بیوگرافی نیکولاس مادورو و همسرش سیلیا فلورس + زندگی شخصی و سیاسی عکس

0

بیوگرافی نیکولاس مادورو و همسرش سیلیا فلورس + زندگی شخصی و سیاسی عکس

نیکولاس مادورو ۲۳ نوامبر ۱۹۶۲ در کاراکاس ونزوئلا رئیس جمهور فعلی کشور ونزوئلا است. در ادامه معرفی بیوگرافی و سوابق نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا و همسرش

سیلیا فلورس + زندگی شخصی و سیاسی نیکولاس مادورو سیاستمدار ونزوئلایی همراه با سوابق شغلی از راننده اتوبوس و کارگری تا ریاست جمهوری با عکس های جدید و سفر به ایران را از مجله حرف تازه دانلود کنید:

  • نام و نام خانوادگی: نیکولاس مادورو Nicolás Maduro Moros
  • تاریخ تولد : زادهٔ ۲۳ نوامبر ۱۹۶۲
  • سالهای فعالیت: ۱۹ آوریل ۲۰۱۳
  • ملیت: ونزوئلایی
  • محل تحصیل: کاراکاس
  • پیشه: سیاستمدار و رئیس جمهور فعلی ونزوئلا
  • دین: کلیسای کاتولیک مسیحیت
  • همسر: سیلیا فلوره (از سال ۲۰۰۷ تا کنون)
  • فرزندان: نیکلاس مادورو گوئررا

نیکولاس مادورو

بیوگرافی نیکولاس مادورو

نیکلاس مادورو (Nicolas Maduro) متولد ۲۳ نوامبر ۱۹۶۲ در کاراکاس،سیاستمدار اهل ونزوئلا است. او در حال حاضر رئیس جمهور فعلی کشور ونزوئلا می باشد. وی پس از مرگ هوگو چاوز رئیس‌جمهور موقت ونزوئلا شد و سپس با رای مردم در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان رئیس جمهور در سال ۲۰۱۳ کارش را آغار کرد.

نیکولاس مادورو پیش از آن، به عنوان وزیر امور خارجه (از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳) و معاون اجرایی ریاست جمهوری را (از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳) را بر عهده داشت.

حکومت‌های روسیه، چین، کوبا، ایران، ترکیه و السالوادور، از حامیان حکومت مادورو هستند

بیوگرافی نیکولاس مادورو

زندگینامه نیکولاس مادورو و همسرش

نیکلاس مادورو متولد ۲۳ نوامبر سال ۱۹۶۲ در خانواده با وضعیت اقتصادی متوسط و از قشر کارگر در کاراکاس به دنیا آمد. خانواده مادورو چپ‌ گرا بود. نیکلاس مادورو گارسیا پدر نیکولاس از رهبران برجسته اتحادیه تجاری بود که در ۲۲ آوریل ۱۹۸۹ در تصادف رانندگی کشته شد.او سه خواهر دارد و مادرش اصالتا کلمبیایی می باشد.

او در دبیرستان دولتی در «لیسه‌ ئو خوزه آوالوس» در حومه غربی «کاراکاس» تحصیل کرد و اولین آشنایی او با سیاست زمانی بود که به اتحادیه دانش‌آموزی دبیرستان خود پیوست.

زندگینامه نیکولاس مادورو و همسرش

همسر نیکولاس مادورو کیست

مادورو در سال ۲۰۰۷ با سیلیا فلورس دادستان سابق کل ونزوئلا ازدواج کرده که تا کنون نیز این ازدواج ادامه داشته و به جدایی نینجامیده است. ثمره این ازدواج یک فرند به نام نیکلاس مادورو گوئررا می باشد.

او پیش از تصدی وزارت خارجه رئیس قوه مقننه بود، پس از وزارت، پست قبلی خود را به همسرش سیلیا فلوره واگذرا کرد. فلوره اولین زنی است که در فاصله سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ ریاست شورای ملی را به عهده گرفته است.

در سال ۱۹۹۲ که چاوز در پی کودتای نظامی ناموفق خود به زندان افتاد، فلوره با هدایت تیم قضایی توانست وی را پس از دو سال، از زندان آزاد کند. فلوره در حال حاضر دادستان کل کشور است

نیکولاس مادورو و همسرش

سال های فعالیت

نیکلاس پیش از ورود به سیاست، راننده اتوبوس بود و سپس رهبر اتحادیه تاجران شد تا این‌که در سال ۲۰۰۰ در انتخابات مجمع ملی ونزوئلا (مجلس قانون‌گذاری ونزوئلا) رأی آورد.

مادورو در دولت چاوز دارای پست‌های مختلفی از جمله وزیر امور خارجه بود. در سال ۲۰۱۲، نشریهٔ وال‌استریت جورنال، وی را توانمندترین مسئول و سیاستمدار در حلقهٔ اطرافیان چاوز توصیف کرد. بعد از مرگ چاوز در سال ۲۰۱۳ مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا شد.

حکومت‌های روسیه، چین، کوبا، ایران، ترکیه و السالوادور، از حامیان حکومت مادورو هستند

زندگینامه نیکولاس مادورو

ریاست جمهوری ونزوئلا

در ۱۴ آوریل ۲۰۱۳ مادورو در انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا (۲۰۱۳) پیروز شد. او در این انتخابات توانست با ۱٫۵٪ رای بیشتر از رقیب خود انریکه کاپریلس رادنسکی پیشی بگیرد. انتخاباتی دیگر در سال ۲۰۱۸ تکرار شد که نتیجه آن مورد قبول مخالفان مادورو قرار نگرفت.

عکس نیکولاس مادورو و چاوز

چاوز در تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۱۲، یعنی بلافاصله پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری همان ماه، مادورو را به عنوان معاون رئیس جمهور انتخاب کرد.

در ۸ دسامبر ۲۰۱۲، هوگو چاوز در یک سخنرانی ملی اعلام کرد که بیماری سرطان وی بازگشته است و برای درمان و عمل جراحی به کوبا باز می‌ گردد و احتمال می‌ رود وضعیت سلامت وی وخیم‌ شود و به همین منظور تاکید کرد در صورتی که اتفاقی برایش افتاد، مادورو به عنوان جانشین او به فعالیت ادامه دهد

بیوگرافی نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا

سفر به ایران

نیکلاس مادورو گوئررا تاکنون چند بار به همراه همسرش به ایران سفر کرده است. او برای اول در آذرماه سال ۹۴ برای شرکت در سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و سپس برای بار دوم در دوران روحانی و حالا در خرداد ۱۴۰۱ به همراه تیمش وارد تهران شد و با آیت الله رئیسی رئیس جمهور ایران و آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب دیدار کرد.

عکس رهبر انقلاب و نیکولاس مادورو

خانواده نیکولاس مادورو

نیکولاس مادورو

 

نظرات