فیلم وحشتناک حادثه تیراندازی به ماموران پلیس در خیابان طالقانی تهران را کامل ببینید

0

فیلم وحشتناک حادثه تیراندازی خیابان طالقانی تهران و شلیک به ماموران پلیس را کامل ببینید که ساعاتی پیش در مقابل بنیاد شهید در خیابان طالقانی تهران رخ داد و چند مامور نیروی انتظامی زخمی شدند و ضارب نیز دستگیر شد جزئیات ماجرای حادثه تیراندازی خیابان طالقانی و علت تیراندازی در خیابان فلسطین امروز و عکس ضارب کیست را ببینید

فیلم حادثه تیراندازی خیابان طالقانی تهران

فیلم حادثه تیراندازی در خیابان طالقانی تهران را کامل ببینید

ساعاتی پیش در حوالی ظهر روز شنبه ۷ خرداد مرد جوانی که باغدار اهل شهریار بوده با سلاح کمری به سمت ماموران نیروی انتظامی شلیک کرد و باعث مجروحیت و زخمی شدن دو مامور پلیس شد

صبح امروز در محدوده کلانتری ۱۰۷ فلسطین در خیابان طالقانی وقوع تیراندازی گزارش شد و بر اساس جدیدترین خبرها در حادثه تیراندازی در خیابان فلسطین ۴ نفر از مأموران پلیس مجروح شده‌اند. در ویدئوی زیر ببینید:

 

شخصی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت مامورین و شهروندان کرد که در این حادثه سه نفر از مامورین پلیس پایتخت مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

پیگیری ها حاکی از آن بود که در پی تجمع تعدادی از افراد مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور شخصی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت مامورین و شهروندان کرده و دو نفر از مامورین پلیس پایتخت بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا و صورت مجروح و جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده شدند

دستگیری ضارب

ضارب بر اثر اصابت گلوله مصدوم و دستگیر شده است، گفته است که ضارب ماموران پلیس در خیابان طالقانی دیروز ۴ نفر را به قتل رسانده بود

علت تیراندازی در خیابان طالقانی تهران

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در جمع خبرنگاران در تشریح حادثه امروز در خیابان طالقانی بیان داشت: روز گذشته در پی حادثه تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان شهریار که در این حادثه چهار نفر کشته و ۲ نفر زخمی شده بودند، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار داده شد.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان دهنده این موضوع بود که ضارب در پی اختلافات ملکی که سالها پیش بر سر آن اختلاف و دعوا داشته اند اقدام به این عمل مجرمانه کرده و از محل متواری می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری ضارب به قید فوریت در دستور کار پلیس قرار داده شد و مشخصات به واحدهای گشتی و عملیاتی اعلام تا در صورت مشاهده فرد مذکور نسبت به دستگیری او اقدام لازم را به عمل آورند.

سردار رحیمی عنوان کرد: گفتنی است این فرد صبح امروز در حوالی خیابان فلسطین مشاهده و توسط مامورین حاضر در صحنه شناسایی شد که قاتل به محض مشاهده مأموران با سلاح کمری به سمت ماموران و شهروندان شلیک که در این حادثه دو نفر از ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رییس پلیس پایتخت گفت: لازم به ذکر است این فرد شرور و جانی که به سمت ماموران و شهروندان شلیک می نمود دستگیر و از او یک قبضه سلاح کمری کشف شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بازجویی اولیه از متهم در پلیس آگاهی در حال پیگیری و انجام است خاطرنشان کرد:در تحقیقات اولیه از متهم که باغدار است انگیزه اقدام مجرمانه خود را اختلافات ملکی عنوان داشته است.

ضارب مسلح خیابان طالقانی کیست

ضارب این حادثه، روز گذشته، چهار نفر دیگر را در شهریار به قتل رسانده بود.

سردار حسین رحیمی در تشریح حادثه امروز در خیابان طالقانی اظهار کرد: روز گذشته در پی حادثه تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان شهریار که چهار کشته و دو زخمی برجای گذاشت، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار داده شد.

ضارب دستگیر شده حادثه خیابان طالقانی به قتل چهار نفر در شهریار و مجروح کردن چهار مامور پلیس تهران اعتراف کرد و گفت: به دلیل شناسایی از سوی پلیس تیراندازی کردم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این فرد پس از دستگیری گفت: از ۱۸ سالگی از قربانیان جنایت کینه به دل داشتم و با آنها اختلاف ملکی داشتم تا اینکه از دو یا سه سال قبل بود که تصمیم به قتل آنها گرفتم.

وی افزود: از اینکه دو نگهبان بی‌گناه را کشتم پشیمانم اما از اینکه دو مرد دیگر را که با آنها در کار خرید و فروش زمین و باغ کار می کردم پشیمان نیستم و خود آنها باعث شدند تا من بخاطر اختلاف ملکی که با آنها داشتم دست به این کار بزنم.

این فرد درباره تیراندازی به سمت پلیس گفت: احساس کردم که از سوی پلیس شناسایی شدم و در یک لحظه تصمیم گرفتم تیراندازی کنم.

به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت گفت: روز گذشته جنایتی در روستای بالابان در شهریار اتفاق افتاد و فردی اقدام به شلیک به ۶ نفر از نگهبانان کرد که در نتیجه چهار نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: با اقدامات ویژه برای شناسایی قاتل از روز گذشته اقدامات لازم انجام و قاتل متواری و در جای دیگری مخفی شده بود و امروز در یک درگیری با ماموران پلیس در خیابان طالقانی شلیک کرد.

با اشاره به اینکه در این حادثه چهار نفر مجروح شده‌اند افزود: با رشادت و پایمردی ۲ نفر از همکاران ما، فرد مسلح دستگیر شد و با بررسی‌های مشخص شده که این فرد آن قاتل روز گذشته است و امروز هم قصد داشته به افراد دیگری صدمه بزند.

به گفته رحیمی، متهم ۲۴ ساله است و تیرهایی که در این حادثه شلیک شده با تیرهایی که روز گذشته در شهریار شلیک شده مطابقت دارد همچنین باید توجه ویژه‌ای برای برخورد با استفاده کنندگان سلاح صورت گیرد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه انگیزه این فرد از درگیری با نگهبانان به دلیل اختلاف مالی بوده افزود: موضوع امنیتی مطرح نیست و صرفا اختلافات مالی بوده است.

منبع: ایرنا

نظرات