همه چیز درباره ی صرافی ارز دیجیتال و انتخاب بهترین صرافی

0

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

بازار کریپتو کارنسی و صرافی ارز دیجیتال امروزه به عنوان یکی از بحث های به شدت جذاب در سراسر دنیا مطرح است. صرافی ارز دیجیتال به عنوان یک بستر و یا پلتفرم، برای خرید و فروش و معامله ی ارز های دیجیتال شناخته می شود. صرافی ارز دیجیتال به صورت بومی و غیر بومی و با ویژگی های مختلف در دسترس افراد است.

نکته ای که باید ذکر شود این است که صرافی های خارجی اکثرا به ایرانیان خدمات ارائه نمی دهند. این عدم ارائه ی خدمات به دلیل تحریم های اقتصادی است.

صرافی های درجه سه خارجی به ایرانیان خدمات ارائه می دهند، ولی این ارائه ی خدمات با ریسک های گوناگونی همراه است.

قابل ذکر است که صرافی ارز دیجیتال ایرانی می تواند برای هموطنان بهترین گزینه باشد. امروزه شاهد ظهور صرافی های بسیار با کیفیت ایرانی هستیم. این صرافی ها دارای خدمات بسیار خارق العاده ای هستند. افراد می توانند با این صرافی همکاری کرده و در بازار ارز های دیجیتال به سود های خوبی برسند.

 صرافی ارز دیجیتال رها اکسچنج

رها اکسچنج

یکی از این صرافی ها، صرافی رها اکسچنج است که برای مشتریانش خدمات بسیار ارزنده ای ارائه می دهد.

یک صرافی ارز دیجیتال ایده آل می بایست چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یک صرافی ارز دیجیتال می بایست ویژگی های مختلفی داشته باشد تا بتوان از آن به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال یاد کرد. اولین موردی که می بایست در این زمینه ذکر شود، اعتبار صرافی ارز دیجیتال مد نظر است. افراد باید قبل از بررسی هر موضوعی، اعتبار صرافی ارز دیجیتال را بررسی نمایند. در صورتی که سابقه و اعتبار صرافی ارز دیجیتال مد نظر افراد درخشان و بلند مدت باشد می توان گفت که صرافی فوق یکی از بهترین ها می باشد.

مورد بعدی که می بایست در ارتباط با ویژگی های یک صرافی ارز دیجیتال ایده آل ذکر گردد، پشتیبانی و پاسخ گویی به کاربران است. در صورتی که یک صرافی ارز دیجیتال از پشتیبانی بسیار مناسب و قوی برخوردار نباشد نمی توان به آن لقب ایده آل را نسبت داد. با توجه به این که خرید و فروش ارز های دیجیتال دقت و حساسیت بالایی را می طلبد نیاز است تا پشتیبانی صرافی ارز دیجیتال به بهترین شکل ممکن اقدام به پاسخ گویی به سوالات و درخواست های کاربران کند.

مقدار کارمزد دریافتی از سوی صرافی ارز دیجیتال مد نظر و همچنین قیمت ارز های آن جزو موارد بسیار مهم می باشد. در صورتی که کارمزد دریافتی برای خرید و فروش ارز های دیجیتال و همچنین قیمت لحظه ای ارز های دیجیتال در صـرافی مد نظر افراد مناسب باشد می توان از آن صـرافی ارز دیجیتال به عنوان یک صرافی ایده آل نام برد.

صرافی ارز دیجیتال رها اکسچنج

رها اکسچنج

صـرافی رها اکسچنج جزو معدود صـرافی های ارز دیجیتال است که ویژگی های ذکر شده را دارا می باشد. این صـرافی برای کاربران خود جشنواره ای را در نظر گرفته است. در این جشنواره صـرافی رها اکسچنج برای مشتریان جدید خود به مدت محدود ۱% بونوس ارائه می دهد. به این ترتیب که اگر افراد کیف پول خود را ۱۰۰ میلیون تومن شارژ کنند، یک میلیون تومن بونوس از طرف صرافی رها اکسچنج به آن ها ارائه می شود.

