جدیدترین مدل های کفش کالج مردانه و پسرانه ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱

0

کفش کالج مردانه ۱۴۰۱ : کالج به کفشهای تخت و پاشنه کوتاه گفته می شود که قابلیت انطباق بالایی از نظر ست شدن با سایر لباس و استایل یک شخص دارد ضمن این که از راحتی بسیاری برای استفاده طولانی مدت برخوردار است، معمولا جنس کالج ها از جنس چرم طبیعی و صنعتی و یا نبوک است.  برای آشنایی با کفش کالج مردانه و تاثیر آن بر استایل شما ادامه این مطلب با مدل های جدید کفش کالج مردانه و پسرانه ۲۰۲۲ را مطالعه بفرمایید.

جدید ترین مدل کفش کالج مردانه

راهنمای خرید

در مورد کالج ها باید گفت که این کفش ها اصولا دارای طراحی اسپورت هستند، به این معنا که قابلیت استفاده توسط زنان و مردان را دارند، نکته مهم بعدی در مورد این کفش ها بدون بند بودن آن است که در حالت اصلی بدون بند طراحی می شود البه ممکن است در برخی طراحی های خاص دارای بند باشند. تخت بودن پاشنه از دیگر مشخصات بارز این مدل کفش ها است. ویژگی بعدی که میتوان به آن اشاره کرد این است که کالج مردانه چرم یا نبوک است، به این معنا که در تهیه کالج ها اصولا از این دو متریال اصلی استفاده می شود.

کفش کالج 1401

ست کفش کالج مردانه با شلوار: کالج مردانه چرم را با چه شلوارهایی می توان پوشید

شاید بتوان گفت که یکی از نقاط قوت کالج ها این است که می توان آن را با انواع شلوارهای جین، پارچه ای و کتان ست کرد، بنابراین یک کالج مردانه شیک می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که به دنبال ست کردن یک کفش با انواع شلوارها هستند. این انطباق بالای استایل کالج باعث می شود که کالج مردانه اسپرت یک ترند همیشگی باشد.

کفش تابستانی مردانه

یک نکته مهم در مورد کفش کالج وجود دارد که محل اختلاف نظر علاقمندان به این سبک کفش است، این که کفش کالج مردانه را باید با جوراب پوشید یا بدون جوراب، اصولا دیده ایم که اکثر آقاین کالج مردانه چرم را بدون جوراب یا همراه با جوراب های مخصوص کالج می پوشند، شاید به این دلیل که احساس می شود این ترکیب استایل شیک تری ایجاد می کند اما در حقیقت می توان در برخی شرایط خاص از کالج به همراه جوراب معمولی هم استفاده کرد، بنابراین باید گفت که هیچ قانون مد یا فشن وجود ندارد که پوشیدن جوراب با کفش کالج را منع کرده باشد.

جدیدترین مدل های کفش کالج مردانه و پسرانه ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱

کفش کالج مردانه

بهترین گزینه و اولین انتخاب برای کالج مردانه چرم است، استفاده از چرم راحت بوده، نگهداری ساده تری نسبت به سایر جنس ها دارد، ضمن این که در موقعیت های رسمی تر نیز می توان از آن استفاده کرد، چرا که نه اسپرت و معمولی است و نه خیلی خشک و کلاسیک، به نظر می رسد که براق بودن چرم طبیعی در یک کالج مردانه اسپرت باعث می شود تیپ و استایل مدرن و در عین حال همه پسندی داشته باشید، کفش های کالج مردانه جدید اغلب از جنس چرم، جیر یا سوت هستند که در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار وجود داشته و می توان آنها را با هر سبک استایلی ست کرد.

کفش مجلسی مردانه

کفش شیک کالج پسرانه ۲۰۲۲

یکی از ویژگی های منحصر به فرد کالج اسپرت مردانه این است که دارای طراحی پهنی در قسمت نوک پنجه است، کالج های اسپرت غالبا از جنس جیر یا مخمل تهیه می شوند، این کالج ها را می توان با شلورهای جین، پارچه ای و کتان استفاده کرد.  انتخاب کالج مردانه اسپرت برای کسانی که فعالیت های مختلفی در طول روز دارند یک گزینه بسیار مناسب است، این انتخاب به شما اجازه می دهد که در طول روز و در محیط های مختلف اداری، رسمی، دانشگاهی و حتی قرارهای دوستانه و استریت استایل نگران ست کردن کفش با تیپ خود نباشید، یک ظاهر اسپرت، جدید و جذاب را می توانید با کفش کالج برای خود فراهم کرده و در تمام طول روز از آن لذت ببرید.

کفش زنانه

بهترین جنس کفش کالج

کفش مناسب دامادی مردانه

انواع جوراب کالج

کفش چرم مردانه

ست کفش کالج مردانه با لباس

همراه ما باشید

نظرات