۱۵ تکنیک عملی و کارا برای افزایش فالوور اینستاگرام و موفقیت کسب و کار شما!

0

اینستاگرام امروزه در کشور به یکی از ابزار های مهم تبلیغاتی تبدیل شده است، اما آیا میدانید که چطور باید بازاریابی خود را در این شبکه اجتماعی شروع کنید و برای موفقیت چه کارهایی باید انجام بدهید ؟ چطور می توانید افزایش فالوور داشته باشید و در این مسیر پیشرفت کنید ؟ در حال حاضر اینستاگرام بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر دارد که حتی اگر نیمی از این تعداد را کاربران فعال در نظر بگیریم، عدد بدست آمده نمایانگر اهمیت بازاریابی در این شبکه اجتماعی محبوب است. برای همین هم اینستاگرام با درک شرایط، ابزاری برای راه اندازی یک پیج اینستاگرام  مختص کسب و کار در اختیار کاربران قرار داده است. شما می توانید از اینستاگرام برای تولید محتوای تصویری از داستان برند خود به صورت عکس یا ویدئو استفاده کنید و با کاربران خود در ارتباط باشید اما چند نکته وجود دارد که در عین سادگی ممکن است فراموش شود اما در صورتی که رعایت کنید باعث افزایش فالوور شما و عدم ریزش آن ها می شود.

فالوور ارزان

فالوور ایرانی

فالوور واقعی

 

از هشتگ ها استفاده کنید

هشتگ ها یکی از بخش های اصلی اینستاگرام را تشکیل می دهند و یکی از بهترین راه ها است تا علاقه مندان بتوانند پیج اینستاگرام شما را پیدا کنند. بر خلاف سایر شبکه های اجتماعی مانند توئیتر، شما محودیتی در تعداد کاراکتر نخواهید داشت. پست خود را با تعداد مناسبی هشتگ (نه بیش از حد) همراه کنید تا به یک زنجیره طلایی متصل شوید.

 فالوور واقعی

نام برند خود را به هشتگ تبدیل کنید

در برخی از پست ها نام برند خود را به صورت هشتگ درج کنید ، همچنین در هر دوره یک مسابقه ایجاد کنید ، یک نام برای آن انتخاب کنید و این نام را به صورت هشتگ در پست های خود قرار دهید. با این کار کاربران شما می توانند با هم در ارتباط باشند و همچنین رقیبان خود را بشناسند.

از هشتگ های عمومی استفاده کنید

فراموش نکنید که از هشتگ های عمومی در تصاویر خود استفاده کنید تا کاربرانتان قادر باشند شما را بیابند. برای مثال اگر شما یک کسب و کار در زمینه قهوه دارید، نباید فراموش کنید که از هشتگ “قهوه” یا “اسپرسو” استفاده کنید.

از هشتگ های ترند شده استفاده کنید

ترند شدن در اینستاگرام می تواند به سرعت نور اتفاق بیفتد و معمولا از آنچه شما فکر می کنید سریعتر است. اگر شما موضوعی ترند شده را یافتید که با کسب و کار شما در ارتباط بود ، پس از آن استفاده کنید. با این کار پست شما توسط هزاران نفر تنها در چند دقیقه دیده خواهد شد.

همواره هشتگ ها را بررسی کنید

فراموش نکنید که هر چند وقت ، هشتگ ها را بررسی کنید. به ویژه هشتگ های اختصاصی ای که ایجاد کرده اید را پیگیری کنید، به کامنت ها پاسخ دهید و با آن ها در ارتباط باشید. در نهایت رعایت این نکات ریز در استفاده از هشتگ ها باعث افزایش فالوور شما و همپنین ماندگاری آن ها می شود.

بر مشتریان تمرکز کافی داشته باشید

از کاربران خود با لایک کردن پست های آن ها ، قدردانی کنید ، اگر پستی درباره برند شما ایجاد شده است، نباید آن را از دست دهید و حتما آن را به اشتراک بگذارید و از کاربر فعالتان تشکر کنید.

برای کاربران خود کامنت بگذارید

مشارکت با کاربران با استفاده از کامنت گذاری در پست های زیبای آن ها، می تواند یکی از ارکان وفاداری کاربران به برند شما باشد و آن ها را واقعا تحت تاثیر قرار دهد.

