جملات برای رل زدن + متن جذاب برای رل زدن

1

در این پست می توانید متن های زیبا برای دوست شدن و متن های کوتاه رل زدن و متن هایی برای رل زدن در اینستاگرام و جملات برای رل زدن و متن جذاب برای رل زدن و عکس نوشته رل زدن و عکس استوری رل زدن در اینستاکرام را مشاهده کنید.

جملات برای رل زدن

جملات برای رل زدن

من با سلام خوبی شروع نمیکنم چون میدونم که جواب نمیدی برای همین مستقیم میرم سر اصل مطلب و پیشنهادم رو میدم که حاضری این افتخار رلِ من بودن رو نصیب خودت کنی و بشی دوشیزه/آقای ما؟

جملات برای رل زدن

می تونی بازوم رو بگیری تا به دوستام بگم که یه فرشته من رو لمس کرده

جملات برای رل زدن

تو سرما بخوری
من هم می خورم !
برای دو نفر که همدیگر را دوست دارند
این یک اتفاقِ منطقی ست
نه به ویروس ها ربط دارد
نه هیچ چیزِ دیگر

جملات زیبا دوست شدن

راستش رو بخوای از وقتی که به گروه اومدی و با بچه ها چت میکنی از روی همون چت کردنت جذبت شدم. هر حرفی که به زبون میاری، هر چیزی که میگی و هر واکنشی که نسبت به مسائل مختلف داری دقیقا همون چیزیه که من میخوام. برای همین اومدم پی ویت تا بهت در مورد حسم بگم و همچنین بهت پیشنهاد بدم که خیلی خوشحال میشم اگه پیشنهادم رو قبول کنی.

جملات برای رل زدن

امکانش هست که تو دو تا قلب داشته باشی؟ چون مال من گم شده

جملات برای رل زدن

رل از کلمه relationship می اید و به معنای ارتباط میباشد

و این رل به معنای در رابطه عاشقانه بودن است

جملات برای رل زدن

متن های زیبا دوست شدن

خداوکیلی تا وقتی که تو هستی و عکس پروفایل داری بقیه دخترا/پسرا اعتماد به نفس عرض اندام توی گروه رو ندارن. خوشگلی/جذابیت تو کاری باهاشون میکنه که همون پایین بمونن و اصلا صداشون در نیاد. همونطور هم که میدونی خوشگلا نصیب خوشگلا میشن دیگه واسه همین اومدم بهت پیشنهاد بدم که خوشحال میشم اگه پیشنهادم رو قبول کنی.

جملات برای رل زدن

می تونم دنبالت راه بیفتم؟ چون پدر و مادرم گفتند همیشه آرزوهام رو دنبال کنم

جملات برای رل زدن

نردبامی که به اندازه دلتنگی من قد بکشد پشت دیوار کسی یافت نشد
تکیه بر حسرت خود خواهم زد

جملات برای رل زدن

ببین من دوسِت دارم و همین دوست داشتنم کاری کرده که به پی وی تو کشونده بشم. من نمیتونم حسم رو رو در رو بهت بگم و نمی تونم حتی بهت زنگ بزنم چون شنیدن نه از تو اونقدر منو ناراحت میکنه که اگه در چنین حالت هایی ازت نه بشنوم واقعا دپرس میشم و نمیخوام تن صدام یا حالت چهره ام رو توی اون لحظات ببینی یا بشنوی. برای همین اومدم توی تل و بهت حسم رو میگم و ازش میخوام که اگه افتخار بدی با هم وارد رابطه بشیم.

1 دیدگاه در “جملات برای رل زدن + متن جذاب برای رل زدن

  1. امیر سینگل گفت:
    6
    1

    این چرتو پرتا چیهههه خدایی

نظرات