بازیگر نقش صمصام در سریال مستوران کیست + عکس های جدید و بدون گریم

0

بیوگرافی رسول نقوی بازیگر نقش صمصام در سریال مستوران کیست + عکس های جدید رسول نقوی بازیگر نقش صمصام در سریال مستوران همراه با زندگی شخصی و هنری رسول نقوی بازیگر سریال مستوران از شروع تا شهرت و همسرش با پیج اینستاگرامش در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

صمصام در سریال مستوران

بازیگر نقش صمصام در سریال مستوران کیست + عکس های جدید و بدون گریم

رسول نقوی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد ۱۳۵۶ در تهران است که علاوه بر بازیگری در زمنیه کارگردانی و نویسندگی و طراح صحنه و آموزش بازیگری فعالیت دارد و
فارغ التحصیل رشته فیلمسازی سینما است و حالا در جدیدترین اثر بازیگری در سریال مستوران در نقش صمصام به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر نقش صمصام در سریال مستوران

سوابق بازیگری

رسول نقوی یکی از بازیگران با سابقه و سرشناس ایرانی است که  از سال ۱۳۶۹ وارد عرصه بازیگری در تئاتر شد و تاکنون خالق بیش از ۶۰ اثر در حوزه تئاتر را روی صحنه اجرا کرده است. از جمله نمایش‎هایی که او نویسندگی و کارگردانی کرده می‎توان به «پرواز ۷۲»، «شمارش معکوس»، «تپانچه و سکوت»، «ورودی پنج»، «ایستگاه سلام»، «سه جلد»، «دعوت به یک مراسم سوال» و «روز هفتم» اشاره کرد.

همچنین وی برای بازی در نمایش های «من خودم آقای مرگم»، «شکار بزرگ شنبه»،«مسافران» به عنوان بازیگر برتر شناخته شده است.

بیوگرافی رسول نقوی بازیگر نقش صمصام در سریال مستوران

آقای نقوی فعالیت خود را در عرصه تئاتر با بازی در نمایشی با عنوان “خانه اوهام” آغاز نمود. او نویسندگی و کارگردانی و طراحی صحنه نمایش های زیادی بر عهده داشته است. ایشان با بازی در فیلم سینمایی انگشتر و لاک قرمز وارد عرصه سینما شد.

اگر چه رسول نقوی از بازیگران کمتر شناخته شده در سینما و تلویزیون ایران است، اما از جمله هنرمندان با سابقه و قدیمی تئاتر است که بیشترین فعالیتش در حوزه تئاتر بوده است. از زندگی شخصی و ازدواج و همسر رسول نقوی خبری در دست نیست

بیوگرافی رسول نقوی بازیگر نقش صمصام در سریال مستوران

بیوگرافی رسول نقوی بازیگر نقش صمصام در سریال مستوران

از کارنامه هنری رسول نقوی می توان به فیلم ها و سریال هایی می‎توان به پرواز ۷۲، شمارش معکوس، تپانچه و سکوت، ورودی پنج، ایستگاه سلام، سه جلد، دعوت به یک مراسم سوال و روز هفتم اشاره کرد.و … ایفای نقش پرداخته است.

سریال الف ویژه «مستوران» به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی عطا پناهی در حال تولید است. حمیدرضا آذرنگ، علی دهکردی، بیژن بنفشه خواه، رویا میرعلمی، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، الهام جعفرنژاد، مزدک رستمی، نازنین فراهانی و … از بازیگران این سریال تاریخی هستند.

رسول نقوی و امید آهنگر در فیلم شیب تند در سال ۸۷

عکس بازیگر نقش صمصام در سریال مستوران

رسول نقوی در سریال مستوران در تلویزیون دیده شد و به شهرت رسید.

سریال مستوران یکی از جدیدترین آثار تلویزیون به کارگردانی مسعود آب پرور است.

با ادامه تصویربرداری سریال مستوران مزدک رستمی به جمع بازیگران این سریال به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی عطا پناهی اضافه شد.

تاکنون حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه خواه، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی پور، صفا آقاجانی، مزدک رستمی، رسول نقوی، حامد محمودی و جواد انصافی مقابل دوربین قرار گرفته‌اند.

بیوگرافی بازیگر نقش صمصام در سریال مستوران

فصل اول سریال مستوران که برگرفته از قصه های کهن ایرانی است در ۲۶ قسمت تولید خواهد شد و مجری طرح این مجموعه «استودیو بادبان» است.

از جمله بازیگران سریال مستوران می‌توان به بیژن بنفشه خواه و حمیدرضا آذرنگ و نازنین فراهانی و علی دهکردی، رابعه اسکویی، جواد انصافی، قربان نجفی، صفا آقاجانی و الهام جعفرنژاد اشاره کرد.

این مجموعه تلوزیونی توسط موسسه فرهنگی هنری اوج تولید شده و یک لیست پرشمار از بازیگران باتجربه و معروف ایرانی در آن ایفای نقش می‌کنند.

رسول نقوی در فیلم سینمایی لاک قرمز

عکس بازیگر نقش صمصام در سریال مستوران

نظرات