اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال آقای قاضی با نقش ها +عکس ها و داستان

13

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال آقای قاضی با نقش ها +عکس ها و داستان

سریال آقای قاضی : خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال آقای قاضی با بیوگرافی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های سریال آقای قاضی همراه با اسامی عوامل و بیوگرافی بازیگران سریال آقای قاضی با بازی بهزاد خلج (آقای قاضی) و ۳۰۰ بازیگر که برای اولین بار روی آنتن می روند، در ادامه مطلب میخوانید.

سریال آقای قاضی

سریال آقای قاضی نام جدیدترین مجموعه تلویزیونی در ایران است که محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر درام دادگاهی است با بازی بازیگران معروف سیتمای ایران به یکی از پر مخاطب ترین سریال های ایرانی با محتوای حقوقی و موضوع دادگاهی تبدیل شد. این فیلم پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه دو سیما پخش میشود، بازپخش این سریال نیز شنبه‌ ها و یک‌ شنبه‌ ها ساعت ۱۵ از تلویزیون پخش می‌شود.

اسامی بازیگران سریال آقای قاضی

خلاصه داستان سریال آقای قاضی

آقای قاضی درامی دادگاهی با نقش‌ آفرینی بهزاد خلج است که تمام اتفاقات آن در دادگاه رقم می‌خورد و همه قسمت‌های آن از موضوعات واقعی اقتباس شده‌اند، فیلمنامه این سریال که در ۴۲ قسمت تولید شده است، توسط ۱۲ نویسنده جوان و زیرنظر سید محمد حسینی به رشته تحریر درآمده‌اند، در هر قسمت از این سریال شاهد ۲ اپیزود خواهیم بود.

خلاصه داستان سریال آقای قاضی

اسامی بازیگران سریال آقای قاضی با بیوگرافی و عکس

بهزاد خلج (قاضی) در کنار ۳۰۰ بازیگر نقش‌ آفرینی می‌کنند که از بازیگران جوان و چهره های تازه بازیگری می باشند و اولین تجربه بازیگری خود را به نمایش می گذارند

زمان پخش و تکرار

این سریال به سفارش سازمان صدا و سیما که در استودیو فیلم و سریال بادبان تولید شده است، از (۱۹ خردادماه)، هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

بهزاد خلج

بهزاد خلج

بهزاد خلج متولد ۳۱ فروردین ۱۳۵۴ در تهران،بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و برنامه ریز است. وی بازیگری را با تئاتر شروع کرد و از بازیگران به نام تئاتر می باشد ولی به صورت حرفه ای در سال ۱۳۹۵ با بازی در سریال مرز خوشبختی ساخته حسین سهیلی زاده اولین گام خود را در عرصه بازیگری برداشت. پس از آن در سریال محکومین نقش اول را در مقابل شبنم قلی خانی بازی کرده است و توانست استعداد بازیگری خود را به نمایش بگذارد.

سریال مانکن اولین تجربه بهزاد خلج در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی زاده بود که در نقش وکیل کتایون (مریلا زارعی) به ایفای نقش پرداخته است. وی به تازگی در سریال میدان سرخ نیز ایفای نقش کرده است.

برخی عوامل

عوامل این پروژه عبارتند از تهیه‌کننده: احمد شفیعی، کارگردان: سجاد مهرگان، مدیر پروژه: حسین فریدون‌جاه، سرپرست نویسندگان: سید محمد حسینی، انتخاب بازیگر: کیومرث مرادی، مدیر فیلمبرداری: محمد رحیمی، مدیر صدابرداری: سعید احمدی، مدیر تدوین: پدرام بهرامی، طراح صحنه و دکور: مرتضی شجاعی، طراح گریم: شهرام توانا، مدیر صحنه و لباس: قاسم مربی، دستیار اول کارگردان: میثم مهدوی راد، برنامه ریز و دستیار کارگردان: فرید مرزوقی، مشاور قضایی: مهدی رنجگری، مدیر تیم حقوقی: بهنام مبصری، مدیر تولید: عباس سربندی فراهانی، جانشین تولید: مهرداد بابایی، مدیر تدارکات: راشد صحرایی، عکاس: مجید قوامی، روابط عمومی: فاطمه آذری.

13 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال آقای قاضی با نقش ها +عکس ها و داستان

  1. اذرگون گفت:

    خانم ها دلسوزانه کار می کردن مسئولیت پذیر بودن ، کار رو دوست داشتند محیط کار رو تبدیل به خانه خودشان کرده بودن ، ولی هر ماه اخلاق بهم میریزه ، به خاطر هورمونها دست خودشون نیست ، دلیلش رو گفتم چرا

  2. اذرگون گفت:

    در مورد درون گرا وبرون گرا بودن گفته شد ، من خودم در دوره ابتدابی وراهنمایی درون گرا بودم زیاد حرف نمیزدم ، از دبیرستان به بعد ، روی روابط اجتماعیم کار کردم وحساسیت به خرج دادم شدم برون گرا ، میگن برون گراها علاقه به روابط اجتماعی دارند ، مدیر گفت باید اقایون رو استخدام کنم ، باید بگم که فرصت شغلی برای اقایون بیشتر از خانمهاست ، واقایون اجازه سواری نمیدن ، ۱۰متر زبان دارند ، مسئولیت پذیری کمتر ، وحقوق کم هم قبول نمی کنند ، برای همین خانم استخدام می کنند حقوقش کمتر ه ، مسئولیت پذیری بیشتر ،

