پیشنهادات دکتر امانی درباره سئو سایت در سال ۲۰۲۲

0

سئو سایت به معنای کلیه فعالیت هایی است که بر روی یک سایت انجام می شود تا سایت در نتایج اول گوگل نمایش داده شود. اصول سئو سایت همواره ثابت نبوده و کسی که خدمات سئو را انجام می دهد باید دانش خود را به روز نگه دارد. گوگل در هر به روز رسانی خود، در سئوی سایت مواردی را بیشتر مورد ارزیابی قرار می دهد. اگر شما به این نکات در سئوی سایت توجه کنید، می توانید بازدیدهای سایت خود را افزایش دهید.در این مطلب که توسط دکتر علیرضا امانی کارشناس و مدیر ارشد کسب و کار و تبلیغات نگارش شده است به برخی فاکتور های مهم سئو در سال ۲۰۲۲ میپردازیم.

نکات مهم در سئو سایت

به گفته دکتر علیرضا امانی در سئو سایت سال ۲۰۲۲ نوشتن محتوایی که کاربر را به هدف خود برساند مهم است. به جای اینکه به دنبال سئو کردن محتوا بر اساس ابزارهای مختلف باشید، به این فکر کنید که کاربر با جستجوی این کلمه کلیدی می خواهد به چه جوابی برسد. تولید محتوای باکیفیت و غیرتکراری به خصوص در زمینه هایی که کمتر به آن ها پرداخته شده، می تواند باعث ارتقای رتبه سایت شما شود.

سئوی سایت دکتر امانی

سئوی سایت

خدمات سئو

دکتر علیرضا امانی میگوید باید در خدمات سئو به محتوای بصری هم توجه کنید. تصاویر منحصر به فرد و زیبا می توانند سایت شما را در نظر مخاطبان برجسته کند. در طراحی تصاویر، آن ها را بر اساس اندازه مورد نیاز در سایت طراحی کرده و با اندازه اصلی در سایت نمایش دهید. هوش مصنوعی در جستجوی تصویری گوگل رو به پیشرفت بوده و می تواند تصاویر هدف کاربر را تشخیص دهد.

بهینه سازی سایت برای دستگاه های مختلف

در سال های اخیر که استفاده از تلفن های همراه افزایش پیدا کرده، گوگل به بهینه بودن سایت برای تلفن های همراه اهمیت بیشتری می دهد. اگر سایت شما بهینه باشد، کاربران موبایل می توانند تعامل بیشتری با سایت شما داشته باشند.

سئوی سایت

سئوی سایت

تمرکز بر روی سئوی پایدار

دکتر امانی می گوید سئو سایت در به روزرسانی جدید گوگل به دنبال سایت های بهینه در طول زمان است. به جای تمرکز بر روی اصول سئوی کوتاه مدت مانند رپورتاژ، تمرکز خود را بر روی محتوای بهینه شده بر اساس هدف کاربر بگذارید. برای این امر باید برای تولد محتوا در هر زمینه ای از یک متخصص کمک بگیرید. به جای تمرکز بر روی محتوای ترند روز، محتوایی را بنویسید که در طولانی مدت هم جستجو شود. بهینه سازی سایت برای موبایل و تبلت و سئوی فنی سایت مواردی هستند که باید حتما رعایت شوند.

خود را به جای کاربر بگذارید

با پیشرفت هوش مصنوعی گوگل، شما باید برای سئو سایت خود را به جای کاربر قرار دهید. ببینید کاربر شما چه نوع محتوایی را نیاز دارد. کدام تصاویر برای کاربر جذاب است و در هنگام استفاده از سایت شما چه انتظاراتی دارد.

خدمات راه اندازی وسئو سایت توسط تیم دکتر علیرضا امانی چگونه انجام میگردد؟

تیم دکتر علیرضا امانی سعی می کند با کمترین بودجه و بهترین راه حل و تعریف استراتژی های درست شمار را در رسیدن به هدف هایتان در حوزه دیجیتال مارکتینگ و راه اندازی شعبه آنلاین  برای کسب و کارتان یاری کند.

نظرات