فیلم کامل ماجرای بیماری جاستین بیبر از ابتلا به بیماری تا فلج شدن صورت + علت

1

فیلم کامل ماجرای بیماری جاستین بیبر از ابتلا به بیماری تا فلج شدن صورت + علت

علت بیماری ناگهانی جاستین بیبر خواننده / ماجرای بیماری لایم جاستین بیبر +عکس و فیلم فلج شدن صورت جاستین بیبر خواننده کانادایی بر اثر بیماری لایم جاستین بیبر چیست و چرا مبتلا شد در ادامه با تصاویر جدید و اطلاعات کامل درباره بیماری جاستین بیبر خواننده و فلج جاستین بیبر چیست بخوانید

بیماری جاستین بیبر

علت بیماری ناگهانی جاستین بیبر خواننده / بیماری جاستین بیبر چیست +عکس

مجله حرف تازه – جاستین بیبر خواننده معروف و محبوب کانادایی با ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ با انتشار فیلمی خبر از ابتلا به بیماری لایم رامسی هانت (سندرم رمزی هانت) داد و گفت بر اثر این بیماری مرموز صورتش فلج شده است. وی همچنین در این پست گفت که یک مورد جدی از مونونوکلئوز عفونی دارد که بر عملکرد مغز، انرژی و سلامت کلی او تأثیر گذاشته است.

او در حالیکه یک طرف صورتش دچار فلج شده با تلاش در توضیح دادن شرایطش بعد از ابتلا به این بیماری است که بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و طرفداران و هواداران این خواننده را نگران کرده است.

 

جاستین بیبر خواننده سرشناس کانادایی در این ویدئو درباره بیماریِ نادر خود گفت: که به سندروم رامسی هانت مبتلا شده است، ویروس نادری که اعصاب صورت را درگیر کرده و می‌تواند به فلج آن منجر شود.

بیبر در این ویدئو گفت: همانطور که می‌بینید، با این چشمم نمیتوانم پلک بزنم و لبخند زدن با این طرف صورتم ممکن نیست. پره بینی در این سمت صورتم حرکت نمی‌کند و نیمی از صورتم به طور کامل فلج شده است.

بنابراین به آنها که از لغو شدن اجراهای بعدیم دلخور شده‌اند می‌گویم همانطور که می بینید من از لحاظ جسمی قادر به اجرای در این کنسرت ها نیستم و مشکلی که دارم نسبتا جدی است.

وی گفت: صورتم به وضع عادی برخواهد گشت. این مساله کمی زمان می برد؛ نمی دانیم چقدر طول می‌کشد اما در نهایت خوب خواهم شد. امیدوارم و به خدا اعتماد دارم و مطمئنم همه اینها حکمتی دارد. تا آن زمان که خوب شوم استراحت می‌کنم.

جاستین بیبر، خواننده و ترانه سرای ۲۸ ساله برنده جایزه گرمی و استعدادی است که توسط شبکه اجتماعی یوتیوب کشف شد و امروز در اینستاگرام بیش از ۲۴۰ میلیون دنبال کننده دارد.

بیماری جاستین بیبر

جاستین بیبر فلج شد!

بیماری لایم یا رامسی هانت یا سندرم رمزی هانت یک بیماری ویروسی است که سه نوع دارد و نوع دو این بیماری که بیبر به آن مبتلا شده، نوعی زونا است که موجب ضایعات نرون‌های پایین‌تر از عصب صورت، ناشنوایی، سرگیجه و درد می‌شود. طبق گفته کلینیک مایو، کاهش شنوایی و فلج صورت مرتبط با سندرم رمزی هانت موقتی است، اما می‌تواند دائمی شود.

بیماری رامسی هانت یا سندرم رمزی هانت چیست

بیماری لایم یکی از شایع ترین بیماری های ناشی از کنه در ایالات متحده است. باکتری Borrelia burgdorferi بطور عمده باعث ایجاد آن می شود. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) تخمین می زند که هر ساله ۳۰،۰۰۰ آمریکایی دچار بیماری لایم می شوند.

بسیاری از افراد مبتلا- نه همه ی آنها- در طی ۳ تا ۳۰ روز پس از نیش زدن کنه ای که حامل این باکتری است، یک جوش دایره ای شکل، که مانند “قلب هدف” به نظر می رسد، می زنند. بدون درمان سریع، باکتری می تواند از ناحیه نیش به مناطق دیگر بدن، به ویژه سیستم عصبی، قلب و مفاصل حرکت کند. این امر می تواند منجر به طیف وسیعی از علائم مداوم، از جمله خستگی، عرق شبانه، گردن سفت شده، سردرد، خواب مختل و افسردگی شود. این علائم ممکن است ماهها یا سالها ادامه داشته باشد.

برخی مطالعات تخمین می زنند که ۱۰ تا ۲۰ درصد از افراد حتی بعد از درمان با آنتی بیوتیک های استاندارد، بازهم علائم را تجربه می کنند. این بیماری گاهی به عنوان سندرم بیماری لایم پس از درمان (PTLDS) شناخته می شود.

1 دیدگاه در “فیلم کامل ماجرای بیماری جاستین بیبر از ابتلا به بیماری تا فلج شدن صورت + علت

  1. Negar_Billie گفت:
    1
    2

    جاستییییین امیدوارم زودتر خوب بشیییی.😭😭💔💔

نظرات