خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی

0

خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی

ازدواج مجدد حمید گودرزی : حمید گودرزی ازدواج خواهد کرد . حمید گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون خبر ازدواج مجددش را در برنامه “من و شما” به مجری‌گری آرش ظلی‌پور اعلام کرد و گفت به‌زودی در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌کند.

ازدواج مجدد حمید گودرزی

 

در مراسم جشن حافظ سال ۹۸ مژگان ترانه بازیگر سینما تلویزیون در صفحه اینستاگرامش عکسی از خودش در کنار حمید گودرزی و خانمی که طبق نوشته این بازیگر همسر دوم حمید گودرزی است منتشر کردن که در زیر میتوانید ببینید

 

 

گودرزی سال ۸۳ با ماندانا دانشور ازدواج کرد و پس از ۱۲ سال از او جدا شد. او سال گذشته اعلام کرده بود که دیگر هرگز ازدواج نخواهد کرد.

گودرزی این روزها اجرای برنامه “پنج ستاره” را به‌عهده دارد که کنایه‌هایش به برنامه “برنده باش” با اجرای محمدرضا گلزار جنجالی شده است.

ازدواج اول حمید گودرزی با همسرش در سال ۱۳۸۳ اتفاق افتاد اما حمید گودرزی با ماندانا دانشور بعد از ۱۲ سال منجر به طلاق و جدایی شان شد .وی فرزندی از این ازدواج نداشت.

ازدواج مجدد حمید گودرزی

عکس حمید گودرزی و همسر سابقش

بارها و بارها حمیدگودرزی و ماندانا دانشور با هم عکس هایی را منتشر کرده بودند و در سایت های گوناگون از عشق و علاقه فراوان این دو به هم گفته شده بود اما این روزها خبر طلاق حمید گودرزی و همسرش شوک عجیبی را به ما وارد کرده است.

هجوم طرفداران حمید گودرزی به صفحه وی برای اطلاع از علت جدایی حمید گودرزی و ماندانا دانشور وی را به واکنش واداشت. اینگونه که حمید گودرزی در صفحه خود اعلام کرده دلیل طلاق حمید گودرزی از همسرش ، فشار ماندانا دانشور برای خروج از کشور بوده و خروج همسر حمید گودرزی از ایران دلیل طلاق حمید گودرزی و همسرش اعلام شده است.

حمید گودرزی در صفحه خود در پاسخ به نظرات طرفدارانش در مورد دلیل طلاق نوشت که من عاشق خانومم بودم ولی اون عاشق زندگی در ایران نبود به همین دلیل رفت.

نظرات