زینب گلیج کیست؟ بیوگرافی زینب گلیج دختر شهید عباسعلی گلیج + عکس ها و ماجرای قتل

0

زینب گلیج کیست؟ بیوگرافی زینب گلیج دختر شهید عباسعلی گلیج + عکس ها و ماجرای قتل

بیوگرافی زینب گلیج دختر شهید عباسعلی گلیج کیست؟ معرفی زندگی و سوابق زینب گلیج معاون آموزش و پرورش تنکابن از ناپدید شدن تا ماجرای قتل زینب گلیج دختر شهید عباسعلی گلیج را با عکس ها و سوابق زینب گلیج و علت قتل وی را در ادامه می خوانید.

زینب گلیج دختر شهید عباسعلی گلیج کیست بیوگرافی از ناپدید شدن تا قتل عکس

بیوگرافی زینب گلیج دختر شهید عباسعلی گلیج

زینب گلیج معروف به لیلا گلیج، فرزند ارشد شهید عباسعلی گلیج متولد شهرستان تنکابن بود که در سال ها در آموزش و پرورش تنکابن مشغول بکار بود. او معاون آموزش و پرورش شهرستان تنکابن بود که پس از چند روز ناپدید شدن در نهایت در ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ جسد او در ضلع شرقی کشتارگاه کلاردشت که نزدیک به ۲۰۰ متر از جاده فاصله داشت کشف شد.

ناپدید شدن

مرحومه گلیج روز دوشنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۱ ناپدید می شود و روز سه شنبه خانواده وی با مراجعه به پلیس از ناپدید شدنش خبر دادند و خیلی زود تیمی از کارآگاهان پلیس تنکابن برای تحقیقات وارد عمل شدند.

در تاریخ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ خانواده لیلا گلیج که پیش‌تر خبر مفقود شدن او را داده بودند، برای شناسایی به پزشکی قانونی کلاردشت مراجعه می‌کنند. آن‌ها تایید می‌کنند که جسد مربوط به زینب گلیج معاون اداره آموزش و پرورش تنکابن است.

ماجرای قتل زینب گلیج معاون آموزش و پرورش تنکابن

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز ۱۵ خرداد ماه جسد یک زن که به نیمه دفن شده بود در ضلع شرقی کشتارگاه کلاردشت که نزدیک به ۲۰۰ متر از جاده فاصله داشت کشف شد.

با توجه به گذشت چند روز از مرگ زن جوان که جسدش نیمه دفن شده بود، صورت قابل شناسایی نبود اما بررسی جسد نشان از آثار جراحت روی سر این زن داشت و در ادامه پزشکی قانونی برای شناسایی هویت وارد عمل شدند.

تحقیقات برای شناسایی هویت جسد و سرنخی از وی ادامه داشت تا پلیس با کلاردشت با توجه به اعلام فقدانی خانواده اش در شهرستان تنکابن احتمال دادند که این جسد متعلق به وی باشد تا اینکه روز ۱۹ خرداد ماه خانواده معاون آموزش و پرورش به کلاردشت رفته و جسد لیلا گلیج شناسایی شد.
گفتنی است که مقتول متاهل و دارای دو فرزند است که در یک سناریوی مرموز به قتل رسیده است.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی برای شناسایی عامل این جنایت هولناک آغاز شده است.

جزئیاتی غیر رسمی از این حادثه روایت کرده است. طبق ادعای این رسانه، با تجسس پلیس ده روز قبل جسد یک زن که به نیمه دفن شده بود در ضلع شرقی کشتارگاه کلاردشت که نزدیک به ۲۰۰ متر از جاده فاصله داشت کشف شد. ولی به علت مشخص نبودن چهره، امکان شناسایی فراهم نبوده است.

بررسی جسد نیز نشان از وجود آثار جراحت روی سر این زن داشته است.طبق اعلام این رسانه، زینب گلیج متاهل و دارای دو فرزند است. علت قتل او توسط پلیس جنایی در دست بررسی است / منابع: تابناک مازندران – مهر – رکنا

بازداشت قاتل زینب گلیج

قاتل زینب گلیج دختر شهید عباسعلی گلیج که نهم خرداد ماه سال جاری به قتل رسیده بود، دستگیر شد.

سرهنگ اکبرنژاد فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از شناسایی و دستگیری قاتل زن تنکابنی که جسدش چند روز پیش در آن شهرستان کشف شد، خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به اینکه با کار اطلاعاتی و تحقیقاتی کارآگاهان پلیس آگاهی این قتل کشف شد، تصریح کرد؛ علت و انگیزه قتل اختلافات خانوادگی و قاتل پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد .

گفته می شود، پلیس کلاردشت با تحقیقات ویژه سناریوی پیچیده این جنایت را رازگشایی کرده است و قاتل از بستگان نزدیک مقتول است با کمک یک تن دیگر اقدام به این قتل کرده است.

نظرات