جوانسازی پوست با کرم آزلائیک اسید اوردینری

0

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد، زمانی که جلو آینه در حال بررسی کردن صورت خود هستید، متوجه ظاهر شدن چند چروک جدید بر روی پوست خود شوید. اگر این اتفاق برای اولین بار رخ داده باشد ممکن است باعث ناراحتی و شاید کمی هم افسردگی شما شود اما در مرحله بعد به دنبال راهکاری برای جلوگیری و یا حذف چروک های پوست خود خواهید بود. در این پست به معرفی محصولی از برند معروف و محبوب اوردینری به نام کرم آزلائیک اسید که برای رفع همین مشکل و با اثربخشی شگفت انگیز تولید شده است خواهیم پرداخت.

 جوانسازی پوست با کرم آزلائیک اسید اوردینری

پوست صورت همه ما در طول زندگی روزمره دچار تغییراتی می‌شود که نیاز ما را به حذف چروک، لک و جوش صورت چند برابر می کند در این مقاله به بررسی جوانسازی پوست با کرم آزلائیک اسید اوردینری و تاثیر آن بر روی پوست خواهیم پرداخت.

مطمئنا خیلی از این تغییرات ناخواسته اتفاق می افتد که بعضا باعث نارضایتی افراد می شود. همچنین آلودگی هوا و یا تابش نور خورشید در شهر ها اثرات و عوارض زیادی بر روی پوست ما می گذارد که اجتماع تمام این موارد به علاوه استرس و سایر عوامل باعث ایجاد لک، جوش و چروک بر روی پوست ما می شود که نیاز ما را به حذف چروک، لک و جوش صورت چند برابر می کند.

نتایج استفاده از کرم آزلائیک اسید اوردینری modalskin

آزلائیک اسید چیست؟

کرم آزلائیک اسید ۱۰ درصد اوردینری از ماده موثره اسید آزلائیک تولید شده است. این اسید جزو دسته ی ” دی کربوکسلیک اسید ها ” است. از جمله تاثیراتی که این ماده بر روی پوست می گذارد می توان به لایه برداری از روی پوست و به دنبال آن باز شدن منافذ مسدود شده پوست صورت دانست.

کرم آزلائیک اسید اوردینری

از خلوص ۱۰ درصد این اسید در محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود و کرم آزلائیک اسید ۱۰% یکی از ده ها محصول برند معتبر اوردینری می باشد. محصولات برند اوردینری در سطح دنیا شناخته شده هستند و همه روزه افراد زیادی از استفاده از محصولات آن شگفت زده می شوند. کرم آزلائیک اسید ۱۰% اوردینری با وزن ۳۰ میلی لیتر به صورت تیوپ تولید می شود که به راحتی می توان این کرم را بدون هدر رفت تا انتها مصرف نمود.

آزلائیک اسید در محصولات طبیعی همچون گندم، جو و انواع غلات یافت می شود، همچنین به صورت طبیعی توسط مخمری که روی پوست در حالت عادی زندگی می کند تولید می شود.

جهت مشاهده محصول کرم آزلائیک اسید ۱۰درصد اوردینری اینجا کلیک کنید.

کرم آزلائیک اسید 10درصد اوردینری modal skin

آزلائیک اسید برای کاهش و درمان جوش‌های باکتریایی و قارچی و زیرپوستی موثر است و علت آن داشتن خواص آنتی باکتریایی این محصول می‌باشد.

این یک ماده حمایتی چند منظوره و کاربردی برای انواع پوست است که علاوه بر توضیحات ذکر شده به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی نیز عمل می کند.

این محصول برای افرادی که از آکنه رنج می برند کمک کننده است. و همچنین استفاده از آن برای درمان ملاسما، لکه های پیری و کک و مک نیز توصیه می‌شود. این ماده تاثیر بسیار خوبی بر کاهش قرمزی پوست و درمان جوش و اکنه دارد.

لازم به ذکر است یکی از عوامل مهم بروز لک و جوش را می توان انسداد منافذ پوست دانست که باعث تجمع سموم در زیر پوست شده و نهایتا به صورت جوش و لک نمود می کند.

تصویر زیر به هیچ عنوان با فتوشاپ ویرایش نشده است و به وضوح نتیجه استفاده از این محصول را در قبل و بعد از استفاده نشان می دهد.

نتایج استفاده از کرم آزلائیک اسید اوردینری مودال اسکین

با مصرف روتین این کرم می توان تفاوت را به صورت کاملا مشهود بر روی پوست مشاهده نمود، اثراتی همچون روشن شدن پوست و کاهش لک، چروک و جوش پوست.

خرید کرم آزلائیک اسید اوردینری

کرم آزلائیک اسید اوردینری یک محصول وارداتی است که تولید آن توسط کشور کانادا انجام می شود. پس حتما توجه داشته باشید محصول اصل را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

فروشگاه مودال اسکین یکی از انگشت شمار فروشگاه هایی است که اقدام به پخش این محصول و سایر محصولات برند معتبر اوردینری در سطح کشور می نماید.

از دیگر مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی مودال اسکین می توان به ارسال رایگان به تمام نقاط کشور و همچنین ضمانت اصل بودن کالا دانست .

جهت مشاهده فروشگاه اینترنتی مودال اسکین اینجا کلیک کنید.

جهت مشاهده سایر محصولات برند اوردینری اینجا کلیک کنید.

نظرات