علت فوت ناگهانی مادر داریوش اقبالی چه بود، طاهره اعظمی مادر داریوش خواننده کیست

1

مادر داریوش اقبالی درگذشت + تصاویر داریوش اقبالی در سوگ مادر نشست طاهره اعظمی مادر داریوش اقبالی خواننده قدیمی ایرانی درگذشت، عکس و بیوگرافی طاهره اعظمی مادر داریوش خواننده و علت فوت و درگذشت مادر داریوش اقبالی و معرفی کامل پدر و مادر این خواننده را در مجله حرف تازه میخوانید

مادر داریوش اقبالی

مادر داریوش اقبالی درگذشت + تصاویر

داریوش اقبالی درگذشت مادرش طاهره اعظمی را تا این لحظه اعلام نکرده و هیچ گونه واکنشی نشان نداده است و همچنین همسر و فرزندانش نیز واکنشی به درگذشت مادر داریوش خواننده نشان ندادند.  داریوش اقبالی خواننده ایرانی سوگوار مادرش شد. نام مادرش طاهره اعظمی و نام پدرش محمود اقبالی ملاک قبل از انقلاب می باشد

اسم پدرش محمود اقبالی از ملاکان شهر میانه در آذربایجان شرقی و اسم مادرش طاهره اعظمی است با اصالت ترک و آذری اهل میانه هستند

از ساعاتی پیش خبر فوت و درگذشت مادر داریوش اقبالی خواننده لس آنجلسی در در شبکه های اجتماعی منتشر شده و فیلم مراسم خاکسپاری مادر داریوسپش اقبالی در حال دست به دست شدن است. اما خود این خواننده و همسرش و دختر و پسرش در صفحه شخصی خود هیچ اشاره ای به مرگ ایشان نکردند.

طاهره اعظمی مادر داریوش خواننده کیست + عکسها

مادر و پدر داریوش خواننده

گفتنی است که طاهره اعظمی، مادر داریوش اقبالی ،خواننده ی لس آنجلسی، روز جمعه بر اثر کهولت سن در سرای سالمندان شهر میانه درگذشت و مراسم تشییع پیکر وی دیروز در میانه برگزار شد.

داریوش اقبالی ۱۵ بهمن ۱۳۲۹ (۴ فوریه ۱۹۵۱) در تهران به دنیا آمد پدرش محمود از ملاکان آذربایجان بود . وی دوران کودکیش را در شهر میانه، زادگاه پدر و مادرش گذراند و اولین بار صحنه را در ۹ سالگی، در مدرسه شهر آرا به مناسبت جشنی تجربه کرد .

مادر و پدر داریوش خواننده

سوابق هنری

او در سال ۱۳۴۹ با حسن خیاط‌ باشی آشنا شد و همین آشنایی موجب ورود رسمی داریوش به موسیقی حرفه‌ای شد. در همین سال او در ۱۹ سالگی با ترانهٔ به من نگو دوست دارم با آهنگ‌سازی مصطفی جاویدان، به شهرت رسید. نخستین کار مستقل او به نام نبسته پیمان با ترانه‌ای از علی گزرسز (رها) و ملودی خودش است.

وی چند باری نیز به دلیل خواندن چند قطعه ی سیاسی در انتقاد از حکومت از پهلوی بازداشت شد و به زندان افتاد.

در سال ۵۷ زمانی که ۲۸ سال داشت در یکی از اجراهای زنده ی خود از سوی یک زن با اسید مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه ی صورت دچار آسیب شد. این زن مدعی بود به خاطر علاقه به داریوش از همسر خود جدا شده بود اما داریوش حاضر نبود با وی ازدواج کند به همین دلیل تصمیم گرفت او را از بین ببرد.

عکس مادر و پدر داریوش خواننده

داریوش بازیگری را هم پیش از انقلاب با فیلم های «یاران» ساخته ی فرزان دلجو و امیر مجاهد و «فریاد زیر آب» ساخته ی سیروس الوند تجربه کرده است. او خواننده ی موسیقی این دو فیلم هم بود.

داریوش همچون برادرانش سال ها درگیر اعتیاد بود تا اینکه در سال ۷۸ موفق شد برای همیشه آن را ترک کند و حالا خود بنیاد غیرانتفاعی ترک اعتیاد آینه را تأسیس کرده است.

داریوش زمانی که در آمریکا زندگی می کرد با زنی به نام فیروزه ازدواج کرد و از او صاحب دختری به نام بیتا شد. این ازدواج اما به جدایی منتهی شد.

داریوش در سال ۸۱ زمانی که ۵۲ سال داشت با زنی به نام ونوس ازدواج کرد و این زوج صاحب پسری به نام میلاد شدند.

1 دیدگاه در “علت فوت ناگهانی مادر داریوش اقبالی چه بود، طاهره اعظمی مادر داریوش خواننده کیست

  1. حسنک گفت:
    8
    15

    فوت ناگهانی؟!!!!
    پسرش ۷۱ ساله است. همین که تا الآن زنده بود، خیلی بود. فوت ناگهانی دیگه چیه

نظرات