پدر بودن سردار آزمون ثابت شد! / پیروزی دختر روسی در دادگاه با عکس

0

پدر بودن سردار آزمون ثابت شد! / پیروزی پارتنر روسی سردار آزمون در دادگاه و حضانت و نفقه بچه ناخواسته دختر روسی بر عهده سردار آزمون می باشد.

پدر بودن سردار آزمون ثابت شد! / پیروزی پارتنر روسی سردار آزمون در دادگاه

پدر بودن سردار آزمون ثابت شد! / پیروزی دختر روسی در دادگاه با عکس

آندری دمیتریف وکیل آلیا دوست دختر روسی سردار آزمون فوتبالیست تیم ملی کشورمان در گفت‌وگو با سایت اسپورت اکسپرس گفت: همه چیز به نفع ما و به‌ خوبی پیش رفت. دادگاه روز جمعه در این مورد قانع شد و در خصوص احراز پدر این فرزند و لزوم پرداخت نفقه تصمیم‌گیری کرد.

تمامی جلسات استماع در پرونده مذکور پایان یافته است و حالا قاضی تصمیم می‌گیرد.

اگر طرف دوم پرونده آزمون در ۳۰ روز آینده هیچ درخواست تجدید نظر نکند، رأی لازم‌الاجرا خواهد بود. اگر درخواست استیناف مطرح شود، پرونده در دادگاه شهر سن‌ پترزبورگ بررسی می‌شود و موارد فوق تأیید خواهد شد.

طرف دوم پرونده هیچ دلیل قابل قبولی نداشت و در جلسات حاضر نشد. دادگاه بر همین مبنا کاملاً به نفع ما رأی داد.

گفتنی است گه مهاجم ملی پوش باشگاه لورکوزن با رای دادگاه پدر شد.

شهرآرا نوشت: حکم دادگاه روسیه؛ سردار آزمون به عنوان پدر، فرزندی که مادرش ادعا کرده بود آزمون پدر او است، شناخته شد و اکنون باید سردار، نفقه پارتنر سابق و فرزند خود را پرداخت کند.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که آزمون از ژانویه سال قبل روسیه را ترک کرد و به بایرلورکوزن آلمان پیوست.

او اکنون در اردوی آماده سازی تیم ملی ایران زیر نظر اسکوچیچ در دوحه حضور دارد.

لازن به ذکر است که سردار آزمون مهاجم ملی‌ پوش باشگاه لورکوزن در حال حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان حضور دارد و حالا باید که چه واکنشی نشان می دهد.

او در اواخر سال ۱۴۰۰ دچار پرونده اخلاقی و و حواشی با دختر روسی به نام آلیا با سردار آزمون شد که گویا این دختر روسی باردار می شود و پس از جدایی از آزمون به دادگاه شکایت می کند تا ثابت کند که فرزند از ان فوتبالیست ایرانی است.

بر همین اساس با حکم دادگاه روسیه؛ «سردار آزمون» به عنوان پدر، فرزندی که مادرش ادعا کرده بود آزمون پدر او است، شناخته شد و اکنون باید سردار، نفقه پارتنر سابق و فرزند خود را پرداخت کند.

نظرات