مزیت های بی نظیر هندریل شیشه ای که آن را منحصر به فرد می کند!

1

امروزه، استفاده از شیشه در دکوراسیون داخلی منازل و به خصوص اداره ها بسیار رواج یافته است. یکی از جدیدترین موارد استفاده از شیشه در دکوراسیون داخلی، کاربرد آن در طراحی و ساخت انواع جان پناه و هندریل شیشه ای می باشد. طراحی هندریل و نرده شیشه ای با استفاده از شیشه، زیبایی بسیار خاصی به محیط می بخشد و فضا را بسیار جذاب و دلنشین می کند. در ادامه شما را با مدل های مختلف نرده شیشه ای و هندریل شیشه ای آشنا می کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای محیط اداره یا فضای کاریتون داشته باشید.

 هندریل شیشه ای

جانپناه یا هندریل شیشه ای چیست؟

جانپناه یا هندریل شیشه ای که به آن نرده شیشه ای نیز می گویند، همانطور که از نامش پیداست، محافظی می باشد که از جنس شیشه ساخته شده است. اما معمولا این هندریل ها تماما از شیشه ساخته نشده اند و قطعات فلزی نیز در ساخت آن ها بکار رفته است. این المان های شیشه ای، در هر ارتفاعی ساخته می شوند، اما ارتفاع معمول آن ها ۱٫۵ متر می باشد.

از هندریل شیشه ای در چه مکان هایی استفاده می شود؟

در دنیای مدرن، شیشه ها جای خود را در طراحی دکوراسیون داخلی پیدا کرده اند. به گونه ای که امروزه بیشتر افراد سعی دارند از شیشه برای زیبا کردن منزل و اداره خود استفاده کنند. این مورد در طراحی هندریل های شیشه ای نیز صدق می کند. موارد کاربرد هندریل یا جان پناه شیشه ای در ادامه براتون عنوان شده است:

  • اداره ها
  • رستوران ها
  • مراکز خرید تجاری و تفریحی
  • دور استخر
  • ترانس و بالکن ها
  • و …

هندریل شیشه ای

نصب هندریل شیشه ای چه مزیتی برای شما دارد؟

استفاده از هندریل های شیشه ای و یا نرده شیشه ای، زیبایی فضای شما را دو چندان می کند. بدلیل متنوع بودن برای هر مکانی با هر سبکی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. مزایا نصب هندریل و نرده شیشه ای در ادامه براتون آورده شده است:

۱٫      با نصب هندریل شیشه ای، دیگر نگران نگهداری آن نباشید!

در مقایسه با آهن، چوب و سایر مواد نرده، نگهداری شیشه آسان تر است. بر خلاف سایر مواد با طراحی پیچیده، شیشه براق است و به سرعت تمیز می شود. می توانید به سادگی و با استفاده از یک شیشه پاک کن،  هندریل شیشه ای را تنها در چند دقیقه تمیز کنید. در صورت خراشیدگی یا آسیب های دیگر، پولیش اغلب می تواند مشکل را برطرف کند و درخشندگی آن را بازیابی کند، که یک مزیت بزرگ نسبت به نرده های چوبی یا فلزی است.

شیشه بکار رفته در ساخت نرده شیشه ای، از جنس سکوریت است. شیشه سکوریت در دمای بسیار بالا ساخته می شود تا بسیار محکم و بادوام باشد. به طوری که آب و هوای شدید هیچ تهدیدی ایجاد نمی کند. علاوه بر این، هیچ احتمالی برای پوسیدگی، زنگ زدگی یا کپک زدن وجود ندارد. موریانه ها و سایر حشرات می توانند چوب را هجوم آورند و برای استفاده آن را ناامن کنند. اما شیشه این مشکل را ندارد.

هندریل شیشه ای

۲٫      جانپناه های شیشه ای بسیار ایمن و مقاوم هستند.

نرده های شیشه ای علاوه بر ظاهر شیک و نگهداری آسان، ایمن و بسیار بادوام هستند. اولاً، از آنجایی که آنها لت یا منفذ ندارند، غیرممکن است که سر یا دست کودک و حیوانات خانگی در فضای بین آن ها گیر کند. ثانیاً، بالا رفتن از نرده های شیشه ای برای کودکان دشوار است، زیرا جایی برای بالا رفتن آنها وجود ندارد.

