بیوگرافی سید مهدی بنی هاشمی شاعر شعر سلام فرمانده و همسرش + عکس ها و اشعار

3

بیوگرافی سید مهدی بنی هاشمی شاعر شعر سلام فرمانده و همسرش + عکس ها و اشعار

شاعر شعر سلام فرمانده کیست؟ بیوگرافی سید مهدی بنی هاشمی لنگرودی شاعر شعر سرود سلام فرمانده و همسرش + عکس ها و آثار و اشعار سید مهدی بنی هاشمی شاعر و نشانی اینستاگرام همراه با تحصیلات و سن و ماجرای شعر سلام فرمانده و رفیق شهیدم توسط سیدمهدی بنی هاشمی لنگرودی را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

شاعر شعر سلام فرمانده کیست؟,بیوگرافی سید مهدی بنی هاشمی شاعر شعر سلام فرمانده و همسرش + عکس ها و اشعار

بیوگرافی سید مهدی بنی هاشمی شاعر

سیدمهدی بنی هاشمی شاعر و نویسنده متولد يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۷۲ در لنگرود استان گیلان است که با سرایش شعر سلام فرمانده و رفیق شهیدم در فروردین ۱۴۰۱ به شهرت رسید

ایشان، دارای تحصیلات دانشگاهی در رشته مهندسی عمران در مقطع کارشناسی ارشد است و از نوابغ و نخبه های علمی و عضو سازمان نظام مهندسی گیلان بوده است.

شاعر آهنگ سلام فرمانده، سید مهدی بنی هاشمی شاعر لنگرودی است که تاکنون چندین کتاب شعر را به چاپ رسانده است. او در خانواده ۴ نفره در لنگرود به دنیا امده و به تازگی ازدواج کرده و متاهل است.

سیدمهدی بنی‌هاشمی، حجت‌الاسلام نعیمی و ابوذر روحی، مثلت سازنده سرود «سلام فرمانده»

شاعر سرود «سلام فرمانده» گفت: تمام هجمه‌های وارد شده به این سرود، برای آن است تا مانع پرورش نسلی براساس این سرود شوند که ارزش‌های خود را می‌شناسند و در مقابل دنیاطلبی عده‌ای، سر خم نمی‌کند و پای ارزش‌هایش می‌ماند.

بیوگرافی سید مهدی بنی هاشمی شاعر

سوابق شغلی و آثار شاعر شعر سلام فرمانده

آقای بنی هاشمی شعر را از نوجوانی بطور حرفه ای آغاز کرده و موفق به کسب عنوان و جایزه جوان برتر جشنواره ملی حضرت علی اکبر (ع) در سال ۱۳۹۹ بوده است.

وی نویسندگی را با نوشتن رمان چند دقیقه دلت را آرام کن با محتوای مذهبی به صورت الکترونیکی منتشر کرد که با استقبال بی نظیری همراه بود . او سپس داستان نون و پنیر

را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که مقدمه ای برای چاپ کتاب یک لقمه عشق در پاییز ۱۴۰۰ شد.

او در کنار نوشتن رمان، به سرودن اشعار مذهبی و آئینی نیز مشغول است و اشعارش بسیار مورد توجه کاربران و خوانندگان آثارش قرار گرفت.

همچنین بخوانید: دانلود کامل آهنگ سلام فرمانده ابوذر روحی با متن کامل ورژن اصلی (صوتی و نماهنگ)

همکاری با صدا و سیمای گیلان

ایشان، پای برنامه های ادبی و آئینی شبکه استانی گیلان (باران) است که همواره در مناسبت های مذهبی و مراسم ها و اعیاد و شهادت ها و … در شبکه باران به عنوان مهمان حضور پیدا میکند

شاعر شعر سلام فرمانده کیست

شهرت با سرود سلام فرمانده

با اینکه سیدمهدی بنی هاشمی از شاعران معروف و مشهور گیلانی است، اما بیشترین شهرتش به دلیل سرودن شعر سرود و آهنگ سلام فرمانده است که در فروردین ۱۴۰۱ پخش شد و حالا به یک پویش ملی و حماسی در ایران تبدیل شده و در همه جای کشور به زبان های مختلف همخوانی میشود.

