جدیدترین مدل های پیراهن ساحلی زنانه تابستانی ۱۴۰۱

0

پیراهن ساحلی زنانه ۱۴۰۱ : پیراهن و لباس های ساحلی گزینه ای عالی، برای قدم زدن در ساحل و گشت و گذارهای تابستانه است. به گفته بسیاری از بانوان، پوشیدن پیراهن ساحلی حال و هوای سفر را از این رو به آن رو می کند. البته پوشیدن انواع «مدل لباس ساحلی ساده» در منزل هم بسیار ترند شده است. حال برای اینکه بانوان در انتخاب مدل پیراهن ساحلی شیک سردرگم نشوند؛ لازم دانستیم در ادامه چندین مدل لباس ساحلی زنانه ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

پیراهن ساحلی زنانه 1401

راهنمای خرید

پیراهن ساحلی یک لباس همه کاره است که شما می‌توانید آن را روی مایو شنا خود بپوشید و با پوشش کامل کنار دریا قدم بزنید، البته لباس ساحلی کاربردهای دیگری هم دارد. یعنی شما برای بهبود پوشش می‌توانید آن‌ها را زیر مانتو جلوباز خود استفاده کنید. لباس ساحلی به شما کمک می‌کند تا سریع و راحت به مکان‌های دیگری بروید که ممکن است به چیزی بیشتر از یک بیکینی یا لباس شنا نیاز داشته باشند. اگر لباس ساحلی مورد علاقه شما نیست، چند جایگزین عالی برای شما وجود دارد. آن‌ها شامل پوشش ساحل، کیمونو، سارافون یا لباس ماکسی هستند.

پیراهن ساحلی

 

بیایید نگاهی به انواع مختلف پوشش‌های ساحلی بیندازیم که هم شیک هستند و هم محافظت در برابر آفتاب دارند.

پوشش‌های تونیک ساحلی: پوشش ساحلی تونیک تقریباً شبیه یک پیراهن سایز بزرگ است. این یک لباس گشاد است که کمی بالاتر از زانو به پایان می‌رسد و معمولاً آستین کوتاه است. تونیک‌های ساحلی از پارچه‌های سبک مانند: پارچه ابریشمی، پنبه، پلی استر، ابریشم یا ابریشم مصنوعی ساخته می‌شوند. آن‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی عرضه می‌شوند. بسیاری از تونیک‌ها دارای یقه V شیب دار هستند که لباس شنای شما را در زیر نمایان می کند. تونیک‌ها آزاد هستند و معمولاً با کمربند بسته نمی شوند، اگرچه برخی از آن‌ها دارای کمرهای کشی می‌باشند.

پبراهن ساحلی بلند

پوشش‌های ساحلی سارونگ: پوشش ساحلی سارافون از همه گزینه‌ها همه کاره تر است. سارافون یک پارچه بلند است که با بسته بندی و گره زدن می‌توان به عنوان دامن، لباس هالتر، لباس بدون بند (کوتاه یا بلند)، لباس یک شانه و … آن را استفاده کرد. بسته به نوع پارچه، حتی می‌توانید از آن به عنوان حوله استفاده کنید و در حین برنزه کردن، مستقیماً آن را روی ماسه قرار دهید.

جدیدترین مدل های پیراهن ساحلی زنانه تابستانی ۱۴۰۱

کاربرد های پیراهن ساحلی

 

نکاتی که قبل از خرید پیراهن ساحلی زنانه باید به آن‌ها توجه کنید:

قیمت لباس ساحلی: اگر همیشه قبل از خرید، ضریب قیمت را در نظر داشته باشید، مفید خواهد بود. هر محصول دارای محدوده قیمت متفاوتی است و این پوشش‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ما دلیل معتبر و قوی برای این انتخاب قیمت در محصولات مورد علاقه شما داریم. بهتر است جایی بین پوشش‌های با قیمت متوسط تا گران بمانید. به این دلیل که مدل‌های ارزان قیمت از مواد بی‌کیفیت ساخته شده‌اند و پس از شستن آن‌ها یا پوشیدن آن برای بیش از چند سفر، پوشش پاره می‌شود. پوشش‌هایی مانند این معمولاً بسیار گران نیستند، حتی در بخش گران‌تر بهتر است یک خرید خوب انجام دهید تا چند خرید بد.