بهترین صرافی می بایست با توجه به چه پارامتر هایی انتخاب شود؟

علاوه بر مواردی که ذکر گردید افراد می بایست برای انتخاب بهترین صـرافی ارز دیجیتال پارامتر های دیگری را نیز در نظر بگیرند. برای مثال اولین موردی که می بایست در نظر بگیرند مطالعه ی بخش درباره ی ما در وب سایت صرافی مد نظر است. علاوه بر آن مطالعه ی بخش بلاگ در وب سایت صـرافی ها می تواند در انتخاب بهترین صـرافی ارز دیجیتال کمک کننده باشد.

افراد می توانند به صفحات مجازی این صرافی ها در شبکه های اجتماعی مراجعه کنند. در بخش نظرات افراد می توانند نظرات کاربران و دیگر افراد را درباره ی صـرافی فوق مشاهده کنند. در صورتی که نظر اکثریت افراد درباره ی صـرافی ارز دیجیتال فوق مثبت باشد می توان به این نتیجه رسید که صـرافی مد نظر خدمات خوبی به کاربرانش ارائه می دهد.

بررسی کردن ظاهر صرافی و همچنین رابط کاربری آن می تواند برای افراد کمک کننده باشد. جذاب بودن رابط کاربردی امروزه یکی از نکات بسیار مهم در فیلد های کاری مختلف است.

در کنار این موضوع افراد می توانند با پشتیبانی صـرافی ارز دیجیتال مد نظرشان تماس بگیرند. پشتیبانان صرافی رها اکسچنج به بهترین شکل ممکن به سوالات و درخواست های کاربران پاسخ می دهند.

افراد می بایست برای ورود به رها اکسچنج در ابتدا در این صرافی ثبت نام کنند.

آیا فعالیت در بازار ارز های دیجیتال سود خوبی دارد؟

فعالیت در بازار ارز های دیجیتال و همچنین در همه ی بازار های مالی دارای ریسک است. افراد می بایست قبل از هر گونه فعالیت در این بازار ها اقدام به فراگیری آموزش های لازم نمایند، در صورتی که افراد بدون علم و دانش و همچنین مهارت وارد این بازار ها شوند و اقدام به خرید و فروش و معامله در آن ها نمایند به احتمال بسیار بالا دچار ضرر خواهند شد.

افراد می توانند برای فعالیت در بازار ارز های دیجیتال در ابتدا اقدام به فراگیری آموزش های لازم نمایند و در یک صـرافی مناسب اقدام به افتتاح حساب نمایند.

صرافی ارز دیجیتال رها اکسچنج

رها اکسچنج

رها اکسچنج و مزیت های این صرافی

رها اکسچنچ دارای مزیت های منحصر به فرد و بسیار خارق العاده ای می باشد. صـرافی ارز دیجیتال فوق برای کاربرانش امکان خرید و فروش ۲۸۳ ارز دیجیتال معتبر را فراهم کرده است. علاوه بر آن قابل ذکر است که صرافی فوق به صورت ۲۴ ساعته قابلیت پشتیبانی دارد. گفتنی است که خرید و فروش ۲۸۳ ارز دیجیتال در این صـرافی به صورت آنی و لحظه ای می باشد.

افراد می توانند با دعوت دوستان خود به این صـرافی اقدام به کسب درآمد دلاری نمایند. رها اکسچنج ارائه ی خدمات با کیفیت و همچنین کسب رضایت کاربران را سرلوحه ی کار خود قرار داده است. افراد می توانند با افتتاح حساب در این صـرافی از تمامی این مزایا برخوردار شوند و شاهد سود کردن خود در بازار ارز های دیجیتال به بهترین شکل ممکن باشند.

نظرات