قیمت و خرید بیسیم واکی تاکی ارزان و سبک صبا SABA

0

بیسیم واکی تاکی مجاز صبا SABA مدلSFK-i1 ارزان ترین و سبک ترین واکی تاکی مجاز (ساخت ایران) ، دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بهمراه گارانتی (ضمانت) و خدمات پس از فروش میباشد. بیسیم واکی تاکی مجاز صبا SABA SFK-i1 با توجه به نوع طراحی بدنه ظریف، خوش دست و باریک بودن ، امکانات و آپشن های منحصربفرد خود یکی از بیسیم های واکی تاکی با کیفیت ساخت ایران میباشد.

 بیسیم واکی تاکی صبا SABA SFK-i1

Ott اولین و بزرگترین مرکز خرید و فروش انواع بیسیم واکی تاکی و تجهیزات رادیویی ، آماده ارائه انواع خدمات پس از فروش ، تعمیرات و لوازم جانبی ارزان ترین و بهترین بیسیم واکی تاکی مجاز صبا SABA SFK-i1 به متقاضیان و همکاران محترم میباشد. خواهشمند است برای اطلاع از قیمت، سفارش، خرید و فروش و دریافت مشاوره تخصصی با کارشناسان فنی دفترمرکزی Ott با شماره زیر تماس حاصل فرمایید یا از وب سایت Ott به آدرس زیر بازدید نمایید.

تلفن تماس: ۶۶۳۸۴۰۲۲-۰۲۱

وبسایت: www.Ott.ir

 

امکانات و آپشن های بیسیم واکی تاکی مجاز صبا SABA مدل SFK-i1

باریک و سبک بودن بیسیم واکی تاکی مجاز صبا SABA SFK-i1 از ویژگی بارز آن میباشد. بیسیـم واکی تاکی مجاز صبا SABA  مدلSFK-i1 با افتخار ساخت ایران دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و از برخی امکانات ویژه و منحصر بفرد آن میتوان به داشتن ۳۵ کانال (باند فرکانس UHF)، دارای صفحه نمایش LCD ، باطری لیتیومی LI-ion  و قابلیت شارژ ثانویه توسط Port USB در کنار پایه شارژر رومیزی و همچنین مجهز بودن به چراغ قوه و رادیو FM اشاره کرد.

بیسیم صبا SABA SFK-i1

مشخصات فنی و فیزیکی بیسیـم واکی تاکی صبا مدل SFK-i1 به شرح ذیل میباشد:

  • دارای صفحه نمایش LCD
  • دارای استاندارد IP53 مقاومت در برابر ضربه ، گردوغبار و رطوبت
  • دارای باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۸۰۰ میلی آمپر
  • دارای پایه شارژر (استند رومیزی ) با امکان نحوه شارژ ثانویه Port USB
  • ابعاد: بدنه: ۵۰*۱۰۰ میلیمتر و ضخامت: ۱۸ میلیمتر
  • ارتفاع آنتن: ۵۵ میلیمتر
  • وزن بهمراه باتری ۱۰۰ گرم
  • دارای سیستم کدگذاری ضد شنود
  • مجهز به چراغ قوه و رادیو FM

 

تعمیرات و لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی مجاز صبا SABA

Ott دارای مجهزترین و بهترین مرکز تخصصی تعمیرات و لوازم جانبی بیسیـم واکی تاکی، با تجهیزات الکترونیکی پیشرفته و با بهره گیری از متخصصین فنی مجرب، بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه تعمیرات، خدمات پس از فروش و لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی مجاز برند صبا SABA مدل SFK-i1 به متقاضیان و همکاران محترم ارائه میدهد.

لوازم جانبی بیسیم واکی تاکی مجاز صبا  SABA SFK-i1شامل:

  • باتری لیتیومی LI-ion با ظرفیت ۱۸۰۰ میلی آمپر
  • پایه شارژ رومیزی (استند)
  • گیره کمری
  • ال سی دی LCD
  • آنتن
  • قاب
  • شارژر

بیسیم واکی تاکی مجاز صبا SABA SFK-i1

گارانتی و خدمات پس از فروش بیسیـم واکی تاکی مجاز صبا SABA

تمامی بیسیـم های واکی تاکی مجاز ارائه شده توسط Ott همچنین بیسیم واکی تاکی مجاز صبا مدل SABA SFK-i1 دارای گارانتی (ضمانت) و خدمات پس از فروش میباشد.

در صورت خرید بیسیـم واکـی تاکی که دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش نباشد هنگام خرابی و تعمیر دچار مشکل خواهید شد و مجبور به جایگزینی بیسیم میشوید و هزینه زیادی را متخمل میگردید، پس اکیدا توصیه می شود قبل از خرید دستگاه بیسیـم واکـی تاکی مجاز، از دارا بودن مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و گارانتی و خدمات پس از فروش آن اطمینان حاصل نمایید.

چنانچه تعمیر دستگاه بیسیـم واکـی تاکی  توسط افراد فاقد صلاحیت انجام بپذیرد، علاوه براینکه امکان صدمه دیدن وجود دارد، بیسیـم واکـی تاکی از گارانتی خارج میشود.

قیمت و خرید بیسیـم واکـی تاکی مجاز صبا SABA

قیمت بیسیم واکی تاکی مجاز صبا SABA SFK-i1 با توجه به امکانات و آپشن های مدلهای مختلف بیسیـم واکـی تاکی از قبیل: دارا بودن صفحه نمایش، ظرفیت باتری لیتیومیLI-ion ، استانداردIP (مقاومت در برابر گردوغبار، ضربه و رطوبت)، مجهز بودن به چراغ قوه و رادیو، امکان شارژ ثانویه و … متفاوت میباشد.

Ott اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی بیسیـم واکـی تاکی در ایران با نماد اعتماد الکترونیک و با امکان مقایسه انواع مشخصات فنی و قیمت بیسـیم واکی تاکی مجاز صبا SABA SFK-i1 ، امکان خرید اینترنتی بیسیـم واکـی تاکی مجاز و پرداخت توسط درگاه امن بانک ملت است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ،سفارش ، خرید و دریافت مشاوره تخصصی با کارشناسان فنی دفترمرکزی Ott با شماره زیر تماس حاصل فرمایید و یا از وب سایت Ott بازدید نمایید.

تلفن تماس: ۶۶۳۸۴۰۲۲-۰۲۱

وبسایت: www.Ott.ir

نظرات