بیوگرافی جیسون الکساندر همسر سابق بریتنی اسپیرز کیست + زندگینامه و عکس اینستاگرام

0

بیوگرافی جیسون الکساندر همسر سابق بریتنی اسپیرز کیست + زندگینامه و عکس اینستاگرام

جیسون الکساندر همسر سابق بریتنی اسپیرز کیست با عکس و بیوگرافی جیسون الکساندر همسر سابق بریتنی از آشنایی تا ازدواج و طلاق همراه با عکس های جدید اینستاگرام جیسون الکساندر با حواشی حمله به مراسم عروسی بریتنی اسپیرز خواننده آمریکایی و سام اصغری در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید:

بیوگرافی جیسون الکساندر همسر سابق بریتنی اسپیرز کیست + زندگینامه و عکس اینستاگرام

بیوگرافی جیسون الکساندر و همسرش

جیسون آلن الکساندر متولد سال ۱۹۸۱ در آمریکا می باشد که در سال ۲۰۰۴ با بریتنی اسپیرز خواننده پاپ امریکایی ازدواج کرد و پس از ۵۵ ساعت از هم جدا شدند. مدت کوتاه ازدواج این زوج در آن زمان همه را شوکه کرد. جیسون الکساندر در ۹ ژوئن ۲۰۲۲ با توجه به عشق و علاقه ای که هنوز به بریتنی دارد، به مراسم عروسی او با سام اصغری حمله کرد و توسصط پلیس دستگیر شد.

جیسون الکساندر

از آشنایی تا ازدواج و طلاق جیسون الکساندر و بریتنی اسپیرز

در ۳ ژانویه ۲۰۰۴ اسپیرز با دوست دوران کودکی خود، جیسون آلن الکساندر در یک کلیسای عروسی کوچک در لاس وگاس، نوادا ازدواج کرد. این ازدواج ۵۵ ساعت بعد، در پی دادخواستی به دادگاه ابلاغ شد و منجر به طلاق شد و اسپیرز اعلام کرد: «فاقد درک از اقدامات او بودم»

همسر سابق بریتنی اسپیرز حاشیه و جنجال های زیادی داشته و تاکنون چند بار توسط پلیس بازداشت شده است .

الکساندر همچنین ابتدا در ژانویه ۲۰۲۱ در نشویل دستگیر شد، سپس در آگوست به دلیل نقض امنیت هوایی در مرکز تنسی و پس از تلاش برای ورود به یک منطقه ممنوعه دستگیر شد و بعد از این حادثه با قرار وثیقه ۲۵۰۰ دلاری آزاد شد.

او در گذشته به سه اتهام رانندگی در حالت مستی ، استفاده از مواد مخدر و دارا بودن و حمل مواد مخدر، دستگیر شده است.

در حالی که ازدواج آنها کوتاه بود ، اما به نظر می رسد که الکساندر به بریتنی اهمیت می دهد ، زیرا او در اعتراض “Free Britney” ، که برای درگیری با پدرش در امور مالی او برگزار شده بود ، در تابستان برای حمایت از او دیده شد.

الکساندر در اینستاگرام زنده گفت:

“او قطعاً می خواهد پدرش تا حد محافظه کاری از صحنه دور باشد.”

عکس جیسون الکساندر همسر سابق بریتنی

بیوگرافی جیسون الکساندر همسر سابق بریتنی اسپیرز کیست + زندگینامه و عکس اینستاگرام

حمله به مراسم عروسی بریتنی با سام اصغری

جیسون الکساندر، همسر سابق بریتنی اسپیرز ساعاتی پیش به محل عروسی بریتنی و سام اصغری حمله کرد!

او در حالی که در اینستاگرام لایو گذاشته بود به محل عروسی بریتنی وارد شد و با ماموران امنیتی محل عروسی به قصد به هم ریختن جشن عروسی و دیدن بریتنی درگیری لفظی پیدا کرد!

جیسون الکساندر خطاب به ماموران می‌گفت بریتنی اولین و تنها زن او است! گفته میشود جیسون پس از چند دقیقه توسط پلیس دستگیر شده.

این مرد ۳۹ ساله که در سال ۲۰۱۴ تنها ۵۵ ساعت با بریتنی ستاره پاپ ازدواج کرده بود ، گفت که هنوز با همسر سابق خود صحبت می کند و او و سام تا کنون گام بزرگی در رابطه خود برنداشته اند.

گفتنی است که بریتنی جین اسپیرز زادهٔ ۲ دسامبر ۱۹۸۱ خواننده آمریکایی است. او فعالیت هنری خود را از بازی در چند نمایش در ۱۵ سالگی آغاز کرد و سپس وارد موسیقی شد.

اسپیرز پس از دوره‌ای حضور بر روی صحنه‌های نمایشی و مجموعه‌های تلویزیونی، در سال ۱۹۹۷ هنگامی که پانزده سال داشت قراردادی با جایو رکوردز بست. دو آلبوم استودیویی نخست او، … عزیزم یک بار دیگر (۱۹۹۹) و اوه!… باز هم دسته‌گل به آب دادم (۲۰۰۰) با موفقیت‌های جهانی همراه بودند و او موفق‌ترین هنرمند نوجوان در تاریخ شد. از او با عنوان افتخاری «پرنسس پاپ» نیز یاد می‌شود.

در سال ۲۰۲۱، اظهارات اسپیرز از سوابق عمومی نشان داد که او تیم مدیریت و خانواده خود را به سوءاستفاده از اموالش متهم کرده و خواستار فسخ این توافق شد.

نظرات