تولید کربن اکتیو ، فرصتی تکرار نشدنی

0

تولید کربن اکتیو ، فرصتی تکرار نشدنی

ایجاد شغل از دیر باز همیشه و همیشه برای بقای یک سرزمین مهم و حائز اهمیت بوده و است . برای اینکه یک کشور به خود کفایی برسد در وهله اول باید تولیدات و اقتصاد خود را به درستی مدیریت کند . برخی از صنایع هستند که به نوعی مادر دیگر صنایع به حساب می آیند و راه اندازی یک خط تولید می تواند صدها چرخ دنده دیگر تولیدات را به کار بیاندازد. برای مثال میتوان دامداری را نام برد که با نگه داری و پرورش دام میتوان به دیگر مشاغل نیز کمک کرد از وجود دامداری لبنیات فروش ها گسترش می یابند یا حتی کارخانه های تولید محصولات لبنی مانند بستنی یا حتی عرضه کننده محصولات چرمی، و قطعا از قبال این مشاغل دیگر مشاغل به اصطلاح خرده فروشی نیز جان می گیرند و شاید حتی برای شمردن تمام صنایع مجال نباشد. در کل میتوان گفت از یک دانه است که گندم زاری پر بار به عمل می آید.

راه اندازی خط تولید کربن اکتیو

در مورد دیگر صنایع نیز همچنین اتفاقاتی می تواند رخ بدهد مثلا یک صنعت بسیار پر سود و حیاتی که وجودش برای هر مملکتی الزامی است مخصوصآ برای ایران خودمان که متاسفانه حالا به دلایلی در این زمینه کم کاری شده و ایران مجبور به واردات این ماده است . این ماده ای که در مورد آن صحبت کردیم کربن اکتیو است که به عنوان کربن فعال نیز از آن نام برده می شود . کربن اکتیو برای زیر سازی و مواد اولیه بودن بسیاری صنایع مهم است. برای مثال در لوازم آرایشی و بهداشتی، در صنایع پزشکی و دارو سازی، در صنایع پتروشیمی و تولیدات شیمیایی، در صنایع غذایی و نوشیدنی ها، در هنر و سینما ،در موارد نظامی و پدافندی، در صنعت خودرو سازی و بسیاری از صنایع که کاربرد دارد.

خب وقتی ماده ای که برای تولیدات محصولات بیشمار خود به آن نیاز داریم چرا باید در داخل کشور تولید نشود و ما برای تامین آن مبالغ بسیار بالایی از ارز را از کشور خارج کنیم تا بتوانیم کالایی ایرانی را تولید کنیم یک تولید زمانی می تواند بر چسب تولید داخل را داشته باشد که تمامآ دردرون کشور تولید و ساخته شود.

 تولید کربن اکتیو

دو تیر کارآفرینی و تولیدکنندگی ، با یک نشان 

بنابراین ما میدانیم که برای یک مشکل باید ازریشه به حل آن پرداخت. قطعا درون کشورمان پتانسیل های زیادی برای راه اندازی خط تولید کربن اکتیو وجود دارد ولی متاسفانه به دلیل اینکه توجه زیادی به آن نمی شود اکثرا در امورات دیگری سرمایه گذاری میشود برای مثال هستند افرادی که برای رشد سرمایه خود به دیگر کشورها رجوع میکنند مانند خرید ملک در کشور همسایه ترکیه که تعداد بسیارزیادی از هموطنان برای از دست ندادن و ازدیاد سرمایه خود این کار را انجام دادند که جدیدا دولت ترکیه اعلام کرده برای فروش این املاک اجازه از طرف دولت الزامی است آن هم تقریبا به نصف قیمت حقیقی .

خب چرا باید سرمایه ایی که برای اندوختن آن سالیان سال زحمت کشیده ایم اینگونه باعث پیشرفت  دیگران بشود در حالیکه حتی برای سرمایه گذاری نوعی نیز در بردارنده سود نباشد.

چرا باید همین امر را در درون کشورمان انجام ندهیم و در تولید ماده ای سرمایه گذاری نکنیم که برای دیگر تولیداتمان به عنوان شاخصه اصلی است.

شرکت ابر زغال ایرانیان به عنوان تولید کننده خط تولید کربن اکتیو توانسته در درون کشور این فعالیت را انجام دهد تا  به نوبه خود کمکی باشد در کاهش وابستگی کشورمان به دیگر کشورها.

راه اندازی خط تولید کربن اکتیو قطعا پر سود و بازده خواهد بود و حتما خواهد توانست برای رشد دیگر صنایع نیز پله ترقی باشد برای مثال در مورد تولیدات فیلترهای تصفیه هوا و یا برای تصفیه آب به کربن اکتیو به عنوان ماده اصلی نگاه می شود خب برای وارد کردن این ماده از خارج از کشور قطعا ارز زیادی باید هزینه شود اگر همان مبلغ دردرون کشور هزینه شود هم به مراتب میزان ماده اولیه تهیه شده زیاد تر می باشد و هم شرکت تولید کننده داخلی نیز به وسیله این فروش ها میتواند حجم تولیدی خود را افزایش دهد .

تولید کربن اکتیو

کربن ، صنعتی ارزشمند و ماندگار

کربن اکتیو را نه یک ماده مکمل که یک ماده اصلی باید در نظر گرفت و برای خود کفایی  در این زمینه نیز باید اقدامات جدی ترتیب اثر داده شود. در همین ایام کرونا از کربن اکتیو بسیار بسیار بهره ها برده شد و توانست به صورت جدی و در مقیاس بالا به کمک بشریت بیاید و برای پیشگیری از بیماری مهلک کرونا از آن در بسیاری صنایع مانند ماسک های تنفسی و دستگاه های تهویه هوا که نقش اصلی را در جلوگیری بیماری داشته بازی کند.

با تمام این اوصاف می توان نتیجه گرفت که راه اندازی خط تولید کربن اکتیو نه برای یک مدت خاص که برای همیشه می تواند سود آور و پر بازده باشد برای اینکه ماده ای است بسیار پر کاربرد که هر روز از آن در صنایع مختلفی استفاده می شود.

شرکت ابرزغال ایرانیان با تکیه بر دانش و تجربیات مهندسان خود توانسته است بستر خط تولید کربن اکتیو را برای علاقه مندان به کار آفرینی مهیا کند .

برای پاسخگویی به هر گونه سوالات شما تیم ابر زغال آماده  مشاوره رایگان به صورت حضوری و تلفنی هستند . همینطور برای اطلاعات بیشتر از وبسایت ما دیدن کنید : Abarzoghal.com

نظرات