بگو چه رنگی می پوشد تا فالت بگیرم! (روانشناسی رنگها برای فال)

0

بگو چه رنگی می پوشد تا فالت بگیرم! (روانشناسی رنگها برای فال)

“روانشناسی رنگها فال ۲۰۲۲ “، بگو چه رنگی می پوشد تا فالت بگیرم! روانشناسی رنگها برای فال و روانشناسی بر اساس رنگها را در ادامه این مطلب ما برای شما گلچین کردیم تا برای خرید از آنها ایده بگیرید.بگو چه رنگی می پوشد تا فالت بگیرم! (روانشناسی رنگها برای فال)

بگو چه رنگی می پوشد تا فالت بگیرم! (روانشناسی رنگها فال)

روانشناسی رنگها فال ۲۰۲۲

در تست روانشناسی رنگ ها برای فال و شناخت روحیات و شخصیت فرد، شرایط و عوال زیادی موثر هستند تا نشان دهد فردی که رنگ خاصی  را دوست دارد، چه شخصیتی دارد. اما بطور کلی رنگ ها از نظر روانشانسی بیانگر برخی نشانه ها و نمادها هستند که در ادامه ما نتایج نسبی را به نمایش گزاشتیم که میتوانید از روحسات خود بر اساس رنگها آگاه شوید

بگو چه رنگی می پوشد تا فالت بگیرم! (روانشناسی رنگها فال)

 

روانشناسی رنگها برای فال با رنگ نارنجی

اگر رنگ مورد علاقه شما نارنجی است، پس شما عاشق خارج از منزل هستید، به خصوص طبیعت . راه طولانی در ساحل یا یک پیک نیک در جنگل – هر دو جزئیاتی ایده آل برای شما هستند.

شما دوست دارید با طبیعت هماهنگ باشید و احتمالا عاشق حیوانات نیز هستید، علاوه بر این، افرادی که نارنجی را دوست دارند تحریک آمیز و متفکر هستند و نمی توانند برای مدت طولانی عصبانی باشند، که این اخلاق باعث می شود آن ها در برابر کسانی که دوست دارند، عزیز شوند.

بگو چه رنگی می پوشد تا فالت بگیرم! (روانشناسی رنگها فال)

روانشناسی رنگها برای فال رنگ قرمز

عاشق رنگ قرمز هستید و معمولا انتخاب شما رنگ قرمز است؟ شما تمام و کمال عاشق زندگی هستید. کسانی که انتخاب‌شان رنگ قرمز است افرادی سرسخت و استوار و در راه تلاش‌های‌شان بسیار مصمم هستند.

در روانشناسی رنگها قرمز یک رنگ فریبنده است که انرژی ، قدرت و شجاعت را نشان میدهد. به جرات میتوان گفت رنگ قرمز از جذاب ترین رنگهاست که چشمها را به بخود جذب میکند. پس اگر در جایی خواستید تمام توجه ها را به سمت خود جذب کنید این رنگ کمک شایانی در این امر به شما خواهد کرد. بر اساس مطالعات روانشناسی رنگها ، رنگ قرمز موجب افزایش ضربان قلب و تنفس میشود به این علت که سیستم عصبی بدن را تحریک میکند. پس توجه داشته باشید استفاده بیش از حد از رنگ قرمز در اطرافتان میتواند تاثیر بد داشته باشد.

بر اساس یکی از تحقیقاتی که از رنگ پوشش بازیکن های MMA (مبارزات ترکیبی) به عمل آمد، هنگامی که یک بازیکن از پوشش قرمز رنگ استفاده میکند شانس خود را برای پیروزی افزایش میدهد زیرا باعث تحریک عصبی حریف مقابلش میشود. قرمز رنگی است که در ناخودآگاه ما با خطر و احتیاط همراه است و همانطور که ممکن است جذابیت ایجاد کند همچنین میتواند باعث شود شخصی خطرناک به نظر آید.

بگو چه رنگی می پوشد تا فالت بگیرم! (روانشناسی رنگها فال)

روانشناسی افراد عاشق رنگ زرد

«زردها» عاشق کسب دانش و آگاهی و در میان گذاشتن و یاد دادن آن به دیگران هستند. برای زردها دستیابی به شادی و شاد بودن امری آسان است آن‌قدر که دیگران عاشقان رنگ زرد را با نور درخشان آفتاب مقایسه می‌کنند.