ثالثاً، پانل‌های شیشه‌ای، به قطعات بزرگ و تیز شکسته نمی‌شوند و استفاده از آنها در راه پله‌ ها و اطراف آن را ایمن می‌سازد. آنها همچنین به عنوان سدی در برابر بادهای شدید، باران و بارش برف سنگین عمل می کنند. آنها همچنین هنگام قرار گرفتن در معرض دماهای شدید ترک نمی خورند یا به دلیل عوامل خارجی تغییر رنگ نمی دهند. بر خلاف نرده های چوبی یا فولادی که پس از چند سال درخشش و عملکرد خود را از دست می دهند، نرده های شیشه ای برای مدت بسیار طولانی ظاهر عالی و عملکرد خوب خود را حفظ می کنند.

هندریل شیشه ای

۳٫      قابلیت سفارشی سازی زیاد

نرده های شیشه ای به راحتی قابل تنظیم هستند و به شما این امکان را می دهند که آنها را با دکوراسیون منزل و محیط کار خود به خصوص در پارتیشن شیشه ای مطابقت دهید. چه ملک شما سبک مدرن یا سنتی داشته باشد، می توانید از آنها را مطابق با نیاز خود استفاده کنید.

شما می توانید هندریل های شیشه ای را از طیف وسیعی از اشکال، اندازه، شفافیت و رنگ های زیبا انتخاب کنید. پیشنهاد می کنیم برای حفظ حریم خصوصی، از هندریل شیشه ای مات استفاده کنید.  انواع هندریل و نرده شیشه ای در ادامه برای شما عنوان شده اند:

  • هندریل شیشه ای با شیشه سکوریت
  • هندریل های ضد ضربه با شیشه لمینت
  • هنـدریل شیشه ای فریم لس و فریم دار
  • جانپناه تمام شیشه
  • جانپناه فیکس پوینت
  • نرده شیشه ای دفنی
  • نرده شیشه ای اسپیگات
  • نرده شیشه ای روکار
  • و … .

هندریل شیشه ای

۴٫      نصب آسان و بدون دردسر!

نصب نرده های شیشه ای به طور کلی آسان تر از نرده های ساخته شده از مواد دیگر است. برخی از آنها فقط از دو قسمت تشکیل شده اند – پانل های شیشه ای و یک نرده – که نصب را آسان می کند. سایر مدل‌های نرده شیشه‌ای ممکن است کمی پیچیده باشند، اما همچنان نصب آسان و سریع را در مقایسه با انواع مدل های آهنی، چوبی یا فولادی ارائه می‌دهند.

۵٫      هندریل های شیشه ای با محیط زیست سازگار هستند!

شاید براتون جالب باشد که هنـدریل های شیشه ای با محیط زیست سازگار هستند. ممکن است بپرسید که حالا این یعنی چی؟ شیشه قابل بازیافت و از نظر شیمیایی بی اثر است که آن را به گزینه ای سازگار با محیط زیست برای ساخت نرده تبدیل می کند. در حالی که آهن و سایر فلزات به دلیل اکسید شدن می توانند مواد مضر را در طول زمان منتشر کنند، شیشه برای استفاده طولانی مدت در خانه یا محل کار شما کاملا ایمن و مناسب است.

هندریل شیشه ای

شرکت شیشه رنگی تتراجام، با بیش از یک دهه تجربه حرفه ای در تولید و ساخت انواع شیشه رنگی لاکوبل و آینه دکوراتیو سابقه ای درخشان در صنعت شیشه و آینه کشور دارد. این مجموعه توانسته به لطف خدا و اعتماد شما عزیزان بیش از هزاران پروژه موفق در کشور را با کیفیت و حساسیت بالا آماده و تحویل به کارفرمایان محترم دهد.

شماره های تماس جهت دریافت مشاوره رایگان: ۰۹۱۲۵۰۹۸۹۸۶ – ۰۲۱۲۲۹۷۵۰۰۴

1 دیدگاه در “مزیت های بی نظیر هندریل شیشه ای که آن را منحصر به فرد می کند!

  1. مهسا گفت:

    ممنون بابت مقاله ی خوبتون

نظرات