زمان دقیق پخش فصل چهارم سریال ستایش +‌ساخت سریال ستایش ۴ تکذیب شد !!

5

زمان دقیق پخش فصل چهارم سریال ستایش +‌ساخت سریال ستایش ۴ تکذیب شد !!

بروزرسانی جدید ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ : ساخت سریال ستایش ۴ تکذیب شد ؛ در حالیکه آرمان زرین‌کوب، تهیه‌ کننده سریال «ستایش» از ساخت فصل چهارم این سریال خبر داد، اما سعید مطلبی نویسنده سه فصل از «ستایش» درباره احتمال ساخت فصل چهارم این مجموعه اظهار کرد: این خبر صحت ندارد، پرونده سریال «ستایش» به طور کامل بسته شده است و دیگر حرفی برای گفتن ندارد.

زمان و تاریخ پخش فصل چهارم سریال ستایش مشخص شد + جزئیات و زمان پخش سریال ستایش ۴ ، آیا ادامه سریال ستایش ۴ ساخته می شود؟ ،ستایش ۴ کی پخش می‌شود؟ خبرهای جدید از زمان پخش فصل چهار ستایش و خلاصه داستان و بازیگران ستایش ۴ بسیاری برایشان این سوال مطرح شده که آیا «ستایش ۱» همین جا به پایان رسید یا ادامه آن را خواهیم دید؟ در این رابطه تهیه کننده سریال ستایش در جدیدترین خبرها درباره ساخت فصل چهارم ستایش و در پی استقبال مخاطبان از بازپخش سریال «ستایش» از شبکه آی فیلم ، تهیه‌ کننده این سریال برای تولید فصل چهارم آن اعلام آمادگی کرد. در ادامه جزئیات و زمان پخش سریال ستایش ۴ را در این بخش میخوانید

سریال ستایش ۴ ساخته میشود؟

در حالیکه آرمان زرین‌کوب، تهیه‌ کننده سریال «ستایش» از ساخت فصل چهارم این سریال خبر داد، اما امروز نویسنده فیلمنامه سریال «ستایش» گفت: امکان ساخت فصل چهارم این مجموعه وجود ندارد چرا که پرونده این سریال کاملاً بسته شده است. در پی استقبال مخاطبان از بازپخش سریال «ستایش» از شبکه آی فیلم در خرداد و تیر ۱۴۰۱ ، تهیه‌کننده این سریال برای تولید فصل چهارم آن اعلام آمادگی کرد.

تکذیب خبر ساخت ستایش ۴

روز گذشته خبری در شبکه‌های اجتماعی پخش شد که قرار است سریال «ستایش ۴» ساخته شود؛ خبری که به نقل از یکی از بازیگران این سریال مطرح شده بود و به همین دلیل احتمال صحت آن به‌رغم اطلاع‌رسانی‌های قبلی درباره پایان این پروژه، دور از ذهن نبود.

سعید مطلبی نویسنده سه فصل از «ستایش» که در صورت قرار بر ادامه پروژه باید طراحی داستان و سرنوشت کاراکترها را برعهده بگیرد، درباره احتمال ساخت فصل چهارم این مجموعه اظهار کرد: این خبر صحت ندارد، پرونده سریال «ستایش» به طور کامل بسته شده است و دیگر حرفی برای گفتن ندارد.

مطلبی درباره بازپخش این سریال در تلویزیون و اینکه همچنان علاقه‌مندانی دارد، افزود: بالاخره پادشاه یک چشمی است در شهر کورها! واقعیت این است که خود من تمایلی برای نگارش فصل بعدی این سریال ندارم.

این فیلم‌نامه‌نویس درباره دیگر فعالیت‌های خود هم از نگارش ۱۲ قسمت از یک مجموعه سخن گفت و تأکید کرد که آن را هم در حال حاضر کنار گذاشته است.

همچنین سعید سلطانی کارگردان سری مجموعه‌های «ستایش» درباره احتمال کلید خوردن فصل چهارم این مجموعه تنها به یک جمله بسنده کرد که «من در جریان نیستم» و این پروژه را وابسته به فیلمنامه‌ای دانست که به تعبیر خودش از اساس وجود ندارد!

ستایش 4

زمان پخش فصل چهارم سریال ستایش و خلاصه داستان و بازیگران ستایش ۴

پس از پخش قسمت آخر سریال ستایش ۳، مخاطبان و بیننده های این سریال منتظر فصل چهارم آن بودند که حالا در خبرهای جدید ۴ در تیر ۱۴۰۱، تهیه کننده این سریال اعلام کرد که ستایش ۴ ساخته میشود

آرمان زرین‌کوب، تهیه‌ کننده سریال «ستایش» از ساخت فصل چهارم این سریال خبر داد. در پی استقبال مخاطبان از بازپخش سریال «ستایش» از شبکه آی فیلم در خرداد و تیر ۱۴۰۱ ، تهیه‌کننده این سریال برای تولید فصل چهارم آن اعلام آمادگی کرد.

