فیلم کامل اجرای خطرناک گروه جنگجویان ووشو نیمه نهایی در عصر جدید ۳ را ببینید

0

فیلم کامل اجرای دوم گروه جنگجویان ووشو در مرحله نیمه نهایی عصر جدید ۳ را ببینید که قسمت چهارم مرحله نیمه نهایی فصل سوم عصر جدید در ۱ خرداد ۱۴۰۱ اجرا کردند و به مرحله رای مردمی صعود کردند و شما می توانید برای رای دادن به گروه جنگجویان ووشو با شماره‌گیری #۲۸۰*۷۸۰* و یا مراجعه به سایت https://780.ir و یا اپلیکیشن ۷۸۰ اقدام به شرکت در نظرسنجی برنامه عصر جدید کنند و با آرای خود، شرایط را برای حضور این گروه توانمند و مستعد در مرحله نهایی فراهم کنند.

فیلم کامل اجرای خطرناک گروه جنگجویان ووشو نیمه نهایی در عصر جدید ۳ را ببینید

فیلم کامل اجرای خطرناک گروه جنگجویان ووشو نیمه نهایی در عصر جدید ۳ را ببینید

گروه جنگجویان ووشو که به مرحله بعدی فصل سوم عصر جدید صعود کردند، در قسمت چهارم از مرحله نیمه نهایی مسابقه استعدادیابی عصر جدید ۳ یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ با مربیگری زوج رزمی کار اصفهانی از خمینی شهر بودند که اجرای بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند و وارد رای مردمی شدند و حالا برای صعود به مرحله نهایی باید منتظر رای مردمی باشند.

شما می توانید برای رای دادن با شماره‌گیری #۲۸۰*۷۸۰* و یا مراجعه به سایت https://780.ir و یا اپلیکیشن ۷۸۰ اقدام به شرکت در نظرسنجی برنامه عصر جدید کنند و با آرای خود، شرایط را برای حضور این گروه توانمند و مستعد در مرحله نهایی فراهم کنند.

اجرای دوم گروه جنگجویان ووشو را در زیر ببینید:

دانلود ویدئو

فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصر جدید با آمدن بهار ۱۴۰۱ روی آنتن می‌رود. این فصل با حضور استعدادهای هنری، ورزشی، سرگرمی، علمی و… در سه مرحله از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد

بزرگ‌ترین مسابقه استعدادیابی تلویزیون در فصل سوم با تغییراتی همراه شده است. از جمله اینکه در کنار امین حیایی که در دو فصل گذشته هم بر صندلی داوری نشسته بود، ژاله صامتی و کارن همایونفر به‌عنوان هنرمندان نام‌ آشنا و مجید اسماعیلی، تهیه‌کننده، کارگردان و منتقد سینما هم در جایگاه داوری حضور دارند.

قسمت چهارم از مرحله نیمه نهایی برنامه تلویزیونی عصر جدید یکشنبه شب به نمایش درآمد. در برنامه دیشب گروه «جنگجویان ووشو» که با عملکردی بی‌نظیر در مرحله مقدماتی به نیمه نهایی راه یافته بود، به اجرای برنامه پرداخت و دقایقی بسیار زیبا را برای بینندگان به نمایش گذاشت.

برنامه دختران و پسران گروه«جنگجویان ووشو» یک اجرای آمیخته‌ از هنر رزمی و همچنین کار فرهنگی و اجتماعی بود و مورد استقبال علاقه‌مندان نیز قرار گرفت و اجرای هماهنگ باعث تحسین داوران و تماشاگران مسابلقه شد

اولین و بزرگ ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران با نام عصرجدید و با حضور استعدادهای ویژه در زمینه های سرگرمی، هنری و مهارت های ورزشی که از شبکه سه پخش می شود. اگر دوست دارید در این برنامه شرکت کنید و استعداد خود را به نمایش بگذارید، باید بدانید که تنها راه پذیرش اولیه، ارسال ویدیو با استانداردهای تعریف شده است.

نظرات