فیلم کامل ماجرای پول پاشی روی سر رضا رویگری توسط امین آقا فرزانه و واکنش ها ببینید

0

رضا رویگری و امین آقا فرزانه : فیلم کامل حرکت زشت  پول پاشی روی سر رضا رویگری در مراسم گلریزان توسط امین آقا فرزانه و نوچه هایش و واکنش ها ببینید که از ساعاتی پیش در ویدئوی پول پاشی روی سر رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و پول گذاشتن در دهان او توسط امی آقا فرزانه و در شبکه های اجتماعی وایرال شد و واکنش های زیادی به همراه داشته است

فیلم کامل ماجرای رضا رویگری و امین آقا فرزانه در مراسم گلریزان

دیروز انتشار ویدئویی عجیب از رضا رویگری، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در امین آقا فرزانه در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است. در این ویدئو در مراسم امین آقا فرزانه به همراه تعدادی ار همراهانش با پول پاشیدن روی سر این بازیگر پیشکسوت در یک مراسم غیر رسمی به طور عجیب ادعا به کمک کردن  ( گل ریزان) به این بازیگر پیشکسوت داشته اند.
فیلم منتشر شده از به اصطلاح گلریزان امین آقا فرزانه و نوچه هایش برای رضا رویگری و تحقیر این بازیگر پیشکسوت واکنش های منفی بسیاری در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام به دنبال داشته است.در ادامه ویدئویی از این حرکت نمایشی را می بینید.

امین آقا فرزانه از لات های قدیم تهران که چند سالی است توبه کرده و کارهای خیرخواهانه می پردازد به همراهان چند نفر از دوستانش، در یک سفره خانه برای رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون ایران که این روزها وضعیت مالی مناسبی ندارد، مراسم گلریزان گرفته اند.

 

فیلم کامل حرکت زشت پول پاشی روی سر رضا رویگری و واکنش ها ببینید

فیلم کامل پول پاشی روی سر رضا رویگری در مراسم گلریزان توسط امین آقا فرزانه واکنش ها ببینید

از ساعاتی پیش در ویدئوی پول پاشی روی سر رضا رویگری و پول گذاشتن در دهان او در شبکه های اجتماعی وایرال شد و واکنش های زیادی به همراه داشته است. برخی کاربران معتقدند که این حرکت توهین به این بازیگر بزرگ سینما و تلویزیون است، برخی نیز آن را نشانگر علاقه و محبت مردم به ایشان قلمداد کردند که در زیر فیلم زیر ببینید و خودتان قضاوت کنید:

اما خود چند ساعت بعد رضا رویگری با انتشار ویدئویی این ماجرای این ویدئویی جنجالی را رسم ادب توصیف کرد. و این اقدام نا بهنجار را حاصل از رفاقت دیرینه دو دوست اعلام کرد.

دانلود ویدئو

برخی کاربران می گویند مربوط به مراسم گلریزانی است که به تازگی توسط جمعی از چهره‌ های معروف جنوب شهر تهران برای رضا رویگری برگزار شده است. یکی از افراد حاضر در این ویدئو، امین فرزانه تقی دیزج، از گنده لات های قدیمی تهران است که چند سال قبل در برنامه ی تلویزیونی ماه عسل حضور یافت و در آنجا اعلام کرد سال ها است توبه کرده است.

رفتارهای عجیب و دور از شأن برگزارکنندگان این مراسم با رضا رویگری انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است.

رضا رویگری، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون اینروزها خبرساز شده و حواشی زیادی برای او همسر جوانش به وجود امده و حالا دز منزل شخصی خود زندگی ارامی را سپری می کند

اما هنوز خبر داغ آسایشگاه سالمندان و خانه اهدایی چهره های معروف به این بازیگر سرد نشده، ویدئویی جنجالی از پول پاشی بر روی سرش دوباره خبری داغ در شبکه های اجتماعی شد.

واکنش ها

البته زمان و مکان ویدیو نامشخص است، اما گویا در دیدار جمعی از چهره ها با این هنرمند اتفاق افتاده است

برخی کاربران این تصاویر را برگزاری مراسم گلریزان برای این رضا رویگری توصیف کرده‌اند!

رضا رویگری در سال ۲۶ دی ماه ۱۳۲۵ در منطقه تجریش در تهران به دنیا آمد. تنها فرزند خانواده بوده و یک پسر دارد و یک نوه دختر، دوران مدرسه و دبیرستان را در همان تجریش به پایان رساند. او به خلبانی علاقه مند بود و دوبار امتحان داد ولی قبول نشد. سپس به نقاشی روآورد و با نمایش «ویس و رامین» به کارگاه نمایشی پیوست. ا

و در جشنواره های نانسی، ورشو و چند شهر آلمان و آمریکا نمایش هایی را اجرا کرده است. بازی در سریال های تلویزیونی را با سریال «محله بهداشت» شروع نمود.

با فیلم «عقابها» به کارگردانی زنده یاد خاچیکیان به سینما آمد و ۲۸ فیلم سینمایی بازی کرد و برای کارهای خود آهنگسازی نیز کرد. او در چند نمایشگاه نقاشی در ایران و آمریکا شرکت کرد و یک کنسرت نیز در سال ۱۹۹۶ در آمریکا برگزار نمود.

رضا رویگری در سال ۹۲ با تارا کریمی ازدواج کرد که این ازدواج رضا رویگری به خاطر ختلاف سنی با همسرش بسیار جنجال به پا کرد. رضا رویگری دارای یک فرزند از ازدواج اول خود می باشد که ساکن ایران نمی باشد.

 

نظرات