.

نام کتاب وي برگرفته از حادثه زلزله شهرستان رودبار گيلان است که در خرداد ماه سال ۱۳۶۹ رخ داد. دليل انتخاب شماره پيراهن او هم همين است.

واکنش ها

بفرمایید آفتاب آمد دلیل آفتاب
شایان مصلح: معتقد به حکومت اسلامی در زمان غیبت نیستم و به سکولاریسم اعتقاد دارم! آدمها با هر دیدگاه جنسیتی (به اسم روم کلاب هاوس توجه کنید) باید آزادانه زندگی کنن.

****

منم اول با خودم گفتم این عکس ها فخرفروشیه، اما با کمی تامل فهمیدم شیعه هم باید آخرتش رو داشته باشه و هم دنیاشو، هم باید عبادتش رو داشته باشه هم تفریح و دنیاگردی و لذت بردن از نعمت های خدا رو 🌱 و متاسفم که اینطور جا افتاده که مومن باید رو حصیر بخوابه و فقط کنج اتاق بمونه و روزی دوتا خرما بخوره 😁

*****

اگر در زمان غیبت حکومت اسلامی نباشد یعنی اینکه آموزه اسلام نباشد_معارف اسلامی آموخته نشود_احکام اسلام نباشد به کلی یعنی اینکه اثری از اسلام نباشد!
سکولاریسم هم مکتب غربی به معنای منکران به دین که جهان را همین عالم طبیعت می‌دانند

*****

حضرت محمد (ص) : کسی که بعد از تلاش در طلب مال حلال بیتوته و استراحت کند ، او آمرزیده شب را به صبح می اورد. بحارالانوار جلد ۱۰۳ صفحه ۲ حدیث ۱

نظرات