  3. اذرگون گفت:

    در اول برنامه ، سرباز و منشی بازی فوتبال داشتند ، با تلوزیون ، تلوزیون هست در ذهن البته اینا ، تلوزیون این سالن شبیه به تلوزیون پارک بود ، یه تلوزیون بالاهست ، ونیمکت ها روبه روی تلوزیون در پارک ، در پارک اینجوری ، اقای قاضی ساعت داشت ، بعضی ها به زمان اهمیت میدن ، بعضی ها ادمهای عجولی هستند مانند مادر من ، مادرمن همیشه ساعت رو‌نگاه می کنه ، نمیدونم برای چی برای افرادی که میرند سره کار خوبه که ساعت رو‌نگاه کنند ولی مادر من در خانه هست لزومی نداره ، حسنی پیشاهنگ کوچه دوم هم همین جور عادتی داره به ساعت نگاه می کنه ومیگه هر خانه ای که میرم باید ساعت باشه ، دلیل رو نمیدونم شاید چون سن که به بالا میره به ساعت وزمان بیشتر توجه می کنند به روزها وهفته ها وماهاوسالها بیشتر توجه می کنتد ، البته خانواده ما کلا ادمهای عجولی هستند

  4. امیدی گفت:

    سلام
    دست عوامل شبکه ۲ درد نکنه واقعا برنامه زیبا- جذاب و آموزنده تهیه کردند و آفرین به تمامی عوامل اجرایی و بازیگران این سریال خصوصا آقای بهزاد خلج که اینقدر این نقش رو طبیعی بازی می کنند که فکر می کنی خود قاضی هستند دیگر بازیگران که همگی جدید هستند و در این سریال نقش آفرینی کردند جای تشکر و قدردانی و خسته نباشید دارند انشاء الله که از این سریال هایی که با زندگی مردم ارتباط تنگاتنگی داره باز هم تهیه شود.

  5. احدی گفت:

    باسلام برنامه آقای قاضی خیلی خیلی عالیه به خصوص انتخاب افراد به عنوان متهم وشاکی که خیلی طبیعی بازی می کنند ونکات آموزشی زیادی برای مردم دارد.

  6. الیرزا گفت:
    2
    1

    درود برعوامل این سریال که دقیقا دردجامعه ی امروزمارا بیان میکند خسته نباشین هنرمندان گرامی.

  7. ح گفت:

    خیلی سریال خوبی هستش
    به عوامل و بازیگران این سریال و همچنین عوامل شبکه ۲ خسته نباشید عرض میکنم⚘️⚘️

  8. ارزو گفت:

    من متوجه نشدم یعنی کسایی که شکایت کردن و آمدن تا حقشون رو بگیرن دارن نقش بازی میکنن یا این اتفاق واقعا واسشون افتاده؟

  9. آسترکی لاور گفت:

    آسترکی عشقه؛ آسترکی زندگیه.
    بیوگرافی آسترکی ام بذارین.

  10. داریوش گفت:

    سلام
    واقعا عالی، آن هم با بازیگری حرفای آقای خلج و آن قسمتی که یکی از دوستان بازیگر که نقش دزد کیف آقای مسنی را بازی کرده بود که یک بچه و خانمی را در شناسنامه اش اضافه کرده بود که واقعا کیف کردم
    یهنی هردو بازیگر چه آقای خلج و چه بازیگر نقش سارق در مقابل هم واقعا عالی بودند ، دمتون گرم
    باتشکر ازعوامل ساخت این سریال

  11. نسرین گفت:

    سلام آقای بهزاد خلج واقعا .اول فکرکردم قاضی هستین یعنی خود قاضی هم اینطوری نمیتونه حکم و رآی عالی بده شیر مادر و نان پدر حلالت خیلی خیلی از بازی زیبای شما آقای بازیگر جذاب و دوست داشتنی لذت میبرم مانند گاندو برنامه ای سراسر هیجان. آموزش آگاهی یادگیری ترس از اعمال خلاف قانون واقعآ درتمام دوران زندگیم دنبال چنین برنامه موفقی بودم.خدا را شکر هزار مرتبه. متشکرم از همه زحمتکشان سازندگان .دست همه شما را میبوسم.

  12. نسرین گفت:
    3
    2

    تاکنون برنامه ای به این قشنگی ندیده بودم من شخصآ ازهمه سازندگان چنین برنامه ای تقدیر و تشکرمیکنم نیاز واقعی جامعه و کل خانواده است برای آموزش بهتر و آگاهی خیلی ممنونم کاش حضوری میتونستم جای قلم ها را ببوسم ..لطفا زود تمامش نکنید کاری کنید همه شبکه های ایران پخش بشه اونم مخصوصآ شب که همه دورهم هستند خیلی خوشحالم کردین . متشکرررررررمممم.

  13. نسرین گفت:
    2
    1

    سلام من به شخصه دست همه زحمتکشان این برنامه واقعی که غیر از آگاهی و آموزش زندگی درست با اعمال صحیح را دارد…میبوسم یک عمر منتظر چنین برنامه ای بودم خسته نباشید واقعا لذت بردم

نظرات