بیوگرافی حسین ماهینی و همسرش انیس مُهمدی + عکس های خانوادگی و فوتبالی

0

بیوگرافی حسین ماهینی و همسرش انیس مُهمدی + عکس های خانوادگی و فوتبالی

بیوگرافی حسین ماهینی بازیکن فوتبال و همسرش انیس مهمدی و فرزندانش + عکس های جنجالی و غیر متعارف حسین ماهینی و همسرش انیس و فرزندانش مایسا و سورن همراه با زندگی شخصی و فوتبالی حسین ماهینی فوتبالیست از سوابق شروع فوتبال تا پرسپولیس و تیم ملی ایران در زندگینامه حسین ماهینی بازیکن فوتبال و ماجرای ازدواج و همسرش انیس محمدی و فرزندانش و دختر و پسرش می خوانید

  • نام کامل حسین ماهینی – hossein mahini
  • تاریخ تولد: ۲۵ شهریور ۱۳۶۵
  • محل تولد: بوشهر، ایران
  • قد: ۱٫۸۲ متر
  • پست: مدافع، هافبک
  • همسر: انیس مهمدی
  • فرزندان: دو فرزند مایسا و سورن

حسین ماهینی

بیوگرافی حسین ماهینی

حسین ماهینی (زادهٔ ۲۵ شهریور ۱۳۶۵) بازیکن حرفه ای فوتبال اهل ایران، دارای قد ۱٫۸۲ متر است و در پست مدافع، هافبک برای تیم سایپا توپ می زند. او سابقه بازی در تیم های پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران را در کارنامه خود دارد.

خانواده و پدر و مادر

ماهینی در محله جلالی بوشهر در خانواده اش اهل فوتبال زاده شد. پدرش یکی از فوتبالیست های قدیمی بوشهر و بازیکن سابق شاهین بوهشر است. او از دوران کودکی، به همراه پدرش، محمدحسین ماهینی، بازیکن پیشین تیم فوتبال شاهین بوشهر، فوتبال را تجربه کرد.

در نوجوانی، مدتی در تیم نوجوانان بسیج بوشهر، حضور داشت و پس از آن به مدت شش سال در تیم نوجوانان، امید و بزرگسالان ایران‌جوان بوشهر به ادامهٔ فوتبال خود پرداخت. ماهینی در تیرماه ۱۳۸۴، هنگامی که ۱۸ سال و نه ماه داشت، از تیم زیر ۱۹ سال ایران‌ جوان بوشهر به تیم زیر ۱۹ سال استقلال اهواز پیوست و کمی بعد در شهریور همان سال، به تیم اصلی منتقل شد

خانواده و پدر و مادر حسین ماهینی

اطلاعات باشگاهی

  • باشگاه کنونی سایپا
  • ایران‌ جوان بوشهر
  • استقلال اهواز
  • ذوب‌آهن
  • پرسپولیس
  • ملوان (قرضی)
  • نساجی
  • سایپا
  • تیم ملی امید ایران
  • تیم ملی فوتبال ایران

بیوگرافی حسین ماهینی

سوابق ورزشی

حسین ماهینی فوتبالیست بوشهری متولد ۲۵ شهریور ۱۳۶۵ می باشد. او دارای مدرک تحصیلی دیپلم است و به دلیل ورود به فوتبال تحصیلاتش را ادامه نداده است.

ماهینی فوتبال را از تیم ایران جوان بوشهر آغاز کرد و سپس وارد تیم های بزرگی چون استقلال اهواز و ذوب آهن و ملون انزلی و پرسپولیس شد. وی در سال ۱۳۹۱ به پرسپولیس تهران پیوست.

او پس از وقفه ای در تحصیل، از دی‌ماه ۱۳۹۱، دانشجوی مرکز آموزش علمی کاربردی پرسپولیس بوده‌است. ماهینی از بازیکنان فعال ایرانی در توییتر است. او در اردیبهشت ۱۳۹۳ به این شبکه اجتماعی پیوست که با پیام تبریک ورود از جک دورسی، مدیر عامل توییتر روبرو شد.

در نوجوانی، مدتی در تیم نوجوانان بسیج بوشهر، حضور داشت و پس از آن به مدت شش سال در تیم نوجوانان، امید و بزرگسالان ایران‌جوان بوشهر به ادامهٔ فوتبال خود پرداخت. ماهینی در تیرماه ۱۳۸۴، هنگامی که ۱۸ سال و نه ماه داشت، از تیم زیر ۱۹ سال ایران‌ جوان بوشهر به تیم زیر ۱۹ سال استقلال اهواز پیوست و کمی بعد در شهریور همان سال، به تیم اصلی منتقل شد

انیس مهمدی همسر حسین ماهینی کیست

همسر حسین ماهینی کیست

حسین ماهینی در سال ۹۴ ازدواج کرد. او با دختری به نام انیس مهمدی در سال ۱۳۹۴ ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دختری به نام مایسا و پسری به نام سورن می باشد.

