بررسی نکات کلیدی در رابطه با خرید شیبا

0

بررسی نکات کلیدی در رابطه با خرید شیبا

در آگوست ۲۰۲۲ شخصی ناشناس با نام مستعار ریوشی، ارز دیجیتال شیبا را به وجود آورد. این ارز دیجیتال با نماد یک سگ ژاپنی نمایش داده شده و توانسته در مدت زمان کوتاهی اعتبار زیادی کسب کند. در واقع شیبا یک توکن بر پایه اتریوم بوده و مسلماً با اکوسیستم گسترده اتریوم  سازگار است. در حال حاضر خرید و فروش شیبا به واسطه صرافی‌های خارجی و ایرانی امکان‌پذیر است. این ارز دیجیتال توانست با خصوصیات منحصر به فردی که دارد سرمایه‌گذاران زیادی را جذب کرده و در مدت زمان کوتاهی اوج بگیرد. سایت‌های فراوانی در رابطه با موضوع خرید و فروش ارزهای دیجیتال به وجود آمده‌اند که برخی از این سایت ها اطلاعات نادرستی را ارائه داده و کاربر را دچار سردرگمی می‌کنند. برای اینکه از این موضوع جلوگیری شود باید سایت‌های معتبر را انتخاب کنید. اوکی اکسچنج یکی از سایت‌های معتبر و قابل اعتماد بوده که اطلاعات دقیق و درستی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌تواند در زمینه‌های مختلف ارز دیجیتال کاربر را راهنمایی کند.

  خرید شیبا

معرفی ارز دیجیتال

نوع خاصی از پول دیجیتال که طبق رمزنگاری‌های علمی به وجود آمده است، ارز دیجیتال نام دارد. اکثر ارزهای دیجیتال برای اینکه از قابلیت تغییرناپذیر بودن، شفافیت و غیرمتمرکز بودن  بهره‌مند شوند، بلاک چین را مورد استفاده قرار می‌دهند. ویژگی غیرمتمرکز بودن ارز‌های دیجیتال به این موضوع برمی‌گردد که خرید ارز دیجیتال به نهاد، شرکت و گروه خاصی وابسته نیست.

آشنایی با ارز دیجیتال شیبا اینو (( shiba Inu

ارز دیجیتال شیبا با الگو گرفتن از دوج کوین، توسط ریوشی ایجاد شد. این ارز دیجیتال از ERC20  تبعیت می‌کند. یعنی در اصل شیبا بر‌مبنای اتریوم به وجود آمده است. خرید شیبا  در ابتدا هزینه سنگینی را متحمل نمی‌شود و بر اساس قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد سرمایه‌گذاران فراوانی را به خود جذب کرده است. شیبا اینو در دسته میم کوین‌ها قرار  می‌گیرد. به آن دسته از ارزهای دیجیتال که در ابتدا به منظور شوخی و سرگرمی طراحی شده‌اند و تارگت خاصی ندارند، میم کوین گفته ‌می‌شود.

انواع متفاوت میم کوین

  • Alaska Inu(Las)
  • Jindo Inu(Jind)
  • Baby Dogecoin(Baby Doge)

خرید شیبا

توکن‌های اکوسیستم ارز شیبا

ارز شیبا خدمات و توکن‌های متفاوتی دارد که در این قسمت به سه توکن اصلی آن اشاره می‌کنیم.

شیبا اینو(SHlBA)

اکوسیستم شیبا توسط این توکن تامین شده و در مجموع عرضه آن ۱ کوادریلیون هست؛ اما توسعه‌دهنده این توکن به منظور هدف‌های نقدینگی حدود ۵۰ درصد از عرضه این توکن را در Uniswap  قفل کرده است.

لیش(LEASH)

نشان‌دهنده طرف دیگر شیبا و دومین توکن در اکوسیستم شیبا، لیش نام دارد. عرضه این توکن در مقایسه با توکن شیبا بسیار کم‌تر بوده و به رقم ۱۰۷۶۴۶ می‌رسد.

بون(BONE)

حکمرانی و برنامه ریزی اکوسیستم شیبا تحت تاثیر این توکن قرار دارد و مجموعا ۲۵۰ میلیون توکن را به خود اختصاص داده است. از قابلیت این توکن می‌توان به این مسئله اشاره کرد، که bone به کاربران این اجازه را می‌دهد تا رابطه با پیشنهاد‌های آینده رأی دهند.

دلیل محبوبیت شیبا اینو

در زمان اپیدمی کرونا با توجه به این‌که خیلی از مشاغل متوقف شد و افراد زیادی برای رفع نیازهای معیشتی به کسب و کارهای اینترنتی روی آوردند، همین مسئله باعث شد اقتصاد در سطح جهانی مختل شود و ارزهای دیجیتال از نظر قیمت بسیار تحت تاثیر قرار بگیرند؛ اما با این وجود ورود متقاضی به این ارز دیجیتال بسیار افزایش یافت و افراد توانستند به راحتی و با قیمت حداقلی در این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده و به سوددهی برسند. در این هنگام سایت اوکی اکسچنج توانست در زمینه‌ی خرید و فروش ارزهای دیجیتال خدمات و اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران قرار دهد و بر همین اساس محبوبیت فراوانی کسب کرد.

خرید شیبا

ارز سولانا

یکی از ارزهای دیجیتال که قصد دارد قراردادهای هوشمند را افزایش دهد، ارز سولانا بوده، که به شدت با اتریوم رقابت می‌کند. این ارز دیجیتال به خوبی از برنامه‌های غیرمتمرکز پشتیبانی کرده و یک بلاک چین کارآمد به حساب می‌آید. متقاضیان می‌توانند با خرید سولانا هزینه تراکنش‌ها را به میزان قابل توجه‌ای کاهش دهند.

جمع‌بندی

با توجه به گفته‌های فوق به این نتیجه می‌رسیم که بیزینس‌های مربوط به ارز دیجیتال بسیار گسترش یافته و این شرایط را برای را متقاضیان فراهم کرده که بتوانند با خیال راحت در این اکوسیستم‌های دیجیتالی سرمایه گذاری کنند و به سوددهی برسند. یکی از این ارزهای دیجیتال که توانست در مدت زمان کوتاه در میان سرمایه‌گذاران محبوبیت پیدا کند، ارز دیجیتال شیبا نام دارد.

نظرات