بازیگر نقش پری در سریال آینه عبرت کیست؟ + بیوگرافی اعظم کیانلو عکس جدید

0

بازیگر نقش پری در سریال آینه عبرت کیست؟ + بیوگرافی اعظم کیانلو عکس جدید

بیوگرافی اعظم کیانلو بازیگر نقش پری در سریال آینه عبرت کیست + بیوگرافی و عکی جدید و اینستاگرام . آشنایی با اعظم کیانلو بازیگر نقش پری در سریال آینه عبرت با عکس جدید و سرنوشت اعظم کیانلو بازیگر سریال آینه عبرت چه شد و بعد از سال ها الان کجاست همراه با زندگی شخصی و بازیگری اعظم کیانلو بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون در سریال آینه عبرت در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی اعظم کیانلو بازیگر نقش پری در سریال آینه عبرت

بیوگرافی اعظم کیانلو بازیگر

اعظم کیانلو بازیگر سریال آینه عبرت متولد دهه ۴۰ در تهران، از بازیگران سابق سینما و تلویزیون است که در حال حاضر هیچ گونه فعالیتی در زمینه بازیگری ندارد و او سالهاست از سینما و تلویویزن کنار گیری کرده است.

بیوگرافی اعظم کیانلو بازیگر

سوابق هنری

اعظم کیانلو در طول فعالیت هنری خود، تنها در سریال آینه عبرت (برگریزان) به ایفی نقش پرداخته است. او بازیگری را از سال ۱۳۷۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی اینه عبرت قسمت برگریزان آغار کرد، اما بنا به دلایلی فعایت در سینما را کنار گذاشت. حالا سرنوشت این بازیگر پس از سال ها مشخص نیست که آیا در ایران زندگی می کند یا مهاجرت کرده است.

بازیگر نقش پری در سریال آینه عبرت کیست

خانم کیانلو در نقش پری دختر آتقی با بازی جواد گلپایگانی به ایفای نقش پرداخته است که عاشق علی است، اما پس از مخالفت خانواده علی با ازدوجشان از هم جدا می شوند و مشکلات و سختی های زیادی برای هر دو پیش می آید.

عکس جدید اعظم کیانلو بازیگر نقش پری در سریال آینه عبرت

 

آینه عبرت مجموعه‌ای تلویزیونی است که از شبکه ۱ سیما پخش گردید این مجموعه از سال ۱۳۷۰–۱۳۷۱) توسط محسن شاه‌محمدی کارگردانی گردید.

مضمون این مجموعه تلویزیونی اجتماعی است و به مشکل مواد مخدر می‌پردازد. تولید و پخش این مجموعه تلویزیونی طی چهار سال متوالی بین سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۱ و در ۵۰ قسمت انجام شد. یکی از مشهورترین عنوان‌های آن «برگ‌ریزان» بود که خود در ۱۸ قسمت مجزا تهیه شد و شخصیت‌های معروف آن علی و آتقی بودند که این نقش‌ها را به‌ترتیب محمود دینی و جواد گلپایگانی ایفا کردند

محسن شاه‌محمدی، کارگردان این مجموعه تلویزیونی است که از سال‌ها پیش می‌توان علاقه او را به کارهای ادامه‌دار دنبال کرد. او از سریال «آیینه عبرت» شروع کرد و با کارگردانی و تهیه‌کنندگی کارهای دیگری همچون «شلیک نهایی» و کلانتر نشان داد که مخاطب خود را می‌شناسد و برای اینکه با او ارتباط برقرار کند خیلی خوب می‌داند که از چه عناصری در کارهایش استفاده کند. البته نمی‌توان این امر را انکار کرد که اصولا سریال‌سازی‌ و مجموعه‌سازی‌ در ایران کاری است سخت که خالی از اشکال هم نیست و در این میان هرازگاهی می‌توان کار خوب و دلچسبی یافت.

سریال آئینه عبرت این سریال اجتماعی به مشکل مواد مخدر می‌پردازد – برگریزان داستان دلبستگی علی نسبت به دختری به نام پری است. در شرایطی که این دلبستگی دارد به نتیجه می رسد و ازدواج این دو مهیا می شود، پدر مستبد علی مخالفت می کند… آتقی که به شدت درگیر اعتیاد است در محیط کار به خاطر اعتیادش با مشکلاتی روبرو می شود که ممکن است آینده شغلی او را به خطر بیندازد…

نظرات