آدرس و نشانی فرکانس شبکه ماهواره ای استقلال در هاتبرد و یاهست را ببینید

0

آدرس و نشانی فرکانس شبکه ماهواره ای استقلال در هاتبرد و یاهست را ببینید

شبکه تلویزیونی استقلال در ماهواره به نشانی فرکانس در ماهواره هاتبرد «Esteghlal HotBird ،۱۳-E ،۱۲۵۲۰ ،Vertical ،۲۷۵۰۰» و ماهواره یاهست «۱۲۱۴۹»، «Vertical 27500» آغاز به کار کرد.

شبکه تلویزیونی استقلال

🔹 همزمان با برگزاری مراسم معارفه ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال ، شبکه ماهواره‌ ای این باشگاه پخش آزمایشی خود را آغاز کرد

🔸 شبکه تلویزیونی استقلال در صورت آغاز به کار رسمی، نخستین شبکه برودکست غیر وابسته به سازمان صدا و سیما خواهد بود

  • فرکانس شبکه استقلال در ماهواره هاتبرد

Esteghlal
HotBird 13-E
۱۲۵۲۰
Vertical
۲۷۵۰۰

  • فرکانس شبکه استقلال در ماهواره یاهست

۱۲۱۴۹
Vertical
۲۷۵۰۰

مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال از راه اندازی شبکه ماهواره ای این باشگاه داد. مرایم رونمایی از شبکه تلویزیونی استقلال مراسم معارفه ریکاردو ساپینتو، سرمربی جدید باشگاه استقلال کلید خورد تا به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده است.

بر اساس اعلام آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال، طرفداران و علاقه مندان تیم استلال می توانند از هفته آینده به شبکه تلویزیونی استقلال در ماهواره دسترسی داشته باشند.

کاربران محترم توجه کنید که شبکه استقلال در حال حاضر روی ماهواره هاتبرد و همچنین تلویزیون های سامسونگ قابل دسترس است.

براساس اعلام مدیر عامل باشگاه استقلال، از هفته آینده همه مردم می توانند به شبکه ماهواره ای استقلال دسترسی داشته باشند. در چنین شرایطی به نظر می رسد که چالش میان استقلال و صداسیما بیشتر خواهد شد.

آجرلو در این مراسم گفت: در هر صورت تلویزیون باید منافع هزار میلیاردی گم شده استقلال را پس بدهد. اما آن ها هنوز هیچ اقدامی انجام نداده اند. او گفته که در هر صورت این تلویزیون فعالیت اش را به شکل جدی ادامه می دهد و متوقف نمی شود، چه صدا و سیما منافع استقلال را پرداخت کند و چه نکند. هر چند بعید است که مدیران رسانه ملی وارد چالش استقلال شوند و منافع این تیم را از درامدهای خود پرداخت کننند.

 

نظرات