است.

حسین ماهینی در گفتگویی با یک رسانه گفته بود: خانواده همسرم پرسپولیسی هستند و در این مدت خیلی به من کمک کردند و روحیه دادند تا به پرسپولیس برگردم. آن روزهایی که من ناراحت بودم، همسرم همیشه سر نماز برایم دعا می کرد و می گفت امیدت را قطع نکن و همه چیز درست می شود.

عکس جدید دختر و پسر حسین ماهینی

سوابق ورزشی حسین ماهینی در فوتبال

ماجرای ازدواج و آشنایی

ماهینی درباره ازدواجش و نحوه آشنایی با همسرش می گوید: من در آن زمان در اهواز بازی می کردم. یک روز بچه های متاهل تیم یک مهمانی خانوادگی برگزار کرده بودند. همسر من دوست خانم یکی از بچه ها بود و من او را دیدم و در همان لحظه اول از او خوشم آمد و از طریق دوستم و او هم از طریق همسرش باب آشنایی را فراهم کرد.

عکس های جدید حسین ماهینی و همسرش

عکس های نامتعارف حسین ماهینی و همسرش

به تازگی عکس های جدیدی از حسین ماهینی و همسرش انیس به همراه فرزندانش مایسا و سورن در صفحه اینستاگرام همسرش منتشر شده که بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و برخی این عکس ها به شبک فرشته حسینی و نوید محمدزاده قلمداد کردند. عکس های بی حجاب همسر ماهینی در پیج اینستاگرامش نیز یکی از انتقادات وارده به این بازیکن فوتبال است.

اینستاگرام انیس مهمدی همسر حسین ماهینی بیش از ۱۲۰ هزار دنبال کننده دارد.

حواشی سربازی و کارت معافیت

کارت پایان خدمت وی در جریان جنجال کارت معافیت بازیکنان فوتبال باطل، و وی به تیم نظامی ملوان بندرانزلی منتقل شد. وی پس از طی دوره آموزشی در پادگان آموزشی نیروی دریایی انزلی وارد تیم فوتبال ملوان از فصل ۹۴/۹۵ شد. او پس از گذراندن خدمت سربازی به پرسپولیس بازگشت و به محض بازگشت به این تیم قرار داد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد و توانست با این تیم قهرمان لیگ شانزدهم شود

عکس های جدید حسین ماهینی بازیکن فوتبال

استقلال اهواز

ماهینی، فوتبال حرفه ای را با تیم استقلال اهواز شروع کرد و از سال ۱۳۸۴ برای پنج فصل با شماره پیراهن ۵ برای این تیم به میدان رفت و در تیرماه ۱۳۸۴ به تیم زیر ۱۹ سال استقلال اهواز پیوسته بود، در ۱ شهریور ۱۳۸۴، رسماً وارد تیم اصلی استقلال اهواز شد تا تیر ۱۳۸۹در خدمت استقلال اهواز بود.

او برای استقلال اهواز در مجموع ۹۵ بازی انجام داد و ۳ گل زد

ذوب آهن اصفهان

در تیر ۱۳۸۹، ماهینی به تیم فوتبال ذوب‌ آهن اصفهان پیوست. ماهینی در ذوب‌آهن اصفهان تجربه‌ای موفق داشت و افزون بر انجام ۳۱ بازی، توانست ۲ گل بزند. در پایان این فصل، ذوب‌آهن در جایگاه سوم لیگ، ایستاد و به لیگ قهرمانان آسیا، راه یافت و ماهینی توانست با تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، مدال دومی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۰ را به دست آورد. او در اردیبهشت ۱۳۹۱، از ذوب آهن اصفهان جدا شد.

سوابق حسین ماهینی

حسین ماهینی در پرسپولیس

حسین ماهینی پس از جدا شدن از ذوب آهن اصفهلن به تیم پرسپولیس پیوست. در خرداد ۱۳۹۱، ماهینی به همراه بازیکنانی چون محسن بنگر و سید جلال حسینی به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست تا خط دفاعی جدیدی در این تیم، شکل بگیرد. ماهینی، ۵ بازی در این سری از مسابقات جام حذفی برای پرسپولیس به میدان رفت و در مرحلهٔ یک‌هشتم پایانی در برابر نفت تهران زنندهٔ یکی از ۴ گل سرخ‌پوشان، بود

حسین ماهینی پس از انجام ۷ بازی برای پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۴–۱۳۹۳، به دلیل باطل شدن کارت معافیت خدمت اجباری خود، از حضور در میدان‌ها فوتبالی محروم شد.

