همسر الهیار صیادمنش کیست بیوگرافی دویگو گوزل همسر اللهیار صیادمنش + فیلم ازدواج

0

همسر الهیار صیادمنش کیست بیوگرافی دویگو گوزل همسر اللهیار صیادمنش + فیلم ازدواج اللهیار صیادمنش در ترکیه با طراح مد ترکیه ای در ادامه عکس های عقد و ازدواج اللهیار صیادمنش بازیکن سابق فوتبال استقلال و بیوگرافی دویگو گوزل همسر اللهیار صیادمنش را می بینید

همسر الهیار صیادمنش کیست بیوگرافی دویگو گوزل همسر اللهیار صیادمنش + فیلم ازدواج

اللهیار صیادمنش روز گذشته در استانبول ترکیه مراسم ازدواج خود را برگزار کرد. دویگو گوزل همسر صیادمنش در صنعت مد فعالیت دارد و از اهالی شهر بدروم ترکیه است و به همراه خانواده‌ خود در ترکیه زندگی می‌‌کند. این زوج ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ مراسم عروسی خود را برگزار کردند.

ازدواج اللهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش روز گذشته در استانبول ترکیه مراسم ازدواج خود را برگزار کرد. دویگو گوزل همسر صیادمنش در صنعت مد فعالیت دارد و از اهالی شهر بدروم ترکیه است و به همراه خانواده‌ خود در ترکیه زندگی می‌‌کند. این زوج ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ مراسم عروسی خود را برگزار کردند.

عکس و فیلم ازدواج اللهیار صیادمنش در ترکیه با طراح مد ترکیه ای

اللهیار صیادمنش بازیکن اسبق تیم استقلال و فعلی باشگاه هال سیتی که در ۴ خرداد ۱۴۰۱ خبر از نامزدی خود با یک دختر ترکیه ای داده بود حالا پس از یک سال روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ مراسم عروسی اشان را برگزار کردند. او در صفحه شخصی اش در اینستاگرام با انتشار تصویری در کنار یک دختر ترکیه‌ای از نامزدی و ازدواجش خبر داد.

همسر ترکیه ای الهیار صیادمنش کیست؟

بیوگرافی همسر ترکیه ای الهیار صیادمنش کیست؟

الهیار صیادمنش پس از جدایی استقلال در لیگ ترکیه فوتبال بازی کرد و حالا عضو تیم هال سیتی انگلیس است که توانسته موفقیت زیادی کسب کند. همسر این فوتبالیست طراح مد و دانش آموخته رشته طراحی و فناوری مد از دانشگاه استانبول مودا (IMA) که در صنعت مد فعالیت می‌کند و با  LCF همکاری دارد. LCF بیش از یک دهه است که با استانبول مودا IMA همکاری می‌کند و از دوره طراحی مد آنها و همچنین برنامه‌های دیگر پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود صیادمنش رابطه خودش با این دختر را رسمی کرده و به تازگی به عقد یکدیگر نیز درآمده‌اند. صیادمنش در حال حاضر در انگلیس به سر می‌برد اما همسرش که از اهالی شهر بدروم ترکیه به شمار می‌رود همراه با خانواده‌اش در کشور ترکیه زندگی می‌کند.

عکس و بیوگرافی همسر ترکیه ای الهیار صیادمنش کیست؟

گفتنی است او متولد سال ۱۳۸۰ است و در سال ۲۰۱۹ با مبلغ ۸۰۰ هزار دلار از استقلال راهی فنرباغچه ترکیه شد.

او در ابتدای حضورش در باشگاه بزرگ فنرباغچه جایی در ترکیب تیم پیدا نکرد و به صورت قرضی راهی تیم استانبول اسپور در دسته یک ترکیه شد.

