آیا چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

21

آیا چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس و ادارات فردا آلودگی هوا تعطیل است یا نه و خبر جدید درباره تعطیلی مدارس در شهرهای تهران، البرز، ایلام، شهرهای جنوبی، اصفهان، تبریز، مشهد، خوزستان، اهواز، یزد، زنجان و کردستان مشخص شد و آیا ادارات و مدارس فردا چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است یا نه با اخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی ادارات و مدارس روز چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا و ریزگردها در ادامه میخوانید

تعطیلی چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱

آیا چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

 

توجه: خبرهای جدید تعطیلی مدارس و ادارات فردا چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ تا ساعاتی دیگر اخرین خبر درباره تعطیلی مدارس تهران، البرز، ایلام، شهرهای جنوبی، اصفهان، تبریز، مشهد، خوزستان، اهواز، یزد، زنجان و کردستان و … به اطلاع شما خواهیم رساند

بروزرسانی ۱:

استان البرز فردا ۴ خرداد تعطیل شد

◀️ دستگاه‌های اجرایی، مدارس و بانک‌های استان به جز شعب مرکزی فردا چهارشنبه ۴ خردادماه تعطیل است.

بروزرسانی ۲:

اطلاعیه: 🔺لغو کلیه امتحانات مدارس آذربایجان‌ شرقی تا پایان هفته (به‌استثنای امتحانات نهایی)

🔸طبق اطلاعیه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

🔹با توجه به وضعیت آلودگی هوا تمامی امتحانات مدارس شهری و روستایی بخش‌هایی از استان تا پایان هفته لغو شده و فقط امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار خواهد شد و تمامی مراکز آموزشی و پرورشی نیز تعطیل است.

🔹شهرستان‌های تبریز، ورزقان، میانه، هشترود، چاراویماق، مراغه، ملکان، بناب، عجبشیر، آذرشهر، اسکو، شبستر مشمول این تعطیلی هستند.

🔹با توجه به وضعیت آلودگی هوا تمامی امتحانات مدارس شهری و روستایی بخش‌هایی از استان تا پایان هفته لغو شده و فقط امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار خواهد شد و تمامی مراکز آموزشی و پرورشی نیز تعطیل است.

🔹شهرستان‌های تبریز، ورزقان، میانه، هشترود، چاراویماق، مراغه، ملکان، بناب، عجبشیر، آذرشهر، اسکو، شبستر مشمول این تعطیلی هستند.

بروزرسانی ۳:

تهران فردا چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱تعطیل است

🔹بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران، ادارت، مدارس و دانشگاه های استان تهران فردا چهارشنبه چهارم خرداد تعطیل اعلام شد./ایسنا

بروزرسانی ۴:

تعطیلی مدارس استان همدان

مدارس،مهدکودک ها، پیش دبستانی ها و دانشگاه های استان همدان برای دومین روز پیاپی به خاطر آلودگی هوا تعطیل شدند.

با استمرار آلودگی هوای استان همدان مهدکودک ها، پیش دبستانی، مدارس و دانشگاه‌ها فردا چهارشنبه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در استان همدان تعطیل شد.

با تصمیم کارگروه اضطراری آلودگی هوای استان همدان فردا چهارم خرداد مهدکودک و پیش دبستانی‌های استان تعطیل شد و دانش آموزان همه مقاطع و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان، فقط برای آزمون حضور داشته باشند.

در حال حاضر شاخص کیفیت هوای این استان از نظر آلودگی بیش حد مجاز و استاندارد است و در شرایط بحرانی و خطرناک قرار دارد.

داده‌های ارائه شده در ۶ ایستگاه پایش کیفیت هوا حاکیست که هوای همه شهر‌های استان همدان در وضعیت خطرناک قرار دارد و این وضعیت تا آخر هفته ادامه دارد پنج شنبه و بتدریج گردوغبار کاهش پیدا می‌کند

. همچنین مقرر شد هیچ گونه فعالیت ورزشی در محیط باز انجام نشود.

مراکز فوریت‌های پزشکی در استان همدان آماده باش کامل هستند و چند دستگاه ماشین اورژانس در شهر‌ها برای شرایط اضطراری دارند.

با توجه به استمرار وضعیت آلودگی هوای استان همدان فعالیت‌های عمرانی هم در استان همدان متوقف شده است و فعالیت واحد‌های دانه بندی و آسفالت در محدوده حریم شهر‌ها فردا محدود خواهد شد.