به گفته وی در صفحه اینستاگرامش یک روحانی به نام سعید نعیمی و مداح استان گیلان حاج ابوذر روحی نقش بسزایی در موفقیت های او دارند

ازدواج و همسر سید مهدی بنی هاشمی شاعر 

او در زمستان سال ۱۴۰۰ با خانم فاطمه نجفی ازدواج کرده و پیوند زناشویی بست. همسرش معلم و مجری است و شغل او معلمی می باشد.

ایشان، درباره همسرش و ازدواجش نوشت: تا امروز مشاور و همراه و همکارم بودی و ممنونم که از امروز همدمم شدی

همسر وی معلم و مجری است و به گفته خود او نقش پر رنگی در ثبت موفقیت ها و مشاوره در فعالبت هایش دارد

عکس سیدمهدی بنی هاشمی شاعر شعر سلام فرمانده و رفیق شهیدم

پیج اینستاگرام شاعر شعر سلام فرمانده

صفحه اینستاگرام ایشان را با نشانی seyedmahdibanihashemi دنبال کنید

«سلام فرمانده» سرودی است به خوانندگی ابوذر روحی دربارهٔ امام زمان با سویه‌های سیاسی از زبان کودکان دههٔ نودی در ایران
سلام فرمانده خطاب به حجت بن الحسن، امام دوازدهم شیعیان است. مضمون سرود این است که سید علی خامنه‌ای دهه‌‌ نودی‌‌های ایران را فراخوانده تا مانند میرزا کوچک‌خان دست به قیام بزنند.

نماهنگ این سرود با اجرای گروه سرود ۳۱۳ نفرهٔ ماح (ملت امام حسین) از استان‌های گیلان و قم (۲۰۰۰ هزار نفر از جمله ۳۱۳ کودک از استان گیلان و ۳۱۳ کودک از استان قم) در مسجد جمکران قم توسط سعید نعیمی برای شبکهٔ باران صدا و سیمای گیلان تهیه و اسفند ۱۴۰۰ ساعاتی پیش از تحویل سال پخش شد. عدد ۳۱۳ به تعداد یاران حجت بن الحسن حین ظهور اشاره دارد. کارگردانی کلیپ را مهرانه به‌نهاد و موسیقی و تنظیم آن را مهیار طالبی بر عهده داشتند. شعر اثر را سید مهدی بنی‌هاشمی سروده‌است.

آشنایی با حاج ابوذر روحی

بنی‌هاشمی لنگرودی که کتابی به نام «یک لقمه عشق پاییز» را هم تالیف کرده است، در خصوص نحوه ارتباط و آشنایی‌اش با حاج ابوذر روحی تصریح کرد: رابطه ما برادرانه و رفیق است و او را استاد خود می‌دانم. درگذشته طرفدار و پامنبری این مداح اهل بیت(ع) بودم. در سال ۱۳۹۵ دو شعر با عناوین «سینه‌زدن، سین هفت‌سین منه» و «آهو رو همه از چشاش می‌شناسن» برای اهل بیت(ع) سروده بودم که به او دادم تا در مجلس بخواند و الحمدلله خواند و مورد استقبال هم قرار گرفت. از آن سال این ارتباط پابرجاست.

این شاعر آئینی با اشاره به اینکه تاکنون سه شعر برای نماهنگ و سرود مذهبی سروده که توسط حاج ابوذر روحی و همکاری گروه «ماح» به تهیه‌کنندگی حجت‌الاسلام نعیمی تولید شده است، گفت: «دنیام با تو قشنگه» با موضوع حضرت زینب(س)، «رفیق شهیدم» با موضوع حاج قاسم سلیمانی و در نهایت «سلام فرمانده» با موضوع امام زمان(عج) عناوین این سرودهاست که مورد استقبال هم قرار گرفتند که «سلام فرمانده» متمایز از بقیه شد

3 دیدگاه در “بیوگرافی سید مهدی بنی هاشمی شاعر شعر سلام فرمانده و همسرش + عکس ها و اشعار

  1. مهین گفت:

    سلام خدا قوت
    من رمان یک لحظه دلت را آرام کن را خوانده ام
    رمان خیلی خیلی زیبایی نوشتید و کلی مخاطب پیدا کرد

  2. سجاد گفت:

    احسنت و ماشالله

  3. ش گفت:

    احسنت به این شاعر جوان
    ان شاءالله خوشبخت و موفق باشید

نظرات