انواع جدیدترین مدل های ست مانتو وست و شومیز ۱۴۰۱ [مجلسی و اسپرت]

0

انواع جدیدترین مدل های ست مانتو وست و شومیز ۱۴۰۱ [مجلسی و اسپرت]

مدل وست و شومیز ۱۴۰۱ : انواع جدیدترین مدل های ست مانتو وست و شومیز ۱۴۰۱ با دامن و شلوار [مجلسی و اسپرت] همراه با عکس های جدید و ژورنال مدل های جدید وست و شومیز با دامن و مدل های جدید وست و شومیز با شلوار طرح ۱۴۰۱ دخترانه و زنانه مجلسی و اسپرت در رنگ ها و طرح های شیک برای تابستان و پاییز ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲ در ادامه از مجله حرف تازه ببینید که از پیج های اینستاگرام و مزون های معروف گلچین و جمع اوری کرده ایم.

مدل مانتو وست و شومیز

مدل های جدید وست و شومیز ۲۰۲۲

مانتو وست یکی از مدل های پر طرفدار و جدید در بین خانم ها و دختران جوان است که به دلیل راحتی از استقبال زیادی روبرو است و فروش بسیار بالایی دارد.

اما شاید علاقه مند باشید و بدانید که وست چیست و به چه مدل مانتویی وست گفته میشود.

وست به مدل مانتوهایی گفته میشود که بدون آستین و مانند جلیقه بلند هستند و در دو مدل جلوباز و جلوبسته به فروش می رسد. وستها در مدل های بلند و کوتاه و مجلسی و اسپرت و بهاره و تابستانه و زمستانی تولید می شود که باب سلیقه خانم های شیک پوش و دختران جوان است

مدل های جدید وست و شومیز 2022

راهنمای ست کردن

برای ست کردن وست می توانید از شومیز و شلوار و یا شومیز و دامن استفاده کنید که بسیار زیبا و خوش استایل خواهید شد.

انواع مختلف وست برای فصل تابستان و بهار مناسب است و نوع زمستانی آن را نیز می توانید با بافت بسیار شیک ست کنید و برای خانم ها در سنین مختلف و با اندام های متفاوت مناسب هستند

مدل جدید وست کوتاه با شلوار

مدل جدید وست کوتاه با شلوار

مدل جدید وست کوتاه با دامن

مدل جدید وست کوتاه با دامن

استایل سارافون، وست با شومیزهایی یقهدار هستند و دامن یا شلوار در عین سادگی ظاهری شیک، خاص، جذاب و بروز و متفاوتی به شما می بخشد. افرادی که به سراغ این نوع پوشش می روند دختران جوان با روحیه ی خاص و طبع هنری هستند و افرادی که از داشتن ظاهری متفاوت نسبت به دیگران لذت می برند. این نوع پوشش مناسب فصل تابستان است و از جنس پارچه لینن که نوعی پارچه خنک و تابستانی است استفاده می شود.

مدل وست با دامن ۱۴۰۱

مدل وست و شومیز با دامن 1401

وست های بلند زنانه معمولا به اشتباه سارافون یا سارافون مانتویی گفته میشوند در حالیکه سارافون به لباسهای بلند بدون آستین که معمولا جلو بسته هستند اطلاق میگردد.

عکس وست دو تیکه با شومیز شیک و قشنگ

عکس وست دو تیکه با شومیز شیک و قشنگ

این مدل مانتو در هر طرح و رنگی میتوانید انتخاب کنید. برای مثال مدل مانتو زنانه وست با پارچه طرحدار و سنتی، ژاکارد، لینن، نخی، کتان، کنفی، مازراتی، پارچه براق و یا مات و در انواعی از جنسها دیده میشود. از این سبک برای ترند مانتو سال استفاده میشود.

مدل مانتو وست همراه با شومیزهای نخی و حریر و کتان و شلوار مدل مانتووست سه تکه زنانه، یکی از انواع سبک ترند مانتو در ایران است.

خرید اینترنتی وست و شومیز

مدل وست اسپرت دخترانه اینستاگرام

یکی از ویژگی های مدل مانتو وست، فری سایز بودن آن است. این سبک از انواع مدل مانتو زنانه؛ به دلیل فری سایز بودن، قابلیت استفاده برای همه دختران با هر سایزی را دارد. یکی از انواع استایل محبوب با مدل مانتو وست، بهره گیری از یک شومیزسفید آستین دار (آستین ساده، مچ دار، چیندار، پفی) است که در زیر شلوار قرار میگیرد.

مدل جدید سه تیکه وست دامن تونیک بلند زنانه

مدل جدید سه تیکه وست دامن شومیز بلند زنانه

انواع مدل شلواری که با وست به خوبی ست و هماهنگ میشود، مدلهای مام فیت، شلوار گشاد، اسلش و یا زیر کش هستند که همگی امسال ترند هستند. مدل مانتو وست شما در این استایل میتواند بلند یا کوتاه، جذب و اندامی و یا آزاد باشد. برای مثال یک مانتو زنانه مدل وست آبی با بلوز سفید و شلوار مام فیت سفید یا مشکی به همراه یک شال آبرنگی و یا آبی روشن استایل بسیار خاصی است.

ست وست شومیز زنانه مجلسی و شیک 2022

ست شومیز و دامن سندبادی و مانتو وست استایل خاص و جذاب بیشتر برای مهمانی ها و مجالس خصوصی و غیر رسمی توسط خانم ها مورد استفاده قرار میگیرد. چرا که این نوع پوشش کمی آزادتر و مجلسی تر از استایل قبلی محسوب میشود. از این سبک از مانتتو زنانه، در استایل کژوال بیشتر استفاده میکنند.

وست زنانه کتان خاص و لاکچری

مانتو جلو باز دخترانه با شومیزهای نخی ۱۴۰۱

شما میتوانید یک مانتو وست کوتاه یقه دار ژاکارد و یا طرح دار را به همراه یک شومیز آستین پفی صورتی و شلوار جین مان فیت، مام استایل و یا جذب بپوشید.
مدل مانتو وست یقه دار ست با شومیز ست مانتو وست یقه دار با شومیزهای یقه دار شما را جذاب میکند.

ژورنال وست و شومیز ۱۴۰۱

ژورنال وست و شومیز ۱۴۰۱

مدل سارافون حلقه ای زنانه با شومیزهای حریر

مدل سارافون حلقه ای زنانه با شومیز

وست و شومیز اینستا

مدل وست اسپرت دخترانه اینستاگرام

مدل وست های جدید دخترانه و زنانه

مدل وست های جدید دخترانه و زنانه

مانتو وست جدید دخترانه پاییزه

مانتو وست جدید دخترانه پاییزه

مانتو وست های جدید زنانه پاییزه

مدل های شیک ست وست و شومیز و شلوار

مدل های شیک ست وست و شومیز و شلوار

وست و شومیز دخترانه جدید ۲۰۲۲

ست شیک دخترونه وست و شومیز و شلوار

وست مجلسی زنانه جنس ژاکارد

مدل وست و شومیز 1401

وست مجلسی زنانه جنس ژاکارد حصیری

نظرات