به تمامی کامنت ها پاسخ دهید

اگر کاربری برای پست شما کامنت گذاشت، حتما به آن پاسخ دهید. این قانون در مورد کامنت های سوالی و  غیر سوالی صدق می کند. سریع پاسخ دهید و به آن ها نشان دهید برای وقت و رضایت آنان ارزش قائلید.

کاربرانتان را منشن کنید

منشن ها یکی دیگر از بخش های مهم اینستاگرام است. کابرانتان ، فالوور هایتان و یا هر کسی که پستی در مورد برند و کسب و کار شما ایجاد کرده است را منشن کنید. با این کار شما وفاداری خود به آن ها را نشان داده اید و همچنین یک حلقه مشارکتی ایجاد نموده اید.

سلبریتی ها و رهبران کسب و کار ها را منشن کنید

اگر پست شما در مورد سلبریتی ها است، به آن ها اجازه بدید که این پست را ببینند. ممکن است آن ها این پست را بپسندند و آن را با کاربران خود به اشتراک بگذارند که می تواند برای شما مانند یک بمب عمل کند.

با کاربران خود مشارکت کنید

حتما تصاویری را مختص کاربرانتان فراتر از کسب و کار خود به اشتراک بگذارید ، برخی مواقع تصاویری را قرار دهید که از فضای کسب و کار فاصله گرفته و یا به صورت مسقیم بر کسب و کار شما اشاره نداشته باشد. همانطور که دیدید رعایت این موارد و توجه به کاربران می تواند علاوه بر افزایش فالوور اینستاگرام شما، کاربران را برای شما وفادار نگه دارد و ریزش فالوور شما به شدت پایین بیاید.

پست های خلاقانه ایجاد کنید

از فیلتر ها برای جذاب کردن تصاویر خود استقاده کنید. از زاویه های جذاب، نور ها و سایر تکنیک های عکاسی استفاده کنید. سعی کنید در این مورد کمی مطالعه کنید و روش های عکاسی را بیابید. از نرم افزار هایی مانند فتوشاپ ، فتوشیک برای ویرایش و بهبود عکس ها استفاده کنید.

ویدئو ایجاد کنید

اینستاگرام هم اکنون از ویدئو ۱۵ ثانیه به ویدئو های ۱ دقیقه ای رسیده است و شما می توانید محتوای ویدئویی با زمان بیشتری را برای کاربرانتان تولید و به نمایش بگذارید. پس از این قابلیت هرگز عبور نکنید.

از کاربرد محصولاتتان پست ایجاد کنید

تصاویری از کاربرد محصولاتتان در زندگی روزمره تهیه کنید و آن ها را با کاربرانتان به اشتراک بگذارید تا کاربرانتان با محصول شما ارتباط بهتری برقرار کنند.

محصولاتتان را خلاقانه نمایش دهید

همیشه یک تصویر خام از محصول را منتشر نکنید ، تصاویری خلاقانه با کمک یه گرافیست یا یک کاریکاتوریست ایجاد کنید و محصول خود را به صورت غیر معمول در دید کاربرانتان قرار دهید.

مسابقه بگذارید

مسابقه ای بگذارید تا افراد تصاویری از استفاده از محصولات یا خدمات شما بفرستند و آن ها را تک به تک ولو خوب یا بد به اشتراک بگذارید و از آن ها بخواهید برای عکس خودشان مخاطب جذب کنند و جایزه بگیرید!

مسابقات تگ کردنی دیگر جواب نمی دهند

از مسابقاتی که لازم است هر کس افرادی را منشن کند و در قرعه کشی شرکت داده شود اجتناب کنید. این مدل جذب مخاطب خیلی وقت است که از دور خارج شده و فقط موجب آزار و اذیت می شود!

استفاده از پیج تجاری اینستاگرام

آیا می خواهید محصولات و نام تجاری شما توسط افراد بیشتری دیده شود؟ فالوور هایی داشته باشید که واقعا مشتریانی برای برند شما باشند و پول پرداخت می کنند؟ اگر اینطور است شما باید پیج اینستاگرام خود را به حالت کسب و کار تغییر دهید.

