تعمیرات دستگاه لاغری را کجا انجام دهیم؟

0

تعمیرات دستگاه لاغری و در کل تعمیرات تجهیزات زیبایی امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است. زندگی در عصر جدید بر پایه ی سرعت است و این میل به سرعت در تمام زمینه ها مشهود است. دستگاه های لاغری می‌ توانند بهترین نتیجه را در کمترین زمان ممکن به داوطلبان ارائه دهند. این دستگاه ها که در انواع مختلفی با ظرفیت های متفاوت تولید می شوند، قابلیت هایی همچون لاغری موضعی، رفع انواع سلولیت و در مواردی لیفت پوست دارند. قابلیت هایی دیگری از این دستگاه ها تحت عنوان، کاهش چین و چروک، فرم دهی و سفت شدن بدن، کاهش حجم بافت‌های چربی، رفع چربی‌های موضعی و سلولیت،بهبود گردش خون و سیستم لنفاوی، بهبود و رفع افتادگی در بدن و صورت دیده شده است.

در لاغری با استفاده از دستگاه لاغری، مراجع در طی جلسه هایی که فقط ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت طول می کشد، حجم زیادی از چربی بدن خود را از دست می دهد. این روش به دلیل غیرتهاجمی بودن و عدم خونریزی به یکی از محبوب ترین روش های لاغری در سراسر دنیا بدل شده است. در ادام به نحوه‌ ی عملکرد این دستگاه ها به طور کلی می پردازیم تا بهتر لزوم تعمیرات دستگاه لاغری را درک کنیم. پس با من همراه شوید.

دستگاه های لاغری گرچه متنوع هستند اما عملکرد تمام آن ها شباهت زیادی به یک دیگر دارند، این دستگاه ها با تمرکز امواج فراصوت بر نقطه مورد نظر،  پیوند های چربی را از هم می شکنند و آن را طی فرآیندی برای دفع از بدن، وارد خون می کنند. این روش برای مداوای بیماری های ناشی از چاقی مفرط که در آن فرد، توان ورزش و رژیم سنگین را ندارد، بسیار توصیه می شود.

تعمیرات دستگاه لاغری

چرا تعمیرات دستگاه لاغری مهم است؟

دستگاه های زیبایی امروزه عضو جدایی ناپذیری از کلینیک های درمانی و زیبایی محسوب می شوند. این دستگاه ها که اغلب قیمت هایی بسیار بالا دارند، وارداتی هستند و خرید آن ها با دلار می باشد. به دلیل وجود تحریم ها و تورم در کشور ما و واسطه هایی که در میان خریدار و فروشنده وجود دارد، این هزینه ها به چند برابر قیمت واقعی خود تبدیل می شوند. به همین دلیل خرید دوباره و تعویض دستگاه های لاغری بسیار سخت و گاهی غیر ممکن است. اینجا پای تعمیرات دستگاه لاغری به میان می آید. تعمیرات می تواند هزینه های کلینیک زیبایی را کاهش دهد و بر روند اثربخشی دستگاه تاثیر مثبت بگذارد. از طرفی این دستگاه ها عموما با تعداد شات هی معینی تولید می شوند که قسمتی از تعمیرات دستگاه لاغری ، مربوط به شارژ دوباره ی کارتریج ها می باشد. مهم ترین قدم در تعمیرات تجهیزات، انتخاب مرکز معتبر برای انجام این خدمات است، مدیکال تک مرکز تعمیرات تخصصی دستگاه های کلینیک زیبایی، مفتخر است تعمیرات تخصصی دستگاه های شما را در کمترین زمان و به بهترین نحو ممکن انجام دهد. در قسمت بعدی با خدمات مرکز ما آشنا شوید