صیادمنش در این تیم ترکیه ای هم موفق ظاهر نشد و در نهایت به صورت قرضی راهی زوریا اوکراین شد. دوران شکوفایی ستاره ایرانی در لیگ اوکراین آغاز شد و در طول یک سال و نیم حضورش در زوریا عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

درخشش صیادمنش باعث شد تا مشتریان زیادی پیدا کند و در نهایت زمستان گذشته دوباره به صورت قرضی به هال سیتی انگلیس ملحق شد. عملکرد خوب مهاجم تیم ملی ایران با هال سیتی باعث شده تا مدیران باشگاه انگلیسی به دنبال خرید دائمی این بازیکن از فنرباغچه باشند.

ازدواج الهیار صیادمنش

طبق گزارش های رسیده از انگلیس هال سیتی مبلغ ۲ میلیون یورو برای خرید دائمی صیادمنش آماده کرده و توافقات برای انتقال دائمی این بازیکن انجام شده است. بر اساس اعلام مدیران سابق باشگاه استقلال بندی در قرارداد انتقال صیادمنش از استقلال با فنرباغچه وجود دارد که در صورت فروش این بازیکن از سوی باشگاه ترکیه ای مبلغ ۲۰ درصد این انتقال به آبی پوشان پایتخت می رسد.

درخشش در لیگ انگلستان

بدین ترتیب در صورت انتقال دائمی صیادمنش به هال سیتی مبلغ ۴۰۰ هزار یورو (حدود ۱۵ میلیارد تومان) به باشگاه استقلال می رسد.

الهیار صیادمنش برای نخستین بار تجربه بازی در تیم ملی کشورمان را در دوران سرمربیگری مارک وی ویموتس به دست آورد و در مقابل سوریه و کره جنوبی در دیدارهای دوستانه وارد زمین شد اولین گل ملی خود را در مقابل تیم ملی سوریه در سال ۱۳۹۸ به ثمر رساند.

الهیار فوتبال را از سال ۱۳۸۹ از آکادمی فوتبال آرش آمل آغاز کرد و توانست با این تیم نایب قهرمان و آقای گل مسابقات زیر ۱۰ سال داخلی کشور شود و پس دو سال فعالیت در آرش عامل به عضویت تیم «پدیده ساری» درآمد.

الهیار صیادمنش در ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ در دیداری تیم ملی ایران با سوریه موفق شد که یک گل زیبا به ثمر برساند و به عنوان جوان ترین بازیکن تیم ملی ایران معروف شود

صیادمنش یکی از ستاره‌های ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۷ نوجوانان بود. او به عنوان پدیدهٔ تیم نوجوانان در جام‌جهانی ۵ بازی انجام داد و موفق شد ۳ گل برای این تیم بزند. نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در کنار پاس گل‌هایی که داد، برابر تیم‌های گینه، آلمان و مکزیک نیز توانست گلزنی کند و جزو برترین‌های این مسابقات شود.

وی برای نخستین بار در ۱۱ مهر ۱۳۹۷ توسط زلاتکو کرانچار به اردوی تمرینی تیم ملی امید ایران دعوت شد؛ وی در تمرینات تیم امید حاضر شد و در مسابقات درون تیمی نیز شرکت کرد. اما نخستین بازی رسمی اللهیار برای تیم ملی امید در ۲۹ آبان و بازی دوستانه مقابل عمان بود که با نتیجه ۲–۱ به نفع ایران به پایان رسید.

پس از آن صیادمنش ۳ بازی دیگر برای تیم ملی امید مقابل تاجیکستان، کویت و قطر در مسابقات ۴ جانبهٔ قطر انجام داد؛ این مسابقات از ۲۵ دی ۱۳۹۷ تا ۱ بهمن در آکادمی اسپایر برگزار شد و در نهایت با قهرمانی ایران به پایان رسید. صیادمنش در این مسابقات و در جریان پیروزی ۵–۰ ایران مقابل کویت نخستین گل خود را برای تیم ملی امید به ثمر رساند، وی همچنین در دیدار پایانی مقابل میزبان مسابقات، قطر، نیز گلزنی کرد.

نظرات