قیمت پیراهن های ساحلی

 

کیفیت لباس ساحلی: کیفیت به اندازه طراحی یک لباس مهم است. کیفیت پارچه نه تنها به ظاهر لباس پوشیده بلکه برای احساس شما در آن نیز ضروری است. اگر لباس از مواد باکیفیت ساخته شده باشد، دوام بیشتری خواهد داشت، روی پوست شما زیباتر می‌شود و به شما کمک می‌کند هنگام پوشیدن آن احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. از سوی دیگر، اگر کیفیت آن در حد مطلوب نباشد، آن‌طور که می‌خواهید باکلاس و جذاب به نظر نمی‌رسد. مطمئن شوید که روی مواد با کیفیت عالی مانند پنبه و اسپندکس مخلوط سرمایه گذاری کنید.

 

 

پیراهن کوتاه ساحلی

 

پوشش‌های ساحلی CAFTAN: پوشش ساحلی کافتان یک لباس آزاد است که تا مچ پا بلند و آستین کوتاه دارد. این یکی از انواع تونیک است، به همین دلیل است که می‌بینید بسیاری از خرده فروشان آنچه را که به نظر می رسد یک تونیک به عنوان کتان علامت گذاری می‌کنند. اگر به دنبال یک گزینه آستین بلند تا مچ پا هستید که پوشش بیشتری در برابر نور خورشید ارائه می‌دهد، کافتان یک گزینه عالی است. بسته به استایل، حتی می‌توانید از پوشیدن آن برای شام هم دوری کنید. کافتان‌ها حس بسیار لوکسی دارند، می‌توانم بگویم که از همه پوشش‌های ساحلی جذاب تر هستند. آن‌ها همچنین در انواع پارچه‌ها، رنگ‌ها و طرح‌ها عرضه می‌شوند.

پیراهن ساحلی دخترانه

پیراهن‌های ساحلی: پوشش های ساحلی همان طور هستند که به نظر می‌رسند. آن‌ها لباس هستند آن‌ها می‌توانند ماکسی، کوتاه، بدون بند، بند اسپاگتی، هالتر، در انواع پارچه، شکل و تناسب باشند. آن‌ها لباس‌هایی برای ساحل هستند، بنابراین پارچه‌ای سبک‌تر و اغلب نمایان‌تر از لباس‌های معمولی دارند، زیرا فرض می‌شود زیر آن لباس شنا دارید. آیا در تصمیم گیری برای پوشش ساحلی لباس مشکل دارید زیرا گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد. فقط مدل لباس مورد علاقه خود را که هر روز می پوشید انتخاب کنید و مدلی مشابه به عنوان پوشش ساحلی پیدا کنید.

انواع پیراهن ساحلی

پیراهن ساحلی شیک زنانه

نوع پارچه لباس ساحلی: پوشش ساحلی شما باید سبک و لطیف باشد. در عین حال به پوست شما اجازه تنفس بدهد. پارچه‌هایی مانند پارچه ابریشمی یا پلی استر معمولاً محبوب تر هستند زیرا نه تنها سبک وزن و ضد چروک می‌باشند، بلکه می‌توانند برای نگهداری در کیف ساحلی شما بسیار کوچک تا شوند. پنبه نازک خواص خنک کنندگی و محافظت بیشتری از پوست شما ارائه می‌دهد، اما این نوع پوشش‌ها در صورت تا شدن می‌توانند حجیم باشند و ممکن است در حین حمل و نقل چروک شوند.

پیراهن زنانه مناسب تابستان

پیراهن فانتزی زنانه و دخترانه

لباس راحتی دخترانه و زنانه

پیراهن دخترانه

پیراهن یقه قایقی زنانه و دخترانه

پیراهن عروسکی دخترانه

با ما همراه باشید.

نظرات