تعمیرات دستگاه لاغری

مدیکال تک ارائه دهنده بهترین تعمیرات دستگاه لاغری

دستگاه های لاغرس از قطعات زیادی ساخته شده اند، این قطعات به طور خلاصه به دو بخش نرم افزای و سخت افزاری تقسیم می شوند. اختلال در هر کدام از این بخش ها می تواند به عملکرد کلی دستگاه آسیب برساند. به همین دلیل مرکز تعمیرات دستگاه لاغری باید در هر دو بخش توانایی و مهارت بالایی داشته باشد.  ما در مدیکال تک، با همکاری بهترین مهندسین در هر دو بخش حرفه‌ای هستیم. اما در ادامه به رایج ترین مشکلاتی که برای دستگاه لاغری ممکن است رخ دهد، می پردازیم: خرابی پمپ آب، خرابی برد، خرابی هندپیس ها، اختلال در قطعات الکترونیکی، اختلال در مانیتور، اختلال در پاور دستگاه، اختلال در کریستال های التراسونیک در برخی از دستگاه های لاغری.

پیشنهاد ما به شما این است که پیش از روی دادن این مشکلات در بازه های زمانی معین، به سرویس دستگاه لاغری بپردازید. کالبیراسیون و یا سرویس و تنظیم دستگاه، یکی از مهم ترین کارهایی است که پیش از تعمیرات دستگاه لاغری باید انجام شود. در واقع این عمل علاوه بر جلوگیری از مشکلات، با تنظیم امواج التراسونیک ، عملکرد دستگاه لاغری را به طور چشم گیری بهبود می بخشد‌.

دوره تعمیرات دستگاه لیزر

تعمیرات تجهیزات کلینیک زیبایی

تعمیرات دستگاه لاغری

مزایای تعمیرات تجهیزات زیبایی در مدیکال تک

اقداماتی که در روند تعمیرات دستگاه لاغری انجام می شود، عیب یابی، تهیه ی قطعه ی تعویضی مورد نیاز، تعمیرات و کالیبراسیون دستگاه در بازه های زمانی مختلف است. مدیکال تک، مرکز تعمیرات تخصصی تجهیزات زیبایی با سابقه ی درخشان در این حوزه، آماده ی خدمت رسانی در تمام زمینه های تعمیرات می باشد. ما در مدیکال تک، سلامت دستگاه شما را تضمین می کنیم، در قسمت بعدی با مزایای خدمات مرکز تخصصی ما آشنا شوید:

تضمین کیفیت قطعات: علی رغم وجود قطعات تقلبی با قیمتی نازل، ما اصالت و کیفیت قطعات مورد استفاده در تعمیرات دستگاه لاغری شما را تضمین می کنیم.

تظمین سلامت دستگاه پس از تعمیر: در مدیکال تک از رفع اختلال دستگاه خود مطمعن باشید. زیرا ما ضمانت می دهیم که پس از تعمیرات دیگر اختلال قبلی در دستگاهتان مشاهده نشود.

کالیبراسیون: شما می توانید با خیال راحت تنظیم و کالیبراسیون دستگاه و تجهیزات لاغری خود را به ما بسپارید‌ و از نتایج آن شگفت زده شوید.

عیب یابی تخصصی: اگر دستگاه شما عیب یابی دقیق نشود، اختلالات آن بیشتر خواهد شد. لذا حتما به تخصص و مهارت مرکز تعمیرات مورد نظر توجه داشته باشید.

کمترین هزینه: یکی از مهم ترین دغدغه های کلینیک ها، هزینه های گزاف تعمیرات است. تعمیرات بسته به نوع و میزان اختلال هزینه متفاوتی دارند. در مدیکال تک، این قیمت ها رقابتی و در پایین ترین سطح است.

تعمیرات در محل: برخی از دستگاه ها و تجهیزات زیبایی قابلیت حمل ندارد و حتما باید در محل تعمیر شوند. ما در ارائه ی خدمات تعمیر در محل سابقه ای درخشان داریم.

تعمیرات در سریعترین زمان ممکن: تعلل در تعمیرات دستگاه لاغری آسیب زیادی به اعتبار و تعداد مشتریان کلینیک شما می رساند. به همین خاطر، مدیکال تک در کمترین زمان، تعمیرات تخصصی را انجام می دهد.

در صورت مشاهده ی هر گونه اختلال در عملکرد دستگاه لاغری با ما تماس در مرکز تعمیرات تخصصی مدیکال تک بگیرید.

نظرات