فیلم کامل لحظه گل دادن همایون شجریان به سحر دولتشاهی در کنسرت را ببینید

0

فیلم کامل لحظه گل دادن همایون شجریان به سحر دولتشاهی در کنسرت و واکنش ها را ببینید که در همایون شجریان در کنسرت تیر ۱۴۰۱ به سحر دولتشاهی دسته گل قرم رز داد و سحر دولتشاهی نیز با بوسه ای از دور از او تشکر کرد. ویدئو اهدای گل به سحر دولتشاهی توسط همایون شجریان در کنسرت ۱۴۰۱ را ببینید:

فیلم کامل لحظه گل دادن همایون شجریان به سحر دولتشاهی در کنسرت را کامل ببینید

فیلم کامل لحظه گل دادن همایون شجریان به سحر دولتشاهی در کنسرت و واکنش ها را ببینید

کلیپ گل دادن همایون شجریان به سحر دولتشاهی آن هم دسته گل قرمز رز بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و واکنش های زیادی همراه بوده است
کنسرت همایون شجریان در تیر ماه ۱۴۰۱ در محل تالار کشور  پس از ۲ سال تعطیلی کنسرت‌ها برگزار شد. یکی از مهمانان ویژه این کنسرت سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تئاتر بود که او را همراه کرد. این کنسرت‌ها قرار است روزهای یکم، دوم، سوم، پنجم و ششم تیر ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های کشور (سالن وزارت کشور) برگزار شود.

اما از حواشی کنسرت همایون شجریان، اهدای دسته گل به سحر دولتشاهی و اشک ها برای پدرش بود، اما ویدئوی احساسی و بسیار زیبادی لحظه گل دادن همایون شجریان به سحر دولتشاهی بیشترین واکنش ها را در پی داشت که در ویدئوی زیر ببینید:

چند سالی است که شایعه ازدواج سحر دولتشاهی و همایو ن شجریان در رسانه ها منتشر شده که این دو هنرمند تاکنون تاید و یا تکذیب نکردند. اما عکس های دونفره آنها خبر از واقعیت ماجرا دارد.

خانم دولتشاهی با شروع کنسرت همایون شجریان به همراه هانا کامکار در یکم تیر حضور داشت و شب گذشته نیز دسته گل زیبایی را نیز از همایون شجریان دریافت کرد.

سحر دولتشاهی بازیگر سینما وتلویزیون ایران است. سحر دولتشاهی در ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمد. سحر دولتشاهی در بیش از ۳۰ فیلم و سریال ایرانی حضور داشته‌است. سحر دولتشاهی یک بار ازدواج کرده است و از همسرش رامبد جوان جدا شد.

همایون شجریان، نخستین اجرای کنسرت جدیدش را در شهر تهران برگزار کرد.

کنسرتی با عنوان «رنگ صدا» با رهبری آرش گوران و با همراهی گروه موسیقی «سیاوش». گروهی به سرپرستی و خوانندگی همایون شجریان که چند سالی است اجراهای متعددی در ایران و خارج از ایران برگزار می‌‌کنند.

دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان است که طلاق آنها در سال ۱۳۹۳ در سکوت خبری انجام شد، تا مدت ها این جدایی از طرفین تایید نشد،

سحر دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان سال ۹۳ را در تنهایی و البته پرکاری در عرصه بازیگری دنبال کرده در گفتگو یی درباره این تنهایی بیان می دارد: سال ۹۳ در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر که در خیلی جهات هم رشد داشتم.

نظرات