بروزرسانی ۵:

🔻مدارس و ادارات خوزستان چهارشنبه تعطیل شدند

دبیر کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای خوزستان:
🔹همه مقاطع تحصیلی و ادارات خوزستان، به دلیل تداوم پدیده گرد و غبار، در روز چهارشنبه تعطیل هستند.
مدارس استان زنجان برای دومین روز متوالی به دلیل آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار تعطیل و ادارات و دانشگاه‌ها با دو ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد

🔴مدارس، دانشگاه ها و ادارات دولتی ۶ شهرستان استان اصفهان چهارشنبه تعطیل است

بروزرسانی ۶:

ادارات قم فردا به دلیل تداوم آلودگی هوا تعطیل است

🔹تمامی مهدهای کودک، مدارس، دانشگاه‌ها و اداره‌های قم به‌جز بانک‌های استان فردا چهارشنبه چهارم خردادماه تعطیل است.

 

بروزرسانی ۷:

⭕️ *ادارات و سازمان های دولتی، مدارس و دانشگاه های استان کردستان تعطیل شدند*

▫️با توجه به تداوم آلودگی هوا در استان کردستان، کلیه ادارات و سازمان‌های دولتی، مدارس، مراکز آموزش عالی، بازار و اصناف و‌ مراکز صنعتی سراسر استان فردا چهارشنبه چهارم خرداد ماه تعطیل هستند.

🔸به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ به دنبال هشدار هواشناسی کردستان مبنی بر سطح نارنجی و تداوم آلودگی هوا، چهارشنبه چهارم خرداد ماه، ادارات، سازمان‌های دولتی، بانک‌ها، بیمه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، اصناف، بازار و مراکز صنعتی سراسر استان کردستان تعطیل اعلام شد.

🔸پیرو هشدار سطح *نارنجی* اداره کل هواشناسی مبنی بر تداوم آلودگی هوا، به پيشنهاد کمیته اضطرار آلودگی هوا، با تصویب ستاد مدیریت بحران استان ادارات، سازمان ها، بانک ها، دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، اصناف و بازار، مراکز صنعتی کلیه مدارس شهری و روستای در دو نوبت صبح و عصر سراسر استان به جز دستگاه های امدادی و خدمت رسان و مراکز درمانی روز چهارشنبه چهارم خرداد ماه تعطیل اعلام می‌گردد.

🔸امتحانات دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی در روز چهارشنبه چهارم خرداد به جز امتحانات نهایی پایه دوازدهم لغو و زمان بعدی برگزاری آنها اطلاع رسانی می شود.

🔷اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان

در حال تکمیل….

هواشناسی شهرها برای فردا

بر اساس اخرین خبر سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت آب و هوا و آلاینده های شهرها، روز چهارشنبه ۴ خرداد کاهش دما در استان‌های ساحلی خزر رخ می‌دهد و دریای خزر در این روز مواج خواهد بود و چهارشنبه و پنجشنبه (۴ و ۵ خرداد) نیز در استان‌های ساحلی خزر بارش خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی کشور گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از روز دوشنبه در برخی مناطق استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی،‌ آذربایجان غربی، کردستان، زنجان،‌ قزوین، البرز و تهران رگبار، وزش باد شدید موقتی، رعدوبرق و گاهی گردوخاک پیش‌بینی شده است.

از بعدازظهر دوشنبه و روز سه‌شنبه با شکل‌گیری‌ توده گرد و خاک روی عراق و انتقال آن به کشور در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب عرب، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

همچنین رئیس گروه سلامت و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به احتمال ورود به شرایط خطرناک وضعیت هوا از بعدازظهر در تهران و با اشاره به آلودگی هوای امروز پایتخت، گفت: درحال حاضر شاخص کیفیت هوای پایتخت در محدوده بسیار ناسالم است و با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود این شرایط در بعد از ظهر تشدید شده و به محدوده خطرناک وارد شویم و درعین حال شهرستان‌های استان تهران هم عمدتا در مناطق غربی شامل اسلامشهر، باقرشهر و… در وضعیت خطرناک هستند و بر همین اساس هم سلامت افراد در این مناطق در خطر است،

وی افزود: در این شرایط توصیه ما این است که گروه‌های حساس مانند بیماران قلبی و عروقی، بیماران تنفسی، زنان باردار، سالمندان و کودکان در فضای شهر تردد نداشته و سایر افراد هم در صورت لزوم به تردد، از ماسک استفاده کنند و ساعت حضور خود در فضای آزاد را کاهش دهند.

