آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس و ادارات سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

0

تعطیلی فردا سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر بدلیل آلودگی هوا مشخص شد, آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس و ادارات فردا سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ به دلیل گردوخاک و الودگی هوا و تعطیلی مدارس و ادارات و بانک ها و دانشگاه های شهرها و استان ها امروز سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی مدارس و ادارات سه شنبه 10 خرداد 1401 آلودگی هوا

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس و ادارات سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

🔹هنوز درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و ادارات برای روز سه شنبه ۱۰ خرداد تصمیمی اتخاذ نشده و تعطیلی فردا با توجه به شرایط جوی و آلاینده ها دور از انتظار نخواهد بود و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد.

با شکل‌گیری توده گرد و خاک در شور عراق و انتقال آن به مرزهای غربی، جنوب غرب و برخی مناطق غرب و جنوب کشور کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود و در روز دوشنبه (۱۰ خرداد ماه) ادامه خواهد داشت و تعطیلی مدارس برای فردا شنبه هفتم خرداد دور از انتظار نخواهد بود

در حال تکمیل….

🌦 شاخص هوای شهرها فردا ۱۰ خرداد

طبق آخرین نقشه‌های هواشناسی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۱۰ و ۱۱ خردادماه) در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، بخش‌هایی از گیلان، غرب مازندران و ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران در پاره‌ای نقاط رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و درمناطق مستعد همراه با خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش تدریجی دما در بیشتر مناطق کشور و وقوع رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان‌ها خبر داد

از دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شمال هرمزگان، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در پاره‌ای نقاط خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.

ضیاییان در ادامه اظهارکرد: پنجشنبه در بخش‌هایی از استان اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران و البرز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، بخش‌هایی از گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران،‌ رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد همراه با خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است.

این شرایط طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی روی می‌دهد. همچنین بعدازظهر امروز بارش پراکنده در استان‌های همدان، مرکزی، شمال کردستان و لرستان دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی با جنوبی شدن جریانات روی دریای عمان از روز دوشنبه تا چهارشنبه در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شمال هرمزگان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی مناطق خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: طی ‌سه‌شنبه (۱۰ خردادماه) صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

 

نظرات