آخرین خبر درباره تعطیلی ادارات دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

0

آخرین خبر تعطیلی ادارات دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ گرد و خاک و آلودگی هوا و گرمای هوا در شهرهای خوزستان و تهران و البرز و ایلام و شهرهای اصفهان ، تبریز ، مشهد ، یزد ، تهران ، زنجان و سیستان و بلوچستان و کرمان و … بدلیل آلودگی هوا مشخص شد, تعطیلی ادارات فردا دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ به دلیل گردوخاک و الودگی هوا و تعطیلی ادارات و بانک ها و دانشگاه های شهرها و استان ها امروز دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ آلودگی هوا را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی ادارات دوشنبه 6 تیر 1401 آلودگی هوا

آخرین خبر درباره تعطیلی ادارات دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

🔹 تا ساعاتی دیگر اطلاعیه جدید درباره تعـطیلی ادارات و بانک ها برای روز دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ بروزرسانی میشود

اطلاعیه فوری

🔺ادارات، بانکها و مراکز آموزشی ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه در روز دوشنبه ۲ ساعت دیرتر شروع بکار می کنند

🔹بنابر تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای کرمانشاه، به دلیل افزایش غلظت ذرات گرد و غبار در آسمان استان، ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی ۱۰ شهرستان استان در روز دوشنبه ۶ تیرماه با ۲ ساعت تاخیر و از ساعت ۹ شروع به کار می‌کنند.

🔹مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان این خبر افزود: کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان با بررسی دقیق داده‌ها و پیش‌بینی ارائه‌شده از سوی سازمان هواشناسی، تصمیم گرفت که با هدف حفظ سلامتی و بهداشت شهروندان استان برای شروع به کار ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان کرمانشاه :”غیر از شهرستان‌های کنگاور، صحنه، هرسین و سنقر” ۲ ساعت تأخیر اعلام کند.

🔹غلامرضا شهبازی گفت: بر این اساس ساعت شروع بکار ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی در ۱۰ شهرستان استان از جمله مرکز استان در روز دوشنبه ۶ تیرماه ساعت ۹ صبح خواهد بود.

🔹 وی گفت: در صورت تداوم و استمرار شرایط غبارآلود هوای استان، پیش از پایان ساعت تاخیر اعلام شده، تصمیمات کارگروه در خصوص نحوه فعالیت ادارات و بانکها اطلاع رسانی خواهد شد.

🔹 مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه درباره تکلیف برگزاری آزمون های مراکز آموزشی استان هم گفت: تمام امتحانات و آزمون های مراکز آموزشی استان طبق برنامه قبلی اعلام شده این مراکز، برگزار می شود.
در حال تکمیل….

وضعیت آب و هوای فردا دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی، دو هفته ابتدایی تیرماه هفته‌ گرمی خواهد بود و در عین حال هوا در تهران تا امکان افزایش ۴۰ درجه پیش بینی می‌شود، سایر استان‌ها نیز هوای گرم تری را نسبت به هفته گذشته خواهند داشت.

توده گرد و خاک در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از نواحی مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی سبب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی می‌شود.

طی پنج روز آینده در اغلب مناطق کشور استقرار هوای گرم و روند تدریجی افزایش دما به ویژه در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه انتظار می‌رود.

از یکشنبه تا چهارشنبه در برخی نواحی شرق، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز شرقی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا ۶ تیرماه آفتابی با حداقل دمای ۲۹ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌ شنبه ۷ تیر نیز آفتابی با حداقل دمای ۲۹ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد و برای روز چهارشنبه ۸ تیر  آفتابی با حداقل دمای ۲۷ درجه و با حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی درباره وضعیت دما، دو هفته ابتدایی تیرماه هفته‌ی گرمی خواهد بود و در عین حال هوا در تهران تا امکان افزایش ۴۰ درجه پیش بینی می‌شود، سایر استان‌ها نیز هوای گرم تری را نسبت به هفته گذشته خواهند داشت.

وضعیت گردوخاک در تهران نیز از عصر امروز تشدید خواهد شد.

شاخص آلودگی هوای تهران در لحظه نگارش این گزارش در ایستگاه پایش ژئوفیزیک دانشگاه تهران روی عدد ۱۲۲ قرار دارد که برای گروه‌های حساس ناسالم است. تهران از ابتدای سال فقط دو روز هوای پاک داشته و اکثر روز‌های تهران آلوده و قابل قبول بوده است.

نظرات