جزئیات تخصصی‌ترین بررسی بروکر الپاری

0

فعالیت در بازارهای مالی مانند فارکس به دانش و تجربه کافی نیاز دارد که در کنار آن استفاده از یک بروکر معتبر نیز الزامی است. در حال حاضر بروکرهای زیادی در این خصوص فعالیت می‌کنند که بررسی آنها باید به طور تخصصی انجام شود. اما احتمالاً نام بروکرهایی مانند آمارکتس، الپاری و روبو فارکس را شنیده باشید چرا که به نسبت سایر بروکرها از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. حال ما در این مقاله قصد داریم به جنبه‌های مختلف بروکر الپاری اشاره کنیم تا در صورتی که قصد دارید از این بروکر استفاده کنید، اطلاعات کامل‌تری داشته باشید.

بروکر الپاری

آیا الپاری بروکر معتبری است

از جمله ملاک‌های بررسی اعتبار یک بروکر، رگوله‌هایی است که برای بروکر وجود دارد که در حال حاضر این بروکر تحت رگولاتوری FSA است که اعتباری چندانی ندارد. البته الپاری تحت نظر یک نهاد نظارتی نیز قرار دارد که وظیفه‌ی بررسی شکایت تا حداکثر ۲ هزار یورو را بر عهده دارد. با این حال نمی‌توان گفت که این بروکر فاقد اعتبار است چرا که در حال حاضر میلیون‌ها کاربر ایرانی و خارجی از این بستر برای انجام معاملات استفاده می‌کنند. با این وجود در ادامه به دلایل مخالفان این بروکر اشاره می‌کنیم تا در صورتی که علاقه به استفاده از الپاری داشتید، آنها را لحاظ کرده و بهترین تصمیم را بگیرید:

– بسیاری از افراد معتقدند که ضعف در مدیریت بروکر الپاری باعث ورشکستی این بروکر در سال‌های گذشته شده است که این امر اعتبار این بروکر را زیر سوال برده است و به همین دلیل نمی‌توان روی آن حساب باز کرد. البته ناگفته نماند شعبه‌ای که در این بروکر ورشکست شد مربوط به شعبه انگلستان بوده است.

– قطع همکاری بروکر فارکس تایم با تریدرهای ایرانی از دیگر دلایلی است که افراد برای عدم اعتبار الپاری ارائه می‌دهند چرا که فارکس تایم از سهامداران عمده الپاری محسوب می‌شود و ممکن است الپاری را مجبور به قطع همکاری با ایرانی‌ها کند. با این حال ما این دلیل را به جهت عدم اعتبار الپاری موثق نمی‌دانیم.

انواع حساب در الپاری

حساب‌هایی که در این بروکر وجود دارد به چند دسته تقسیم می‌شوند که هر کدام برای هر تریدر قابل استفاده است. به طور کلی این حساب‌ها شامل موارد زیر هستند:

– حساب نانو. اگر به تازگی به بازار فارکس ورود کرده‌اید، بهتر است که از این نوع حساب استفاده کنید. حداکثر لات موجود در حساب نانو یک‌ صدم است و کلیه سود و زیان‌های حساب نیز به Cent محاسبه می‌شود.

– حساب استاندارد. این نوع حساب بدون کمیسیون و با اسپرد پایین است. از ویژگی‌های این حساب نیز می‌توان به حداقل واریزی برای فعال کردن حساب اشاره کرد. ضمناً تعداد نمادهای فعال در این حساب قابل قبول است.

– حساب enc. اگر تریدر حرفه‌ای هستید، می‌توانید از این حساب در بروکر الپاری استفاده کنید. دریافت ناچیز اسپرد و مقدار کمی کمیسیون از ویژگی‌های این حساب محسوب می‌شود.

– حساب pro enc. اگر با دادن کمیسیون که معمولاً تا ۵ دلار هم می‌رسد، مشکلی ندارید، می‌توانید از این نوع حساب بهره ببرید. تعداد جفت ارزها نیز در حساب pro enc بیشتر از سایر حساب‌هاست.

