آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

0

آخرین خبر تعطیلی مدارس و ادارات یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ گرد و خاک و آلودگی هوا در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر بدلیل آلودگی هوا مشخص شد, تعطیلی مدارس و ادارات فردا یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ به دلیل گردوخاک و الودگی هوا و تعطیلی مدارس و ادارات و بانک ها و دانشگاه های شهرها و استان ها امروز یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی مدارس یکشنبه 22 خرداد 1401 آلودگی هوا

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

🔹 اطلاعیه ای درباره تعـطیلی مدارس برای روز یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ صادر نشده و تعطیلی فردا با توجه به شرایط جوی و آلاینده ها دور از انتظار نخواهد بود و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد.

در حال تکمیل….

🌦 هواشناسی فردا ۲۲ خرداد

🔹بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده توسط سازمان هواشناسی، سازمان هواشناسی اعلام کرد طی ۲ روز آینده در نوار شرقی کشور و برخی مناطق استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و طی ۳ روز آینده در دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز، تهران،‌اصفهان و فارس افزایش ابر گاهی همراه با وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است.

همچنین روند کاهش نسبی دما و روزهای دوشنبه و سه شنبه (۲۳ و ۲۴ خرداد) روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و طی سه روز آینده در ایلام، خوزستان، کرمانشاه و بوشهر وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک انتظار می‌رود و خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

🔹سازمان هواشناسی طی ۳ روز آینده در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز شرقی در استان‌های گلستان، سمنان، شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی همراه با خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

طی روزهای شنبه تا دوشنبه در سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان افزایش ابر گاهی همراه با وزش باد شدید و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

آسمان تهران فردا یکشنبه (۲۲ خرداد) صاف و در بعد از ظهر کمی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظرات