بازیگر نقش لطیفه در سریال مستوران کیست + عکس های جدید و بدون گریم

1

بیوگرافی نازنین فراهانی بازیگر نقش لطیفه در سریال مستوران کیست + عکس های جدید نازنین فراهانی بازیگر نقش لطیفه در سریال مستوران همراه با زندگی شخصی و هنری از شروع تا شهرت و همسرش با پیج اینستاگرامش در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

لطیفه در سریال مستوران

بازیگر نقش لطیفه در سریال مستوران کیست + عکس های جدید و بدون گریم

نازنین فراهانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد سال ۱۳۵۲ در تهران است که در عرصه روزنامه نگاری نیز فعالیت دارد و در رشته علوم ارتباطات با گرایش روزنامه نگاری در دانشگاه علامه طباطبایی تحصیل کرده و حالا در جدیدترین اثر بازیگری در سریال مستوران در نقش لطیفه و سریال داستان یک شهر ۲ به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر نقش لطیفه در سریال مستوران

سوابق بازیگری

نازنین فراهانی از سال ۱۳۷۲ حرفه روزنامه نگاری را با نوشتن در روزنامه “آفتاب امروز” در بخش اجتماعی و در سرویس هنری “ایرانیان” شروع کرد.

او دوره بازیگری خود را با کانون پانتومیم و در تئاتر شروع کرد. او بازی در سینما را از سال ۱۳۷۹ و با بازی در فیلم های “زیر پوست شهر” و فیلم “از کنار هم می گذاریم” آغاز نمود.

نازنین فراهانی فعالیت خود را در عرصه تئاتر با بازی در نمایشی با عنوان “جنبش عنفیه در کلکته” آغاز نمود که پس از مدتی جلوی آن گرفته شد. درخشش او در این تئاتر موجب شد تا به اولین فیلم سینمایی خود دعوت شود. حضور نازنین فراهانی در فیلم “از کنار هم می گذریم” باعث شد تا در سال ۱۳۷۹ بیشتر از پیش دیده شود و توانایی های بارز خود در این حرفه را در یک قسمت از سری دوم مجموعه “داستان یک شهر ” بخش مربوط به ایدز اثبات کند.
این بازیگر که در عرصه های مختلف توانایی خود را به اثبات رسانده است در جشنواره یاس برای فیلم “کوپال” در سال ۱۳۹۵ عنوان بهترین بازیگر زن را دریافت نمود.

خانم فراهانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیوگرافی نازنین فراهانی بازیگر نقش لطیفه در سریال مستوران

بیوگرافی نازنین فراهانی بازیگر نقش لطیفه در سریال مستوران

از کارنامه هنری نازنین فراهانی می توان به فیلم ها و سریال هایی چون ‏مصلحت ، نبات ، ترانه شرقی ، مهمونی کامی ، خانه پدری ، مسیح ، وقتی همه خواب بودند ، نیمه پنهان ، از کنار هم می‌گذریم ، زیر پوست شهر ، شکوه یک زندگی ، معمای شاه ، بشارت منجی داستان یک شهر ۲ (بازیگر مهمان) و … بخ ایفای نقش پرداخته است.

سریال الف ویژه «مستوران» به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی عطا پناهی در حال تولید است. حمیدرضا آذرنگ، علی دهکردی، بیژن بنفشه خواه، رویا میرعلمی، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، الهام جعفرنژاد، مزدک رستمی، نازنین فراهانی و … از بازیگران این سریال تاریخی هستند.

نازنین فراهانی در سریال ترور خاموش در تلویزیون دیده شد و به شهرت رسید.

عکس بازیگر نقش لطیفه در سریال مستوران

 

ترور خاموش مجموعه ای به کارگردانی احمد معظمی که از شهریور ۱۳۹۸ از شبکه یک سیما پخش شد. این سریال به معضلات اجتماعی مانند مواد مخدر و نیز به حوزه امنیت می‌پردازد.

او در سال ۱۳۹۸ در سریال ملکاوان و سریال سرگذشت به ایفای نقش پرداخت و سپس در فیلم مصلحت بازی درخشانی را به نمایش گذاشت.

از جمله بازیگران سریال مستوران می‌توان به بیژن بنفشه خواه و حمیدرضا آذرنگ و نازنین فراهانی و علی دهکردی، رابعه اسکویی، جواد انصافی، قربان نجفی، صفا آقاجانی و الهام جعفرنژاد اشاره کرد.

بیوگرافی نازنین فراهانی بازیگر نقش لطیفه در سریال مستوران

این مجموعه تلوزیونی توسط موسسه فرهنگی هنری اوج تولید شده و یک لیست پرشمار از بازیگران باتجربه و معروف ایرانی در آن ایفای نقش می‌کنند. البته که یک سری شایعات حول محور حضور بازیگرانی مثل دانیال حکیمی و داریوش کاردان در این مجموعه تلویزیونی وجود دارد ولی هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی تایید یا تکذیب نشده است. طبق تیزر سریال مستوران که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، حضور این بازیگران در سریال قطعی است:

سریال مستوران یکی از جدیدترین آثار تلویزیون به کارگردانی مسعود آب پرور است.

1 دیدگاه در “بازیگر نقش لطیفه در سریال مستوران کیست + عکس های جدید و بدون گریم

  1. افسر سادات گفت:

    بی نهایت دوستشون دارم …بسیار توانمند و مانند اسمشان نازنین هستند.

نظرات