بروکر الپاری

روش‌های واریز و برداشت از الپاری

مطمئناً یکی از دغدغه‌های همه‌ی تریدرهای ایرانی نحوه واریز و برداشت بروکرهاست که این موضوع نه تنها در الپاری بلکه در سایر بروکرها مانند روبو فارکس نیز زیر ذره‌بین قرار دارد. اما خبر خوش برای تریدرهای ایرانی الپاری این است که شارژ حساب به صورت ریالی نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است و یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از این بروکر این اقدام فوق العاده الپاری است. البته از دیگر روش‌های شارژ و برداشت حساب مانند وبمانی، پرفکت مانی و رمز ارزها نیز می‌توان استفاده کرد. اما نکته‌ی ناامید کننده اینجاست که شارژ حساب الپاری با استفاده از تتر امکان‌پذیر نیست که امیدواریم این مشکل هر چه سریع‌تر برطرف شود.

حساب اسلامی در الپـاری چیست

هدف از ارائه حساب اسلامی در بروکرهایی مانند الپاری، آمارکتس و… این است که جذب مشتری بیشتری انجام شود چرا که بسیاری از تریدرهای کشورهای مسلمان پرداخت بهره در معاملات را شرعی نمی‌دانند. به همین دلیل بروکرهایی مانند بروکر الپاری دست به ارائه حساب اسلامی زده‌اند. در واقع با استفاده از این حساب حداقل تا ۳۰ روز که معاملات‌تان باز باشد، نیازی به پرداخت بهره نخواهید داشت و این مزیت الپاری محسوب می‌شود که باعث شده است که علاقه‌مندان زیادی به سمت و سوی این بروکر سرازیر شود.

تنوع در پتلفرم‌های معاملاتی الپاری

برای انجام معامله در الپاری به استفاده از پلتفرم‌های دلخواه نیاز است که الپاری دو پلتفرم متاتریدر ۴ و ۵ را در اختیار کاربران قرار داده است که بکارگیری از آنها در قالب ویندوز، اندروید و ios خواهد بود. البته متاتریدر ۴ و ۵ تحت وب و مک بوک نیز برای تریدرها مهیا شده است تا انجام معاملات به بهترین شکل ممکن توسط افراد حرفه‌ای در نظر گرفته شود.

بررسی پشتیبانی الپـاری

به طور حتم وقتی قرار است یک بروکر معتبر را برای ترید استفاده کنیم، حتماً باید به بخش پشتیبانی آن توجه ویژه داشته باشیم. خوشبختانه الپاری در این خصوص بهترین خدمات را به تریدرها ارائه می‌دهد که در واقع یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد با این بروکر همکاری می‌کنند، پشتیبانی فعال و همیشگی آن است. گفتنی است که در بین بروکرهای معتبر، الپاری دارای قوی‌ترین پشتیبانی بوده که توانسته است رضایت اکثریت تریدرها را نیز جلب کند. ناگفته نماند که راه‌های ارتباطی با پشتیبانان الپاری از طریق واتساپ، تلگرام و سایت است که به راحتی می‌توانید از آنها جهت ارتباط بهره ببرید.

بروکر الپاری

اطلاعات بیشتر در خصوص بروکر الپاری با معامله گر ایرانی

در این مقاله سعی کردیم به معرفی بروکر پرطرفدار الپاری بپردازیم تا اگر در حال حاضر نیاز به یک بروکر مناسب داشتید، بتوانید با بررسی کامل، بهترین آن را انتخاب کنید. البته در این مطلب سعی شد به موارد مهم‌تر این بروکر اشاره کنیم لذا اگر همچنان در خصوص موارد مختلف این بروکر سوال یا ابهامی داشتید، کافی است که به سایت معامله گر ایرانی مراجعه کنید.

این سایت از جمله سایت‌های آموزشی فارکس است که در آن همه آنچه که باید از معاملات فارکس بدانید، برایتان آورده شده است. حتی در خصوص آموزش دیگر بروکرها مانند روبو فارکس نیز اطلاعات کاملی در سایت جمع‌آوری شده است. لذا برای هر گونه استفاده از امکانات سایت معامله گر ایرانی کافی است که از طریق راه‌های ارتباطی قرار داده شده به این مرجع معتبر مراجعه نمایید.

نظرات