شاهسونی تاکید کرد: تاکید دیگر ما عدم انجام فعالیت‌های ورزشی در فضای باز است. مردم در خانه بمانند و درب‌ها و پنجره‌ها را ببندند تا مواجهه با آلودگی کاهش یابد. در صورتی که علائمی مانند تنگی نفس و خس‌خس سینه مشاهده کردند به مراکز درمانی مراجعه کنند

21 دیدگاه در “آیا چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

  1. ناصر گفت:

    اوضاع هوای کرمانشاه بی صاحب خراب است الان ساعت ۱۱ شب ۳ خرداد ماه هست هنوز ستاد بحران در مورد تعطیلی مدارس چیزی نگفته،امروز بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۳۱۹ بیمار تنفسی به دلیل آلودگی هوا در بیمارستان های کرمانشاه بستری شدند

  2. خیخ گفت:

    بخاطر ریاضی نهایی هم ک شده تعطیل کنین

  3. هستی محبوبی گفت:

    تو رو هر کسی دوست دارین فردا رو تعطیل کنید اصلا هیچ بنی بشری تو خیابون نیست از بس هوا کثیفه کل پنجره ها رو خاک برداشته

  4. سارا گفت:

    چرا ارومیه رو اعلام نمیکنن؟

  5. یلدا گفت:

    زنجان افتضاخ آلودس نفس بزور آدم میکشه😑

  6. سهند گفت:

    همه جا اعلام شد غیر کردستان که هم مرز با عراق هست….یعنی همیشه کردستان باید آخر باشه تو همه چی؟

  7. روژینا گفت:

    امتحانات ارومیه رو تعطیل کنید
    من خودم مشکل تنفسی دارم اصلا راحت نیستم

  8. سارا گفت:

    مدارس آذربایجان غربی را تعطیل کنید
    هوا خیلی آلوده هست در خانه هم نمیشود راحت نفس کشید

  9. شقایق درویشی گفت:

    ارومیه خیلی وضعیتش خرابه. شمام نگه میذارین اینو یا شب میگین یا صبح ساعت ۸ . خواهشا زودتر بگین تکلیف خودمونو بدونیم دیگه

  10. سوسن گفت:

    لطفا امتحانات استان همدان رو لغو کنید هوا به شدت آلوده س نمیتونیم راحت نفس بکشیم

  11. ایرانی گفت:

    مدارس اصفهان چطور ؟؟؟ فردا چهارشنبه تعطیله ؟ امروز وضعیت قرمز و ناسالم بود ، فردا تعطیله ؟

  12. Sadraa گفت:

    اگه اذربایجان امتحانو بگیرن تهران نگیرن
    سوالات لو میره ک

  13. زهرا گفت:

    امتحان نهایی دوازدهم رو کنسل کنید مگه ما ربه نداریم؟؟ تو این هوا تو خونه نشستیم داریم خفه میشیم! کنسل کنید ما هم آدمیم!

  14. طاها گفت:

    سلام یه سوال داشتم امتحانات پایه ۸ ام تعطیله

  15. النا گفت:

    مدارس ، دانشگاهها و ادارات دولتی استان تهران فردا چهارشنبه ۴ خرداد به علت تداوم گرد و غبار تعطیل شد.

  16. ساینا گفت:

    خدا کنه امتحان نهایی کنسل شه من ریاضی رو تموم نکردم🥲😂

  17. علی گفت:

    سلام به نظر من لطفا فردا رو تعطیل کنید من همینطوریش هم مشکل تنفسی دارم و با اسپره نفس میکشم و حالا که هوا الوده هست اگر تعطیل نشه منی که اسم دارم چی میشه یعنی انقدر امتحان از سلامتیمون مهم تره ؟

  18. Sogol گفت:

    لطفا مدارس را تعطیل کنید هوا خیلی الوده اس

  19. Sogol گفت:

    لطفا مدارس را تعطیل کنید هوا حیلی الوده اس

  20. Sohol گفت:

    لطفا مدارس را تعطیل کنید هوا حیلی الوده اس

  21. Olchin گفت:

    خیلی هوا الوده هست
    لطفا تعطیل کنید

نظرات