زمان پخش فصل چهارم سریال ستایش و خلاصه داستان و بازیگران ستایش 4

آرمان زرین‌کوب، تهیه‌ کننده سریال ستایش: روزی نیست که ما در کوچه و خیابان با این درخواستِ مردم روبرو نشویم که چرا ادامه ستایش ساخته نمی‌شود؟ ما هم پاسخ می‌دهیم که دستِ ما نیست و تلویزیون باید تصمیم بگیرد؛ شاید با مدیران تازه نفس و جدید این اتفاق بیفتد و سفارش فصل جدید بدهند.

همان‌ طور که گفتم «ستایش» را می‌ توان ادامه داد، مگر اینکه بازیگر توانش را نداشته باشد و یا شرایطی به وجود آید که نتوانیم عوامل را گردهم آوریم. جالب است بدانید همین الان بخواهیم فصل جدید «ستایش» را آغاز کنیم با آقای ارجمند تماس بگیریم و بگوییم قرار است «ستایش ۴» ساخته شود با تمام مشکلات، ضعف جسمانی و هر نکته دیگری، مطمئنم اولین نفری خواهند بود که انرژی می‌گذارند و از ما می‌خواهند کار را شروع کنیم؛ چون می‌دانند مردم چه ارتباطی با این سریال گرفته‌اند.»

همچنین پیشتر سیما تیرانداز بازیگر نقش انیس در سریال ستایش در پاسخ به سوال بلاخره فصل چهارم سریال «ستایش» ساخته می شود یا خبر، گفت: به نظر من آقای مطلبی نویسنده این سریال آنقدر توانایی بالایی دارند که حتی اگر از وی درخواست کنند ستایش ۴ را هم بنویسد حتما داستانی را خلق خواهد کرد.

سیما تیرانداز

سیما تیرانداز که ایفاگر کاراکتر «انیس» در سریال «ستایش» بود ادامه داد: به نظر من سرنوشت تمامی کارکترهای «ستایش» مشخص شده و اگر بخواهد ادامه پیدا کند احتمالا داستان مربوط به اولادهای آن ها باشد.

وی افزود: در کل فکر می کنم ۳ فصل ستایش کافی بود هرچند آقای مطلبی آنقدر نویسنده خوبی هستند که اگر قرار باشه یک روایت جدیدی را بنویسند حتما موفق خواهند شد.

سریال ستایش در سه فصل به کارگردانی سعید سلطانی و براساس فیلمنامه‌ای از سعید مطلبی تهیه و تولید شده است و حالا قرار است فصل چهار آن نیز ساخته شود.

هنوز فیلمنامه ای به نگارش نیامده و بازیگران و داستان آن مشخص نیست که پس از اطلاع رسانی توسط عوامل، ما نیز در این بخش بروزسانی لازم را خواهیم کرد

5 دیدگاه در “زمان دقیق پخش فصل چهارم سریال ستایش +‌ساخت سریال ستایش ۴ تکذیب شد !!

  1. nima گفت:

    این سریال داستانش ناتمام مانده فیلم سازی باید داستانش تمام بشه ملت خیالشون راحت بشه امکان داره ۴ درستش کنید

  2. محمد حقی گفت:

    سلام شبتون بخیر و شادی
    هر چه زود تر اعلام کنید که کی شروع می شود.

  3. محمدرضا گفت:
    27
    3

    سلام ستایش جزو بهترین سریال های بود که من باهاش خاطره دارم و معتقدم هرچی بیشتر ساخته میشه جذاب تر
    پربیننده تر چالش برانگیز تر و پر بحث تر و جالب تر میشه .من از آقای سلطانی و آقای زرین کوب میحوام سعی کنین هر طوری هست این سریال رو بسازین

  4. Aramon گفت:
    41
    2

    خواهش میکنم فصل۴ رو بسازید زودتر لحظه شماری میکنم

  5. ستایش گفت:
    46
    6

    از تهیه کننده خواهش میکنم زودتر بسازید فصل چهارم رو هنوز بنظر من میتونه ادامه داشته باشه، مثلا محمد ازدواج نکرد با دختر صابر و انیس کامل خوب نشد دوست داشتیم حشمت پس از گرفتن مالش همه رو توی خونه خودش کنارهم جمع کنه

نظرات