این رنگ همانند رنگ قرمز ، رنگی تحریک آمیز محسوب میشود. به دلیل منعکس کردن نور بیشتر، گرم و شاد است. بر اساس روانشناسی رنگها افرادی که لباسهای زرد رنگ میپوشند شخصیتی گرم ، شاد و سرشار از امید دارند. همچنین طبق تحقیقات روانشناسی رنگها، این رنگ بهترین رنگ برای رستورانهایی است که غذای بیرون بر (Take away) سفارش میگیرند. زیرا با جلب توجه ، مشتری را به سوی خود میکشد و قرار نیست مشتری لحظات زیادی را در آنجا سپری کند. معمولا افرادی که از لباسهای زرد رنگ استفاده میکنند شخصیت خوش بین (مثبت گرا) دارند.

رنگ آجری

این رنگ اغلب رنگ موردِ علاقه ی افراد سالمند است، که معمولا در طول زندگی خود با برخی از سختی ها روبه رو هستند و این موضوع آن ها را به دلیل تجربه هایشان ، قوی تر و بالغ تر می کند. چنین افرادی طبیعتا سخاوتمند هستند و بنابراین در بین دوستان و خانواده شان محبوب می باشند.

 

روانشناسی رنگ ها فال

صورتی

اگر صورتی رنگ مورد علاقه شما باشد، پس شخصی هستید که نیاز به دوست داشته شدن دارید تا احساس امنیت کنید، چنین افرادی بطور طبیعی آرام هستند ، با این حال، آنها دوست ندارند احساساتشان را بروز دهند ، مگر در مقابل افرادی که خودشان می خواهند.

این رنگ رویایی وآرامش بخش همان قرمز است که کمرنگ شده بنابراین اگر به این رنگ علاقه دارید تمام صفات رنگ قرمز را البته کمی ملایمتر دارا می باشید، با گذشت هستید و در عشق، تندی نشان نمی دهید.

افراد علاقمند به این رنگ دیگران را خوب درک می کنند و با اطرافیان خود با ملایمت و لطف رفتار می کنند و به دلیل نشاط و شادابی محبوب اطرافیان خود هستند. این افراد در زندگی با شکستها، خشونتها و دشواری های زندگی زیادی مواجه شده اند.

فال رنگ

رنگ سفید منظم و دقیق

علاقمندان به رنگ سفید افرادی بسیار منظم و منطقی هستند و به هیچ‌وجه با به هم‌ریختگی و موارد نا‌به‌هنجار در زندگی خود کنار نمی‌آیند

در روانشناسی رنگها سفید نشانه ی پاکی و خلوص است. رنگ سفید لباس عروس نیز به همین علت مرسوم شده است. در ذهن ناخودآگاه انسانها معمولا رنگ سفید نماد خوبی هاست همانطور که رنگ مشکی نماد بدی هاست. اگر توجه کرده باشید همیشه لباس افراد مقدس یا فرشتگان سفید رنگ و افراد خبیث و شیطانی مشکی است. با این حال نمیتوان گفت کسی که تیپ مشکی میزند فرد بدی است همانطور که قبلا گفتیم خیلی از خانم ها عاشق افراد مشکی پوش هستند.

 

بگو چه رنگی می پوشد تا فالت بگیرم! (روانشناسی رنگها فال)

رنگ مشکی حساس و هنرمند

آن‌هایی که رنگ مورد علاقه‌شان مشکی است بسیار درون‌گرا هستند، به جزییات زندگی خود بسیار توجه می‌کنند و نسبت به آن حساس هستند و آن‌ها را به سادگی با دیگران در میان نمی‌گذارند.

بر اساس روانشناسی رنگها ، رنگ مشکی نشان دهنده اقتدار و قدرت است با پوشیدن لباس مشکی در حضور چنین افرادی به مرور زمان باعث میشوید که فرد مورد پسندشان قرار بگیرید. طبق روانشناسی رنگها افرادی که مشکی پوش هستند بیشتر شخصیتی مستقل دارند.

نظرات