اکانت تجاری اینستاگرام خود را بسازید

اگر شما برای کسب و کار خود وارد اینستاگرام شده اید، اکانت شما باید با اکانت شخصی متفاوت باشد. باید توجه داشته باشید که این پیج کسب و کار شما است و تصاویر سلفی شما جذابیت برای مشتریان شما ندارد و کمکی به رشد آن نخواهد کرد. شما باید به طور تخصصی در حوزه برند خود فعالیت مستمر و حرفه ای داشته باشید! اما چگونه باید اکانت اینستاگرام خود را مدیریت کنیم تا مشتریان بیشتری را جذب کنیم ؟

وبسایت خود را در بیو اینستاگرام خود اضافه کنید

در اینستاگرام ، شما قادر نخواهید بود در توضیحات پست ها ، از لینک قابل کلیک استفاده کنید و تنها جایی که شما می توانید فالوورهایتان را به وبسایت خود و یا صفحه فرود یا کانال تلگرامی خود منتقل کنید ، لینک موجود در بیو است. از این لینک استفاده کنید.

نام و آیدی شما باید مناسب و به یاد ماندنی باشد

تمام فعالیت های شما در اینستاگرام بدون هویت می شود اگر نام شما مطابق با برند شما نیاشد. نامی که شما در اینستاگرام انتخاب می کنید باید مطابق با برند شما و نامی که در سایر شبکه های احتماعی از آن استفاده کرده اید باشد. همچنین تصویر پروفایل خود را به روز نگه دارید و از تصویری مرتبط با کسب و کار و برند خودتان استفاده کنید. در صورتی که لوگو مناسبی دارید، بهترین مکان استفاده از آن، تصویر پروفایل اینستاگرام شما است.

بیو خود را با اطلاعات حرفه ای و جذاب کامل کنید

کاربران قبل از اینکه پیج اینستاگرام شما را فالو کنند، به پروفایل شما سر می زنند، بیو شما را مطالعه می کنند و تصاویر شما را می بینند. پس اطمینان حاصل کنید متنی که کاربر قبل از تصمیم به فالو کردن یا نکردن شما می خواند متنی مناسب باشد تا بتوانید کاربر را جذب کنید.

نام کسب و کار خودرتان و شرح مختصری از فعالیت هایی که انجام می دهید را بنویسید. در بیو از نوشتن متن های بیهوده و زیاد بپرهیزید، می توانید از امونجی استفاده کنید و تعداد استفاده را بالا نبرید مثلا بیشتر از ۲ اموجی استفاده نکنید و از فضای کمی که دارید هوشمندانه بهره ببرید. نیازی ندارید که از هشتگ ها و کلمات کلیدی  در بیو اینستاگرام استفاده کنید زیرا برای شما کارایی ندارد. مگر اینکه شما یک کمپین با یک هشتگ خاص راه اندازی نموده باشید، آن وقت نیاز است که آن هشتگ در داخل بیو نوشته شود.

شماره تماس فراموش نشود!

حتما از شماره تماس برای پیج تجاری خود استفاده نمایید، شماره ای را برگزینید که در ساعات اداری در دسترس باشد و بتوانید پاسخگو مشتریانتان باشید. به یاد داشته باشید مشتریانی که از اینستاگرام تماس می گیرند عموما سوالات بیشتری از کسب و کار و جزئیات آن از شما خواهند پرسید پس سعید کنید با حوصله به آن ها پاسخ دهید

ثبت ایمیل را حتما انجام دهید و آن را چک کنید

یکی دیگر از راه های ارتباطی که می توانید با کاربرانتان در ارتباط باشید استفاده از ایمیل است، ایمیلی مختص کسب و کار اینستاگرامی خود بسازید و آن را در پیج اینستاگرام خود قرار دهید تا کاربرانتان از این طریق با شما در ارتباط باشند.

انجام مراحل بالا از شما، افزایش فالوور مطابق با موضوع شغلی شما با ما، کافه فالوور می تواند پیج شما را متحول کند. جذب فالوور هایی که علاقه مند به موضوع پیج شما هستند می تواند تعامل شما و کاربرانتان را دو جندان نماید و فروش شما را بهبود بخشد. کافه فالوور فقط از فالوور های حقیقی و فعال واقعی استفاده می کند و هدفش بهبود تعامل در پیج شماست و نه فقط بالا رفتن عدد فالوورها که هیچ فایده ای ندارد!