پس از گذراندن دوران سربازی در ملوان، از یک تیر ۱۳۹۵، دوباره به پرسپولیس بازگشت تا شاگرد برانکو ایوانکوویچ شود او پس از بازگشت به پرسپولیس، در ۲۸ تیر ۱۳۹۵ قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کرد و در پایان فصل، موفق شد که با پرسپولیس به نخستین قهرمانی دوران فوتبالی خود، در لیگ برتر دست یابد.

این بازیکن در دوران حضور در پرسپولیس، پس از سید جلال حسینی، کاپیتان دوم سرخ‌های ایران، به‌شمار می‌رفت و به دلیل چند پسته بودن و به‌کار گرفته شدن در پست‌های گوناگون، به «آچار فرانسهٔ» پرسپولیس، معروف شد.

پرتاب‌های دستی، سال‌ها به عنوان حربه‌ای در فوتبال ایران، استفاده می‌شدند؛ پرتاب‌های دست ماهینی نیز گل‌ساز بوده‌اند و هنگام بازی در پرسپولیس، به عنوان روشی برای ایجاد موقعیت، استفاده می‌شدند

عکس های حسین ماهینی فوتبالیست

تیم ملوان

ماهینی هب دلیل سربازی و نداشتن کارت معافیت، برای گذراندن خدمت اجباری سربازی، راهی باشگاه فوتبال ملوان گردید و تا پایان فصل پانزدهم در این تیم حضور داشت. جدایی وی از پرسپولیس، این تیم را برای مدتی با مشکلاتی در پست مدافع راست روبرو ساخت.

او برای انجام خدمت اجباری سربازی و با قراردادی قرضی، از پرسپولیس به ملوان پیوست و از ۲ مهر ۱۳۹۳، رسماً به سهمیهٔ ملوان، افزوده شد.بر اساس اعلام ماهینی، وی هیچ اختیاری (با توجه به قوانین خدمت سربازی ایران) در گزینش میان تراکتورسازی و ملوان نداشته‌است.

نساجی مازندران

ماهینی در ۲۵ دی ۱۳۹۸، ا پسپولیس جدا شد و با قراردادی را برای یک نیم‌فصل با باشگاه فوتبال نساجی مازندران پیوست. بنا بر گزارش ورزش سه، ماهینی پس از جدایی از پرسپولیس، دچار افت نشد و ارائه‌گر بازی‌های خوبی برای نساجی مازندران بوده‌است. او در نساجی نیز، پرتاب‌های اوت خود را که در آنان شگرد داشت، ادامه داد.

تیم فعلی حسین ماهینی

تیم فعلی حسین ماهینی

او در ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم فوتبال سایپا پیوست لیگ برتر ۱۴۰۰–۱۳۹۹ در حالی پایان یافت که سایپا در انتها و در ردهٔ ۱۵ جدول جای گرفته بود و ۱۹ گل زده و ۳۴ گل خورده داشت.

کارنامه ورزشی در تیم ملی

حسین ماهینی سابقهٔ عضویت در تیم ملی فوتبال امید ایران را دارد. او در رده های زیر ۱۹ سال و زیر ۲۰ سال و ۲۳ سال را در کارنامه خود ثبت کرده است.

ماهینی برای نخستین بار، هنگامی که برای ذوب‌آهن اصفهان بازی می‌کرد، در ۶ خرداد ۱۳۹۰، توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. نخستین بازی ملی ماهینی، در یک دیدار دوستانه در در برابر تیم ملی فوتبال ماداگاسکار بود که با تک‌گل جلال حسینی، با پیروزی یک بر صفر تیم ایران، همراه شد. ماهینی برای مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ نیز به تیم ملی ایران، فراخوانده شد؛ او در سه مسابقه در برابر تایلند، لبنان و کویت به میدان رفت.

حسین ماهینی

حسین ماهینی توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ نیز فراخوانده شد. کمی قبل، برای آماده‌سازی تیم ملی ایران برای این رقابت‌ها، کی‌روش نخست با برگزاری اردویی در آفریقای جنوبی کار را شروع کرد.

آخرین بازی‌های ماهینی برای تیم ملی ایران، در چهار بازی دوستانه رسمی در برابر بلاروس ( ۱۳۹۳)، آنگولا ( ۱۳۹۳)، ترینیداد و توباگو (۱۳۹۳) و پاپوآ گینه نو در سال ۹۵ بوده‌اند

ماهینی در مجموع، ۲۳ بازی رسمی برای تیم ملی فوتبال ایران انجام داد

صفحه اینستاگرام

پیج شخصی ایشان را با نشانی hossein_mahini_13 دنبال کنید و همسر و فرزندان حسین ماهینی هر کدام پیج شخصی جداگانه ای دارند

نظرات