بازیگر نقش نورا در سریال مستوران کیست + عکس های جدید و بدون گریم

0

بیوگرافی الهام جعفرنژاد بازیگر نقش نورا در سریال مستوران کیست + عکس های جدید الهام جعفر نژاد بازیگر نقش نورا در سریال مستوران همراه با زندگی شخصی و هنری از شروع تا شهرت و همسرش با پیج اینستاگرامش در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

نورا در سریال مستوران

بازیگر نقش نورا در سریال مستوران کیست + عکس های جدید و بدون گریم

الهام جعفرنژاد متولد ۹ خرداد سال ۱۳۵۰ در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. که در عرصه گویندگی رادیو و دوبله نیز فعالیت دارد و در رشته بازیگری تحصیل کرده و حالا در جدیدترین اثر بازیگری در سریال مستوران در نقش نورا به ایفای نقش پرداخته است.

تک فرزند خانواده بعد از دبستان همراه با خانواده خود چند سالی به کشور فرانسه مهاجرت کرد و تحصیلاتش را در کشور فرانسه به اتمام رساندو سپس به ایران بازگشت

بازیگر نقش نورا در سریال مستوران

سوابق بازیگری

خانم جعفرنژاد پس از گذراندن دوره عالی بازیگری در مدرسه بازیگری “نقش” زیر نظر اساتید بازیگری، از سال ۱۳۷۳ بطور حرفه ای وارد بازیگری شد.

الهام جعفر نژاد علاوه بر بازیگری، به عنوان دوبلور و گوینده رادیو نیز مشغول به فعالیت است.

او با بازی در سریال مادرانه که در سال ۱۳۹۲ در نقش همسر محمد جواد به شهرت رسید

اولین بار در سال ۱۳۷۶ در سریالی بنام جدال با سرنوشت به کارگردانی مسعود رشیدی وارد قاب تلویزیون شد.

الهام جعفرنژاد در حال حاضر مجرد بوده و ازدواج نکرده اشت.

او سابقه دوبله آثاری چون : سریال فرار از زندان ، پرستاران ، جواهری در قصر ، گوریل انگوری ، شرک ، سیندرلا ۳، پزشک خانواده ، کبری ۱۱، کلید اسرار ، متریکس ، تام و جری ، ساعت جادویی و … را در کارنامه هنری ثبت کرده است.

بیوگرافی الهام جعفرنژاد بازیگر نقش نورا در سریال مستوران

بیوگرافی الهام جعفرنژاد بازیگر نقش نورا در سریال مستوران

از کارنامه هنری الهام جعفرنژاد می توان به فیلم ها و سریال هایی چون لابی ، سیاوش ، بوی بهشت  ، تهران ۱۵۰۰ ، محرمانه تهران ، جدال با سرنوشت ، تولدی دیگر ، هفت گنج ، تنگنا ، خورشید و ماه ، و خداوند عشق را آفرید ، خورشید و ماه ، ستاره حیات ، رهایی ، دیوار شیشه ای و … اشاره کرد

سریال الف ویژه «مستوران» به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی عطا پناهی در حال تولید است. حمیدرضا آذرنگ، علی دهکردی، بیژن بنفشه خواه، رویا میرعلمی، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، الهام جعفرنژاد، مزدک رستمی، نازنین فراهانی و … از بازیگران این سریال تاریخی هستند.

عکس بازیگر نقش نورا در سریال مستوران

الهام جعفرنژاد در سریال مادرانه در تلویزیون دیده شد و به شهرت رسید.

الهام جعفرنژاد میگه : عاشق نوشتن هستم، از همون بچگی به نظرم جذابین زنگ مدرسه زنگ انشا بود یادش به خیر نوشتن یکی از چیزهایی است که به آدم آرامش شدید می دهد و تخلیه کننده است و تو را می برد هر کجا که می خواهی ، حتما روزی قصه زندگی ام را می نویسم. همه قسمت های اون جذابه چون فراز و نشیب ها و اتفاقات جالب در آن زیاد بوده است.

بیوگرافی الهام جعفرنژاد بازیگر نقش نورا در سریال مستوران

او در سال ۱۳۹۸ در سریال سرگذشت و شکوه زندگی به ایفای نقش پرداخت و سپس در فیلم لابی بازی درخشانی را به نمایش گذاشت.

از جمله بازیگران سریال مستوران می‌توان به بیژن بنفشه خواه و حمیدرضا آذرنگ و نازنین فراهانی و علی دهکردی، رابعه اسکویی، جواد انصافی، قربان نجفی، صفا آقاجانی و علی دیده بان در نقش لطفعلی اشاره کرد.

بیوگرافی الهام جعفرنژاد بازیگر نقش نورا در سریال مستوران

این مجموعه تلوزیونی توسط موسسه فرهنگی هنری اوج تولید شده و یک لیست پرشمار از بازیگران باتجربه و معروف ایرانی در آن ایفای نقش می‌کنند. البته که یک سری شایعات حول محور حضور بازیگرانی مثل دانیال حکیمی و داریوش کاردان در این مجموعه تلویزیونی وجود دارد ولی هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی تایید یا تکذیب نشده است. طبق تیزر سریال مستوران که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، حضور این بازیگران در سریال قطعی است:

سریال مستوران یکی از جدیدترین آثار تلویزیون به کارگردانی مسعود آب پرور است.

نظرات