فالوور ایرانی

برای برند سازی در پیج تجاری اینستاگرام چه باید کرد؟

اگر شما صفحه مرورگر تلفن همراه یا کامپیوتر خود را باز کنید و یک جستجوی ساده در مورد اینستاگرام انجام دهید با سایت های زیادی مواجه خواهید شد که فروش و خرید فالوور انجام می دهند. صرف نظر از صحت عملکرد اینگونه سایت ها این سوال به وجود می آید که چطور میشود فالوور را فروخت یا فالوور خرید؟ آیا واقعا این کار امکان پذیر است؟ اولین مفهوم فالوور که به ذهن می آید همان معنی کلمه follower است که به معنی دنبال کننده است. مگر میشود کسی را مجبور به دوست داشتن کسی کرد؟ عبارت فروش فالوور با همین معنی اول کلمه follower در تضاد است. آیا این فالوورها واقعی هستند؟ آیا ریزش نمی کنند؟ مشکلی پیش نخواهد آمد؟ فعال هستند؟ آیا اینستاگرام ما را جریمه نخواهد کرد؟ این نگرانی ها همه طبیعی هستند. احتمالا می پرسید که اگر این فالوورها واقعی نیستند پس چه هستند؟

جالب است بدانید که تاکنون بیش از ۳ میلیارد حساب کاربری اینستاگرام ساخته شده است در صورتی که تعداد رسمی کاربران اینستاگرام به تازگی با کمی اغراق از مرز ۳۰۰ میلیون نفر عبور کرده است. همین موضوع نشانگر این است که بسیاری از کاربران اینستاگرام توسط افراد سود جو به صورت تقلبی ساخته شده اند تا طی عملیات خاصی بتوانند مثلا ۱۰ هزار کاربر ایرانی را به یک اکانت اینستاگرام اضافه کنند. اینجاست که متوجه می شویم چرا اینگونه فالوور ها لایک نمی کنند و کامنت نمی گذارند. در واقع اینگونه فالوور ها چیزی بیشتر از یک نام ساده نمی باشند که صرفا جهت کلاهبرداری ساخته شده اند و جالب است بدانید که علت کم شدن ناگهانی فالوورها در برهه های زمانی خاص وجود همین فالوور های غیر واقعی می باشد که اینستاگرام بعد از مدتی آن ها را تشخیص داده و از سرور های خود حذف می کند. اما ما در جای جای این نوشته توصیه کردیم که از خدمات خرید فالوور استفاده کنید، چرا ضد و نقیض شد؟

پیشنهاد ما به شما خرید فالوور واقعی و فعال بدون ریزش است، فالوورهایی که تفاوتی با افراد عادی پشت صفحات اینستاگرامی ندارند و با ضمانت و گارانتی به فروش می رسند و برای هر سوالی درمورد آن ها به پشتیبانی ۲۴ ساعته دسترسی کامل دارید. اما از کجا می توان خرید فالوور ارزان بدون ریزش انجام داد؟ بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام کدام است؟ به چه کسی اعتماد کنیم؟

فالوور ارزان

چرا کافه فالوور؟

می دانیم که احتمالا سایت ها و سرویس های زیادی برای افزایش لایک و فالوور را دیده اید و شاید هم تجربه خرید بدی از آن ها داشته اید یا مورد محدودیت های اینستاگرام واقع شده اید. تفاوت اصلی بین ما و آن سرویس ها این است که لایک ها و فالوور ها و کامنت های ما به صورت ۱۰۰% واقعی و توسط کاربران فعال و ایرانیست و با ضمانت خدمت شما عرضه می شود. همچنین پس از خرید از ما و ثبت سفارش تا انتهای آن و بعد از آن تا هر زمان که نیازی به ما داشته باشید به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما هستیم، هر سوالی، انتقادی، پیشنهادی و هر مورد دیگری را با جان و دل پاسخ می دهیم و همیشه کنار شما خواهیم بود تا رضایت صد در صدی شما را جلب نماییم، به طور خلاصه مزایای استفاده از خدمات کافه فالوور عبارت اند از:

  • اعتبار ما به رضایت شماست، خدمات توسط کاربران حقیقی و واقعی ارائه می شوند و هیچگونه کاربر فیک یا رباتی در مجموعه ما جای ندارد.
  • ما از شما رمز اکانت اینستاگرام نمی خواهیم، هر سایتی چنین اطلاعاتی از شما خواست بی شک کلاهبردار است.
  • دریافت سفارش ها در کمترین زمان ممکن ضمانت می شوند، وقت شما طلاست!
  • با پشتیبانی ۲۴ ساعته توسط تیکت در خدمت شما بزرگواران خواهیم بود.

نظرات